Filter
  • POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA - Javna nabavka male vrednosti - Geodetske usluge

    NARUČILAC: Opština Sečanj
    ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj
    Organ jedinice lokalne samouprave
    Broj: 26/2018-4
    Datum : 26.09.2018.godine

    Na osnovu čl.60 Zakona o javnim nabavkama (Sl.Gl.br.124/2012, 14/2015 i 68/2015)
    Naručilac objavljuje

    POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA
    1.Vrsta postupka javne nabavke: Javna nabavka male vrednosti

    2.Predmet javne nabavke male vrednosti je : Geodetske usluge       

    šifra iz opšteg rečnika nabavki: 71250000- Arhitektonske, tehničke i geodetske usluge

    3.Kriterijum za dodelu ugovora je : kriterijum najniže ponuđene cene.

    4.Svi zainteresovani ponuđači konkursnu dokumentaciju mogu preuzeti na Portalu javnih nabavki i internet stranici naručioca. Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti sa naznakom “ za Komisiju za javne nabavke za nabavku pružanja geodetskih usluga, sa naznakom “Ne otvarati”, na adresu Opština Sečanj,ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj . Na poleđini koverte obavezno naznačiti naziv, adresu i sedište Ponuđača, broj telefona ponuđača i broj telefona kontakt osobe.

    5.Ponuđač je dužan da dostavi ponudu najkasnije do: 05.10.2018.godine do 11,00 časova. Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim i iste će se neotvorene vratiti ponuđačima.

    6.Javno  otvaranje  ponuda  će  se  sprovesti  dana:  05.10.2018.godine  u  12,00  časova  u poslovnim  prostorijama  naručioca  u  Opštini  Sečanj,  ul.Vožda  Karađorđa br.57, Sečanj.

    7.Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlašćeni predstavnik ponuđača koji do dana i sata određenog za otvaranje ponuda kao i neposredno pre otvaranja ponuda dostavi uredno punomoćje za prisustvovanje otvaranju ponuda.

    8.Odluku o dodeli ugovora Naručilac će doneti u roku od  10 dana od dana otvaranja ponuda.

    9.Kontakt lica za sve dodatne informacije su:  Branka Vukoje i Ivana Pejović  e-mail adresa: nabavkasecanj@gmail.com

    Predsednik Opštine

    Predrag Rađenović

     

    КONKURSNA DOKUMENTACIJА Preuzmi ovdе
    ODLUKA O DODELI UGOVORA Preuzmi ovde

     

     

     

     

  • ZAPISNIK O OTVARANjU PODNETIH PRIJAVA ZA DODELU PODSTICAJNIH SREDSTAVA U OBLASTI PČELARSTVA NA TERITORIJI OPŠTINE SEČANj ZA 2018. GODINU - I

     

     

     

    ZAPISNIK O OTVARANjU PODNETIH PRIJAVA ZA DODELU PODSTICAJNIH SREDSTAVA U OBLASTI PČELARSTVA NA TERITORIJI OPŠTINE SEČANj ZA 2018. GODINU - I Preuzmi ovdе
  • ZAPISNIK O OTVARANjU PODNETIH PRIJAVA ZA DODELU PODSTICAJNIH SREDSTAVA U OBLASTI PČELARSTVA NA TERITORIJI OPŠTINE SEČANj ZA 2018. GODINU - II

     

     

     

    ZAPISNIK O OTVARANjU PODNETIH PRIJAVA ZA DODELU PODSTICAJNIH SREDSTAVA U OBLASTI PČELARSTVA NA TERITORIJI OPŠTINE SEČANj ZA 2018. GODINU - II Preuzmi ovdе
  • KONKURS ZA DODELU PODSTICAJNIH SREDSTAVA U OBLASTI PČELARSTVA NA TERITORIJI OPŠTINE SEČANj ZA 2018. GODINU

     

     

    KONKURS ZA DODELU PODSTICAJNIH SREDSTAVA U OBLASTI PČELARSTVA NA TERITORIJI OPŠTINE SEČANj ZA 2018. GODINU
    Preuzmi ovdе
    PRAVILNIK O DODELI SREDSTAVA ZA SUFINANSIRANjE INVESTICIJA U PČELARSTVO NA TERITORIJI OPŠTINE SEČANj U 2018. GODINI Preuzmi ovdе

    OBRAZAC PRIJAVE 

    -KONKURS ZA DODELU SREDSTAVA ZA SUFINANSIRANjE INVESTICIJA U PČELARSTVO NA TERITORIJI OPŠTINE SEČANj U 2018. GODINI-

    Preuzmi ovdе
  • JAVNI POZIV BANKAMA

    JAVNI POZIV

    BANKAMA ZAINTERESOVANIM ZA KRATKOROČNO KREDITIRANjE REGISTROVANIH POLjOPRIVREDNIH GAZDINSTAVA NA TERITORIJI OPŠTINE SEČANj. UZ UČEŠĆE OPŠTINE SEČANj U SUBVENCIONISANjU NAKNADA OBRADE KREDITA I KAMATE ZA NABAVKU OBRTNIH SREDSTAVA

