Filter
  • ZAKLJUČAK O UTVRĐIVANJU SPISKA KANDIDATA KOJI ISPUNJAVAJU USLOV ZA IZBOR DIREKTORA JAVNOG KOMUNALNOG PREDUZEĆA "SEČANJ" SEČANJ

    ZAKLJUČAK O UTVRĐIVANJU SPISKA KANDIDATA KOJI ISPUNJAVAJU USLOV ZA IZBOR DIREKTORA JAVNOG KOMUNALNOG PREDUZEĆA "SEČANJ" SEČANJ

    Preuzmi ovdе

    ZAKLJUČAK - I

    Preuzmi ovde

    ZAKLJUČAK - II

    Preuzmi ovde
  • ODLUKA O DODELI UGOVORA - ZA JAVNU NABAVKU MALE VREDNOSTI - Za nabavku pružanja geodetskih usluga

     ODLUKA O DODELI UGOVORA

     

     

     

    USVAJA SE IZVEŠTAJ Izveštaj o stručnoj oceni ponuda za javnu nabavku male vrednosti za nabavku pružanja geodetskih usluga broj 05/2017-7 od 28.02.2017.godine.

     

    DODELjUJE SE Ugovor za javnu nabavku male vrednosti za nabavku pružanja geodetskih usluga ponuđaču GB "Stambolija" iz Zrenjanina, ul. Kralja Petra I br.2, ponuda zavedena pod brojem 363 od 27.02..2017. godine.

    Preuzmi ovde

     

     

  • ODLUKA O DODELI UGOVORA - ZA JAVNU NABAVKU DOBARA - Kancelarijcki materijal br. 04/2017-7

    ODLUKA O DODELI UGOVORA

     

     

     

    USVAJA SE IZVEŠTAJ Izveštaj o stručnoj oceni ponuda Komisije za javnu nabavku dobara - Kancelarijski materijal broj 04/2017-7 od 20.02.2017. godine.

     

    DODELjUJE SE Ugovor za javnu nabavku dobara- Kancelarijski materijal ponuđaču STR "Čuperak" iz Sečnja, ul. Partizanski put 64, ponuda zavedena pod brojem 269 od 14.02.2017. godine.

    Preuzmi ovde

     

     

  • Raspisani novi konkursi Razvojnog fonda AP Vojvodine – povoljniji uslovi kreditiranja

     

     

    Raspisani novi konkursi Razvojnog fonda AP Vojvodine – povoljniji uslovi kreditiranja 

    Nadzorni odbor Razvojnog fonda AP Vojvodine usvojio je nove konkurse za pravna lica i preduzetnike, za registrovana poljoprivredna gazdinstva i za lokalne samouprave.

    Kako navode u Razvojnom fondu Vojvodine nove kreditne linije su znatno povoljnije u odnosu na prethodni period. Procedura je pojednostavljena, a sredstva obezbeđenja značajno smanjena.

    Kamatne stope godišnje iznose 1% ukoliko je sredstvo obezbeđenja bankarska garancija i 2% ukoliko je sredstvo obezbeđenja hipoteka kada korisnik kredita dolazi iz lokalne samouprave sa teritorije Vojvodine koje se nalaze u trećoj i četvrtoj grupi razvijenosti ( Alibunar, Bač, Bela Crkva, Žabalj, Žitište, Irig, Kovačica, Kovin, Mali Iđoš, Nova Crnja, Novi Bečej, Odžaci, Plandište, Sečanj, Srbobran, Titel, Čoka, Šid i Opovo ). Kamatne stope su više za jedan procentni poen ukoliko korisnik kredita dolazi iz lokalne samouprave koje spadaju u prvu i drugu kategoriju razvijenosti i u zavisnosti od instrumenta obezbeđenja iznose 2 ili 3% godišnje

    Direktor Razvojnog fonda gospodin Goran Savić izjavio je da je u toku 2017.godine kroz konkurse opredeljeno 2,5 milijarde dinara, odnosno približno 20 miliona evra. Takođe, sredstva obezbeđenja smo znatno prilagodili trenutnoj situaciji na tržištu pa će privrednicima i poljoprivrednicima biti u velikoj meri olakšano njihovo korišćenje.

