Početak Javne nabavke
Filter
  • POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA - Javna nabavka male vrednosti - Računari i računarska oprema

    NARUČILAC: Opština Sečanj
    ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj
    Organ jedinice lokalne samouprave
    Broj: 12/2018-4
    Datum :30.05.2018.godine

    Na osnovu čl.60 Zakona o javnim nabavkama (Sl.Gl.br.124/2012, 14/2015 i 68/2015) Naručilac objavljuje

    POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA

    1.Vrsta postupka javne nabavke: Javna nabavka male vrednosti

    2.Predmet javne nabavke male vrednosti je : Računari i računarska oprema       šifra iz opšteg rečnika nabavki: 30200000-računarska oprema i materijal

    3.Kriterijum za dodelu ugovora je : kriterijum ekonomski najpovoljnije ponude. Ocenjivanje i rangiranje ponuda zasnivaće se na sledećim elementima kriterijumima:

    -                     Ponuđena cena............................................... 90 bodova

    -                     Rok isporuke ....................................................5 bodova

    -                     Garantni rok...................................................5 bodova

    4.Svi zainteresovani ponuđači konkursnu dokumentaciju mogu preuzeti na Portalu javnih nabavki i internet stranici naručioca.

    Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti sa naznakom “ za Komisiju za javne   nabavke za nabavku računara i računarske opreme, sa naznakom “Ne otvarati”, na adresu Opština Sečanj, ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj . Na poleđini koverte obavezno naznačiti naziv, adresu i sedište Ponuđača, broj telefona ponuđača i broj telefona kontakt osobe. 

    5.Ponuđač je dužan da dostavi ponudu najkasnije do: 11.06.2018. godine do 14,00 časova. Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim i iste će se neotvorene vratiti ponuđačima.

    6.Javno otvaranje ponuda će se sprovesti dana: 11.06.2018. godine u 16,00 časova u poslovnim prostorijama naručioca u Opštini Sečanj, ul.Vožda Karađorđa br.57, Sečanj.

    7.Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlašćeni predstavnik ponuđača koji do dana i sata određenog za otvaranje ponuda kao i neposredno pre otvaranja ponuda dostavi uredno punomoćje za prisustvovanje otvaranju ponuda.

    8.Odluku o dodeli ugovora Naručilac će doneti u roku od 10 dana od dana otvaranja ponuda.

    9.Kontakt lica za sve dodatne informacije su: Branka Vukoje i Ivana Pejović e-mail adresa: nabavkasecanj@gmail.com

    Predsednik Opštine

    Predrag Rađenović

     

    KONKURSNA DOKUMENTACIJA Preuzmi ovdе
    IZMENE I DOPUNE KONKURSNE DOKUMENTACIJE Preuzmi ovdе
    ODGOVOR NA PITANjE I Preuzmi ovdе
    PRODUŽENjE ROKA ZA PODNOŠENjE PONUDA Preuzmi ovdе
    ODLUKA O DODELI UGOVORA Preuzmi ovde
    OBAVEŠTENJE O ZAKLJUČENOM UGOVORU Preuzmi ovde
  • POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA - Otvoreni postupak - Pružanje usluge mobilne telefonije

    NARUČILAC: Opština Sečanj
    ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj Organ jedinice lokalne samouprave
    Internet stranica:  www.secanj.rs
    Broj: 11/2018-4
    Datum: 28.05.2018.godine


    Na osnovu čl.60 Zakona o javnim nabavkama (Sl.Gl.br.124/2012,14/2015 i 68/2015) Naručilac objavljuje

     

    POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA

    1.Vrsta postupka javne nabavke: Otvoreni postupak

    2.Predmet javne nabavke : Pružanje usluge mobilne telefonije , šifra iz opšteg rečnika nabavki: 64212000

    3.Kriterijum za dodelu ugovora je : kriterijum najniže ponuđene cene.

    4.Svi zainteresovani ponuđači konkursnu dokumentaciju mogu preuzeti na Portalu javnih nabavki i internet stranici naručioca.

