Filter
  • JAVNI KONKURS ZA DODELU SREDSTAVA CRKVAMA I VERSKIM ZAJEDNICAMA ZA REALIZOVANJE PROGRAMA U 2018. GODINI

    JAVNI KONKURS ZA DODELU SREDSTAVA CRKVAMA I VERSKIM ZAJEDNICAMA ZA REALIZOVANJE PROGRAMA U 2018. GODINI

    Preuzmi ovde
    PRIJAVNI OBRAZAC Preuzmi ovde
  • JAVNI KONKURS ZA RASPODELU SREDSTAVA ZA PROGRAMSKE AKTIVNOSTI U OBLASTI SPORTA U OPŠTINI SEČANJ ZA 2018. GODINU

    JAVNI KONKURS

     ZA RASPODELU SREDSTAVA ZA PROGRAMSKE

    AKTIVNOSTI U OBLASTI SPORTA U OPŠTINI SEČANJ

    ZA 2018. GODINU

    Preuzmi ovde
  • PLAN JAVNIH NABAVKI ZA 2018. GODINU

    PLAN JAVNIH NABAVKI ZA 2018. GODINU
     Preuzmi ovdе
  • REŠENjE O IZDAVANjU DOZVOLE ZA TRETMAN NEOPASNOG OTPADA - "OPSS" DOO Jaša Tomić

    REŠENjE O IZDAVANjU DOZVOLE

    ZA TRETMAN NEOPASNOG OTPADA - "OPSS" DOO Jaša Tomić

    Preuzmi ovdе
  • REŠENjE O PODNETOM ZAHTEVU ZA ODLUČIVANjE O POTREBI PROCENE UTICAJA PROJEKTA NA ŽIVOTNU SREDINU - SKLADIŠTENjE I TRETMAN ČVRSTOG NEOPASNOG OTPADA - „OPSS“ DOO Jaša Tomić

    REŠENjE O PODNETOM ZAHTEVU ZA

    ODLUČIVANjE O POTREBI PROCENE UTICAJA

    PROJEKTA NA ŽIVOTNU SREDINU - SKLADIŠTENjE

    I TRETMAN ČVRSTOG NEOPASNOG OTPADA - „OPSS“ DOO Jaša Tomić

    Preuzmi ovdе
  • OBJAVLjIVANjE OPŠTEG POZIVA ZA UVOĐENjE U VOJNU EVIDENCIJU

    Pozivaju se sva lica muškog pola, rođena 2000. godine i starijih godišta (1988.-1999. god.) koji nisu uvedeni u vojnu evidenciju, sa teritorije opštine Sečanj, da se jave Centru Ministarstva Odbrane Zrenjanin opštinska kancelarija Sečanj, ulica Vožda Karađorđa 69, radi uvođenja u vojnu evidenciju.

    Uvođenje u vojnu evidenciju vršiće se svake srede, u periodu od 16. januara do 28. februara 2018. godine od 09.00 - 13.00 časova.

    Regrut koji se uvodi u vojnu evidenciju treba da ponese ličnu kartu. Ukoliko je ne poseduje na uvid poneti drugu javnu ispravu iz koje se može utvrditi indetitet, a u inostranstvu - važeću putnu ispravu.

    Regruti koji borave u inostranstvu dužni su da se, radi uvođenja u vojnu evidenciju, jave nadležnom diplomatsko-konzularnom predstavništvu Republike Srbije.

    CENTAR MINISTARSTVA ODBRANE ZRENjANIN

  • Javna nabavka male vrednosti - POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA - Putničko vozilo po sistemu "staro za novo"

    NARUČILAC: Opština Sečanj
    ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj
    Organ jedinice lokalne samouprave
    Broj: 22/2017-4
    Datum :16.01.2018.godine

    Na osnovu čl.60 Zakona o javnim nabavkama (Sl.Gl.br.124/2012,14/2015 i 68/2015) Naručilac objavljuje

     POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA

    1.Vrsta postupka javne nabavke: Javna nabavka male vrednosti

    2.Predmet javne nabavke male vrednosti je : Putničko vozilo po sistemu "staro za novo"-šifra iz opšteg rečnika nabavki: 34110000-putnički automobili
    3.Kriterijum za dodelu ugovora je : Kriterijum najniže ponuđene cene

    4.Svi zainteresovani ponuđači konkursnu dokumentaciju mogu preuzeti na Portalu javnih nabavki i internet stranici naručioca.

    Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti sa naznakom “ za Komisiju za javne nabavke za nabavku Putničkog vozila po sistemu "staro za novo"a sa naznakom “Ne otvarati”, na adresu Opština Sečanj,ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj . Na poleđini koverte obavezno naznačiti naziv, adresu i sedište Ponuđača, broj telefona ponuđača i broj telefona kontakt osobe.

    5.Ponuđač je dužan da dostavi ponudu najkasnije do: 24.01.2018.godine do 14,00 časova. Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim i iste će se neotvorene vratiti ponuđačima.
    6.Javno otvaranje ponuda će se sprovesti dana: 24.01.2018.godine u 16,00 časova u poslovnim prostorijama naručioca u Opštini Sečanj, ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj.
    7.Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlašćeni predstavnik ponuđača koji do dana i sata određenog za otvaranje ponuda kao i neposredno pre otvaranja ponuda dostavi uredno punomoćje za prisustvovanje otvaranju ponuda.
    8.Odluku o dodeli ugovora Naručilac će doneti u roku od 10 dana od dana otvaranja ponuda.
    9.Kontakt lica za sve dodatne informacije su Branka Vukoje i Ivana Pejović, e-mail adresa: nabavkasecanj@gmail.com
     Predsednik Opštine
    Predrag Rađenović

     


     

     

    KONKURSNA DOKUMENTACIJA Preuzmi ovde

     

     

  • Obaveštenje o prijemu zahteva za izdavanje dozvole za tretman čvrstog neopasnog otpada na teritoriji opštine Sečanj, operatera "OPSS" DOO Jaša Tomić

    Obaveštenje o prijemu zahteva za izdavanje dozvole za tretman

    čvrstog neopasnog otpada na teritoriji opštine Sečanj,

    operatera "OPSS" DOO Jaša Tomić

    Preuzmi ovde

  • Obaveštenje o podnetom zahtevu za odlučivanje o potrebi procene uticaja projekta na životnu sredinu - "OPSS" DOO Jaša Tomić

    Obaveštenje o podnetom zahtevu za odlučivanje o potrebi procene uticaja projekta na životnu sredinu - "OPSS" DOO Jaša Tomić

    Preuzmi ovdе

  • Javna nabavka male vrednosti - POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA - Nafta, benzin i tečni naftni gas

    NARUČILAC: Opština Sečanj
    ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj
    Organ jedinice lokalne samouprave
    Internet stranica: www.secanj.rs
    Broj: 01/2018-4
    Datum: 08.01.2018.godine

    Na osnovu čl.60 Zakona o javnim nabavkama (Sl.Gl.br.124/2012,14/2015 i 68/2015) Naručilac objavljuje

    POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA

    1.Vrsta postupka javne nabavke: Javna nabavka male vrednosti

    2.Predmet javne nabavke : nafta, benzin i tečni naftni gas

    šifra iz opšteg rečnika nabavki: 09130000 – nafta i destilati

    3.Kriterijum za dodelu ugovora je : kriterijum najniže ponuđene cene.

    4.Svi zainteresovani ponuđači konkursnu dokumentaciju mogu preuzeti na Portalu javnih nabavki i internet stranici naručioca.

    5.Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti sa naznakom “ za Komisiju za javne nabavke za nabavku dobara- nafta, benzin i tečni naftni gas broj 01/2018 , sa naznakom “Ne otvarati”, na adresu Opština Sečanj,ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj . Na poleđini koverte obavezno naznačiti naziv, adresu i sedište Ponuđača, broj telefona ponuđača i broj telefona kontakt osobe.

    6.Ponuđač je dužan da dostavi ponudu najkasnije do: 18.01.2018. godine do 13,00 časova. Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim i iste će se neotvorene vratiti ponuđačima.

    7. Javno otvaranje ponuda će se sprovesti dana: 18.01.2018. godine u 16,00 časova u poslovnim prostorijama naručioca u Opštini Sečanj,ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj

    8.Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlašćeni predstavnik ponuđača koji do dana i sata određenog za otvaranje ponuda kao i neposredno pre otvaranja ponuda dostavi uredno punomoćje za prisustvovanje otvaranju ponuda.

    9.Odluku o dodeli ugovora Naručilac će doneti u roku od 10 dana od dana otvaranja ponuda.

    10.Kontakt lice za sve dodatne informacije je Ivana Pejović, e-mail adresa: nabavkasecanj@gmail.com

    Predsednik Opštine

    Predrag Rađenović

    КОNKURSNA DOKUMENTACIJА Preuzmi ovdе
    ODLUKA O DODELI UGOVORA Preuzmi ovde