    Kada je reč o grejs periodu koji pružamo našim klijentima, moram da napomenem da su to trenutno najduži rokovi koji se mogu naći u ponudi kreditnih linija. Za investicione projekte opredeljen je period mirovanja otplate do 24 meseca, a za obrtna sredstva do 6 meseci.

    Takođe, omogućeno je i davanje ručne zaloge na novokupljenu pogonsku mehanizaciju kod kreditiranja registrovanih poljoprivrednih gazdinstava pa tako sada poljoprivrednici uz 20% učešća mogu dati zalogu na predmet kupovine. Važno je napomenuti da je smanjena i naknada za obradu kreditnog zahteva sa 10.000 na 5.000 dinara.

    Trudimo se da pokretačima privrednih aktivnosti maskimalno izađemo u susret i to ćemo činiti u narednom periodu. Obilazimo vojvodjanske opštine, pričamo sa privrednicima i poljoprivrednicima i njihovim zahtevima izlazimo u susret.

    Registrujte se da bi videli ceo članak...

  • PRODUŽENjE ROKA ZA PODNOŠENjE PONUDA ZA JAVNU NABAVKU GEODETSKIH USLUGA BROJ 05/2017

     

    Opština Sečanj
    Vožda Karađorđa 57
    Sečanj
    Broj: 05/2017-6
    Datum: 22.02.2017. godine

     

     

    OBAVEŠTENjE PONUĐAČIMA O PRODUŽENjU ROKA ZA PODNOŠENjE

    PONUDA ZA JAVNU NABAVKU GEODETSKIH USLUGA BROJ 05/2017

     

     

    Obaveštavaju se ponuđači da je produžen rok za podnošenje ponuda za javnu nabavku GEODETSKIH USLUGA BROJ 05/2017.

    Rok za podnošenje ponuda je 27.02.2017.god. do 14,00 časova, a javno otvaranje ponuda je 27.02.2017.god. u 16,00 časova.

     

     

    Predsednik komisije
    Ivana Pejović
    Službenik za javne nabavke


     

  • IZMENA KONKURSNE DOKUMENTACIJE broj 05/2017-5 za javnu nabavku geodetskih usluga

     

     

    Menja se konkursna dokumentacija broj 05/2017-5 za javnu nabavku geodetskih usluga tako što se menja Obrazac BR.10 „SPECIFIKACIJA SA STRUKTUROMCENE SANITARNOG MATERIJALA“ i isti sada glasi: 

     

    Preuzmi ovdе

     


     

  • GODIŠNjI PLAN INSPEKCIJSKOG NADZORA KOMUNALNE INSPEKCIJE ZA POVERENE POSLOVE PO ZAKONU O TRGOVINI ZA 2017.GODINU


     
     
    GODIŠNjI PLAN INSPEKCIJSKOG NADZORA KOMUNALNE INSPEKCIJE ZA POVERENE POSLOVE PO ZAKONU O TRGOVINI ZA 2017.GODINU Preuzmi ovdе

     


  • Javna nabavka - POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA - Geodetske usluge

     

    NARUČILAC: Opština Sečanj
    ul. Vožda Karađorđa br.57,Sečanj
    Organ jedinice lokalne samouprave
    Broj: 05/2017-4
    Datum: 14.02.2017.godine

    Na osnovu čl.60 Zakona o javnim nabavkama (Sl.Gl.br.124/2012, 14/2015 i 68/2015) Naručilac objavljuje

     

    POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA

     

    1.  Vrsta postupka javne nabavke: Javna nabavka male vrednosti

    2. Predmet javne nabavke male vrednosti je: Geodetske usluge
    šifra iz opšteg rečnika nabavki: 71250000- Arhitektonske, tehničke i geodetske usluge

    3. Kriterijum za dodelu ugovora je : kriterijum ekonomski najpovoljnije ponude..

    4. Svi zainteresovani ponuđači konkursnu dokumentaciju mogu preuzeti na Portalu javnih nabavki i internet stranici naručioca.
    Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti sa naznakom “ za Komisiju za javne nabavke za nabavku pružanja geodetskih usluga, sa naznakom “Ne otvarati”, na adresu Opština Sečanj,ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj . Na poleđini koverte obavezno naznačiti naziv, adresu i sedište Ponuđača, broj telefona ponuđača i broj telefona kontakt osobe.