    5.Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti sa naznakom “ za Komisiju za javne   nabavke za nabavku Pružanja usluge mobilne telefonije broj 11/2018 sa naznakom “Ne otvarati”, na adresu Opština Sečanj,ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj . Na
    poleđini koverte obavezno naznačiti naziv, adresu i sedište Ponuđača, broj telefona ponuđača i broj telefona kontakt osobe. 

    6.Ponuđač je dužan da dostavi ponudu najkasnije do: 05.06.2018.godine do 14,00 časova. Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim i iste će se neotvorene vratiti ponuđačima.

    7. Javno otvaranje ponuda će se sprovesti dana: 05.06.2018. godine u 16,00 časova u poslovnim prostorijama naručioca u Opštini Sečanj,ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj

    8.Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlašćeni predstavnik ponuđača koji do dana i sata određenog za otvaranje ponuda kao i neposredno pre otvaranja ponuda dostavi uredno punomoćje za prisustvovanje otvaranju ponuda.

    9.Odluku o dodeli ugovora Naručilac će doneti u roku od 10 dana od dana otvaranja ponuda.

    10.Kontakt lica za sve dodatne informacije su: Ivana Pejović, Branka Vukoje e-mail adresa: nabavkasecanj@gmail.com

    Predsednik Opštine

    Predrag Rađenović

     

    KONKURSNA DOKUMENTACIJA Preuzmi ovdе
    ODLUKA O DODELI UGOVORA
    Preuzmi ovdе
    OBAVEŠTENJE O ZAKLJUČENOM UGOVORU Preuzmi ovdе
  • REŠENjE O RASPODELI SREDSTAVA PO KONKURSU ZA SUFINANSIRANjE PROJEKATA SREDSTVIMA IZ BUDžETA OPŠTINE SEČANj U CILjU OSTVARIVANjA JAVNOG INTERESA U OBLASTI JAVNOG INFORMISANjA U 2018. GODINI

    REŠENjE O RASPODELI SREDSTAVA PO KONKURSU ZA SUFINANSIRANjE PROJEKATA SREDSTVIMA IZ BUDžETA OPŠTINE SEČANj U CILjU OSTVARIVANjA JAVNOG INTERESA U OBLASTI JAVNOG INFORMISANjA U 2018. GODINI
    Preuzmi ovdе
  • OBAVEŠTENjE O ZAKLjUČENOM UGOVORU - Kancelarijski materijal

    OBAVEŠTENjE O ZAKLjUČENOM UGOVORU - Kancelarijski materijal Preuzmi ovdе
  • POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA - Javne nabavke: Otvoreni postupak - Pružanje usluge deratizacije, dezinsekcije i dezinfekcije

    NARUČILAC: Opština Sečanj
    ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj
    Organ jedinice lokalne samouprave
    Internet stranica: www.secanj.rs
    Broj: 10/2018-4
    Datum: 27.04.2018.godine

    Na osnovu čl.60 Zakona o javnim nabavkama (Sl.Gl.br.124/2012,14/2015 i 68/2015) Naručilac objavljuje

    POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA

    1.Vrsta postupka javne nabavke: Otvoreni postupak

    2.Predmet javne nabavke : Pružanje usluge deratizacije, dezinsekcije i dezinfekcije, šifre iz opšteg rečnika nabavki:  90921000- Usluge dezinfekcije i uništavanja štetočina, 90923000-  Usluge deratizacije.

    3.Kriterijum za dodelu ugovora je : kriterijum najniže ponuđene cene.

    4.Svi zainteresovani ponuđači konkursnu dokumentaciju mogu preuzeti na Portalu javnih nabavki i internet stranici naručioca.

    5.Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti sa naznakom “ za Komisiju za javne   nabavke za nabavku Pružanja usluge deratizacije, dezinsekcije i dezinfekcije broj 10/2018 sa naznakom “Ne otvarati”, na  adresu Opština Sečanj,ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj . Na poleđini koverte obavezno naznačiti naziv, adresu i sedište Ponuđača, broj telefona ponuđača i broj telefona kontakt osobe.         