    Preuzmi ovdе
  • POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA - Otvoreni postupak - Radovi na sanaciji čvorišta na vodovodnoj mreži u naselju Krajišnik

    NARUČILAC: Opština Sečanj
    ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj
    Organ jedinice lokalne samouprave
    Internet stranica: www.secanj.rs
    Broj: 25/2018-4
    Datum: 29.08.2018.godine

    Na osnovu čl.60 Zakona o javnim nabavkama (Sl.Gl.br.124/2012,14/2015 i 68/2015)

    Naručilac objavljuje

    POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA
    1. Vrsta postupka javne nabavke: Otvoreni postupak

    2. Predmet javne nabavke : Radovi na sanaciji čvorišta na vodovodnoj mreži u naselju Krajišnik

     

    šifra iz ORN: 45232151- Radovi na obnovi vodovodne mreže

     

    3. Kriterijum za dodelu ugovora je : Najniža ponuđena cena

    4. Svi zainteresovani ponuđači konkursnu dokumentaciju mogu preuzeti na Portalu javnih nabavki i internet stranici naručioca.

    5. Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti sa naznakom “ za Komisiju za javne nabavke za nabavku radova na sanaciji čvorišta na vodovodnoj mreži u naselju Krajišnik broj 25/2018 , sa naznakom “Ne otvarati”, na adresu Opština Sečanj, ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj . Na poleđini koverte obavezno naznačiti naziv, adresu i sedište Ponuđača, broj telefona ponuđača i broj telefona kontakt osobe.

    6. Ponuđač je dužan da dostavi ponudu najkasnije do: 01.10.2018.godine do 11,00 časova. Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim i iste će se neotvorene vratiti ponuđačima.

    7. Javno otvaranje ponuda će se sprovesti dana: 01.10.2018. godine u 12,00 časova u poslovnim prostorijama naručioca u Opštini Sečanj, ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj

    8. Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlašćeni predstavnik ponuđača koji do dana i sata određenog za otvaranje ponuda kao i neposredno pre otvaranja ponuda dostavi uredno punomoćje za prisustvovanje otvaranju ponuda.

    9. Odluku o dodeli ugovora Naručilac će doneti u roku od 25 dana od dana otvaranja ponuda.

    10. Kontakt lice za sve dodatne informacije je Ivana Pejović e-mail adresa: nabavkasecanj@gmail.com

    Predsednik Opštine

    Predrag Rađenović

     

    KONKURSNA DOKUMENTACIJA Preuzmi ovdе
    ODLUKA O DODELI UGOVORA Preuzmi ovdе
    OBAVEŠTENjE O ZAKLjUČENOM UGOVORU Preuzmi ovdе

     

     

  • POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA - Javne nabavke: Otvoreni postupak - Ugradnja postrojenja centralnog grejanja i gasnog razvoda sa zamenom stolarije u Osnovnoj školi u naseljenom mestu Neuzina

    NARUČILAC: Opština Sečanj
    ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj
    Organ jedinice lokalne samouprave
    Internet stranica: www.secanj.rs
    Broj: 18/2017-4
    Datum: 27.09.2017.godine

    Na osnovu čl.60 Zakona o javnim nabavkama (Sl.Gl.br.124/2012,14/2015 i 68/2015) Naručilac objavljuje

    POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA

    1.Vrsta postupka javne nabavke: Otvoreni postupak

    2.Predmet javne nabavke : Ugradnja postrojenja centralnog grejanja i gasnog razvoda sa zamenom stolarije u Osnovnoj školi u naseljenom mestu Neuzina

         šifra iz opšteg rečnika nabavki: 45000000-Građevinski radovi

     

    3.Kriterijum za dodelu ugovora je : Najniža ponuđena cena

    4.Svi zainteresovani ponuđači konkursnu dokumentaciju mogu preuzeti na Portalu javnih nabavki i internet stranici naručioca.

    5.Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti sa naznakom “ za Komisiju za javne   nabavke za nabavku radova- Ugradnja postrojenja centralnog grejanja i gasnog razvoda sa zamenom stolarije u Osnovnoj školi u naseljenom mestu Neuzina broj 09/2017 , sa naznakom “Ne otvarati”, na adresu Opština Sečanj, ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj . Na poleđini koverte obavezno naznačiti naziv, adresu i sedište Ponuđača, broj telefona ponuđača i broj telefona kontakt osobe.

    6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 27.10.2017. године до 10,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    7. Ponuđač je dužan da dostavi ponudu najkasnije do: 27.10.2017. godine do 10,00 časova. Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim i iste će se neotvorene vratiti ponuđačima.