    5. Ponuđač je dužan da dostavi ponudu najkasnije do: 23.02.2017. godine do 14,00 časova. Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim i iste će se neotvorene vratiti ponuđačima.

    6. Javno otvaranje ponuda će se sprovesti dana: 23.02.2017. godine u 16,00 časova u poslovnim prostorijama naručioca u Opštini Sečanj, ul.Vožda Karađorđa br.57, Sečanj.

    7. Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlašćeni predstavnik ponuđača koji do dana i sata određenog za otvaranje ponuda kao i neposredno pre otvaranja ponuda dostavi uredno punomoćje za prisustvovanje otvaranju ponuda.

    8. Odluku o dodeli ugovora Naručilac će doneti u roku od 10 dana od dana otvaranja ponuda.

     9. Kontakt lice za sve dodatne informacije su: Branka Vukoje i Ivana Pejović
    e-mail adresa: nabavkasecanj@gmail.com

     

    Predsednik Opštine
    Predrag Milošević

     

    KONKURSNA DOKUMENTACIJA ZA JAVNU NABAVKU - Geodetske usluge

    Preuzmi ovdе

     


     

  • POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA - Usluge prevoza učenika na teritoriji opštine Sečanj

     

    NARUČILAC: Opština Sečanj

    ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj

    Organ jedinice lokalne samouprave

    Internet stranica: www.secanj.rs

    Broj: 03/2017-4

    Datum: 14.02.2017.godine

    Na osnovu čl.60 Zakona o javnim nabavkama (Sl.Gl.br.124/2012,14/2015 i 68/2015) Naručilac objavljuje

     

    POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA

     

    1.  Vrsta postupka javne nabavke: Otvoreni postupak

    2. Predmet javne nabavke : Usluge prevoza učenika na teritoriji opštine Sečanj
    šifra iz opšteg rečnika nabavki: 60100000 - Usluge drumskog prevoza

    3. Kriterijum za dodelu ugovora je : kriterijum najniže ponuđene cene.

    4. Svi zainteresovani ponuđači konkursnu dokumentaciju mogu preuzeti na Portalu javnih nabavki i internet stranici naručioca.

    5. Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti sa naznakom “ za Komisiju za javne nabavke za nabavku Usluge prevoza učenika na teritoriji opštine Sečanj broj 03/2017 , sa naznakom “Ne otvarati”, na adresu Opština Sečanj,ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj . Na poleđini koverte obavezno naznačiti naziv, adresu i sedište Ponuđača, broj telefona ponuđača i broj telefona kontakt osobe.

    6. Ponuđač je dužan da dostavi ponudu najkasnije do: 17.03.2017. godine do 14,00 časova. Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim i iste će se neotvorene vratiti ponuđačima.

    7. Javno otvaranje ponuda će se sprovesti dana: 17.03.2017. godine u 16,00 časova u poslovnim prostorijama naručioca u Opštini Sečanj,ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj.

    8. Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlašćeni predstavnik ponuđača koji do dana i sata određenog za otvaranje ponuda kao i neposredno pre otvaranja ponuda dostavi uredno punomoćje za prisustvovanje otvaranju ponuda.

     9. Odluku o dodeli ugovora Naručilac će doneti u roku od 25 dana od dana otvaranja ponuda.

    10. Kontakt lice za sve dodatne informacije je Ivana Pejović e-mail adresa: nabavkasecanj@gmail.com

    Predsednik Opštine
    Predrag Milošević

     

    KONKURSNA DOKUMENTACIJA  - Usluge prevoza učenika na teritoriji opštine Sečanj

    Preuzmi ovdе

     


     

  • Javni poziv sportski savez

    JAVNI POZIV za raspodelu sredstava iz budžeta opštine Sečanj za 2017.godinu

    za sufinansiranje potreba u oblasti sporta

     Preuzmi ovde

     

    OBRAZAC ZA KONKURS  Preuzmi ovde