    8.Оtvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlašćeni predstavnik ponuđača koji do dana i sata određenog za otvaranje ponuda kao i neposredno pre otvaranja ponuda dostavi uredno punomoćje za prisustvovanje otvaranju ponuda.

    9.Odluku o dodeli ugovora Naručilac će doneti u roku od 25 dana od dana otvaranja ponuda.

    10.Kontakt lice za sve dodatne informacije je Ivana Pejović e-mail adresa: nabavkasecanj@gmail.com

    Predsednik Opštine

                                                                                                              Predrag Rađenović

     

     

     

    KONKURSNA DOKUMENTACIJA Preuzmi ovdе
    ODGOVOR NARUČIOCA NA POSTAVLJENO PITANJE I
    Preuzmi ovde
    ODGOVOR NARUČIOCA NA POSTAVLJENO PITANJE II Preuzmi ovde

     

     IZMENE I DOPUNE KONKURSNE DOKUMENTACIJE Preuzmi ovdе
    PRODUŽENJE ROKA ZA PODNOŠENJE PONUDA
    Preuzmi ovde
    ODLUKA O OBUSTAVI POSTUPKA Preuzmi ovde
    ODLUKA O DODELI UGOVORA Preuzmi ovde
  • POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA - Javne nabavke: Otvoreni postupak - Radovi na rekonstrukciji vrtića u naseljenim mestima Sečanj i Krajišnik

    NARUČILAC: Opština Sečanj
    ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj
    Organ jedinice lokalne samouprave
    Internet stranica: www.secanj.rs
    Broj: 13/2017-4
    Datum: 18.09.2017.godine

    Na osnovu čl.60 Zakona o javnim nabavkama (Sl.Gl.br.124/2012,14/2015 i 68/2015) Naručilac objavljuje

    POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA

     

    1.Vrsta postupka javne nabavke: Otvoreni postupak

     

     

    2. Predmet javne nabavke : Radovi  na rekonstrukciji  vrtića u naseljenim mestima Sečanj i Krajišnik,   šifra iz opšteg rečnika nabavki: 45454000 –  radovi na rekonstrukciji

     

     

    3.Kriterijum za dodelu ugovora je : Najniža ponuđena cena

     

     

    4.Svi zainteresovani ponuđači konkursnu dokumentaciju mogu preuzeti na Portalu javnih nabavki i internet stranici naručioca.

     

    5.Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti sa naznakom “ za Komisiju za javne   nabavke za nabavku radova na rekonstrukciji  vrtića u naseljenim mestima Sečanj i Krajišnik  broj 13/2017 ,  sa naznakom “Ne otvarati”, na  adresu Opština Sečanj, ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj . Na poleđini koverte obavezno naznačiti naziv, adresu i sedište Ponuđača, broj telefona ponuđača i broj telefona kontakt osobe.       

     

    6.Ponuđač je dužan da dostavi ponudu najkasnije do: 18.10.2017. godine do 14,00 časova. Ponude koje stignu posle navedenog roka  smatraće se neblagovremenim i iste će se neotvorene vratiti ponuđačima.

     

     

    7. Javno otvaranje ponuda će se sprovesti dana: 18.10.2017. godine u 16,00 časova u poslovnim prostorijama naručioca u Opštini  Sečanj, ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj

     

    8.Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlašćeni predstavnik ponuđača koji do dana i sata određenog  za otvaranje ponuda kao i neposredno pre otvaranja ponuda dostavi uredno punomoćje za prisustvovanje otvaranju ponuda.

     

     

    9.Odluku o dodeli ugovora Naručilac će doneti u roku od  25 dana od dana otvaranja ponuda.

     

     

    10.Kontakt lica za sve dodatne informacije su Branka Vukoje, Ivana Pejović e-mail adresa: nabavkasecanj@gmail.com

     

                                                                                                Predsednik Opštine
                                                                                                              Predrag Rađenović

     

    Konkursna dokumentacija
    Preuzmi ovdе 
    Šema stolarije
    Preuzmi ovdе
    Odluka o dodeli ugovora
    Preuzmi ovde
    Obaveštenje o zaključenom ugovoru Preuzmi ovde

     

  • Obaveštenje o podnetom zahtevu za odlučivanje o potrebi procene uticaja projekta na životnu sredinu - PP "Ratar" DOO, Jaša Tomić.

    Obaveštenje o podnetom zahtevu za odlučivanje

    o potrebi procene uticaja projekta na životnu sredinu - Nosilac projekta

     

    PP "Ratar" DOO, Jaša Tomić.

    Preuzmi ovdе

    Rešenje

    Preuzmi ovde
  • PRVI MEMORIJALNI TURNIR KARASI I LEGENDE RUKOMETA

    KARASI PLAKAT FINAL copy