    6.Ponuđač je dužan da dostavi ponudu  najkasnije do: 28.05.2018. godine do 14,00 časova. Ponude koje stignu posle navedenog roka  smatraće se neblagovremenim i iste će se neotvorene vratiti ponuđačima.

    7. Javno otvaranje ponuda će se sprovesti dana: 28.05.2018. godine u 15,00 časova u poslovnim prostorijama naručioca u Opštini  Sečanj,ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj

    8.Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlašćeni predstavnik ponuđača koji do dana i sata određenog  za otvaranje ponuda kao i neposredno pre otvaranja ponuda dostavi uredno punomoćje za prisustvovanje otvaranju ponuda.

     

    9.Odluku o dodeli ugovora Naručilac će doneti u roku od  25 dana od dana otvaranja ponuda.

    10.Kontakt lica za sve dodatne informacije su:  Ivana Pejović, Branka Vukoje e-mail adresa: nabavkasecanj@gmail.com

    Predsednik Opštine

    Predrag Rađenović

     

    KONKURSNA DOKUMENTACIJA Preuzmi ovdе
    IZMENA KONKURSNE DOKUMENTACIJE Preuzmi ovdе
    ODLUKA O DODELI UGOVORA
    Preuzmi ovdе
    OBAVEŠTENJE O ZAKLJUČENOM UGOVORU
    Preuzmi ovdе
  • Javna nabavka -JAVNA NABAVKA USLUGE ODRŽAVANjA SOFTVERA LOKALNE PORESKE ADMINISTRACIJE PREGOVARAČKI POSTUPAK BEZ OBJAVLjIVANjA POZIVA

     

    Opština Sečanj
    Vožda Karađorđa 57
    Sečanj
    Broj: 08/2017-4
    Datum: 25.05.2017. godine

    :

    OBAVEŠTENjE O POKRETANjU PREGOVARAČKOG POSTUPKA BEZ
    OBJAVLjIVANjA POZIVA ZA PODNOŠENjE PONUDA

    1.  Vrsta postupka javne nabavke: Pregovarački postupak bez objavljivanja javnog poziva

     

    2. Predmet javne nabavke je usluga-Usluga održavanja softvera - šifra izopšteg rečnika nabavki: 50312600

     

    3. Kriterijum za dodelu ugovora je : Kriterijum najniže cene

    4. Osnov za primenu pregovaračkog postupka: Član 36.,stav1., tačka 2. ZJN.

    5. Broj i datum prvobitno zaključenog ugovora: 2877/1-09 od 24.12.2009.

    6. Naziv i adresa lica kojima će Naručilac poslati poziv: Institut „Mihajlo Pupin“ Beograd

     

    7. Ponuđač je dužan da dostavi ponudu najkasnije do: 07.06.2017. godine do 12,00 časova. Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim i iste će se neotvorene vratiti ponuđačima.

    8. Javno otvaranje ponuda će se sprovesti dana: 07.06.2017. godine u 16,00 časova u poslovnim prostorijama naručioca u Sečnju, ul. ulica Vožda Karađorđa br. 57

     9. Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlašćeni predstavnik ponuđača koji do dana i sata određenog za otvaranje ponuda kao i neposredno pre otvaranja ponuda dostavi uredno punomoćje za prisustvovanje otvaranju ponuda.

    10. Odluku o dodeli ugovora Naručilac će doneti u roku od 10 dana od dana otvaranja ponuda.

     

    11. Kontakt lice za sve dodatne informacije je Branka Vukoje, nabavkasecanj@gmail.com

     

     

    KONKURSNA DOKUMENTACIJA ZA JAVNU NABAVKU 

    ЈAVNA NABAVKA USLUGE ODRŽAVANjA SOFTVERA LOKALNE PORESKE ADMINISTRACIJE PREGOVARAČKI POSTUPAK BEZ OBJAVLjIVANjA POZIVA br. 08/2017-5

    Preuzmi ovdе

     


     

  • Konkurs za" Domaćina letnjih sportskih igara" oštine Sečanj

     

     

     

     

     

     

    Republika Srbija
    Autonomna Pokrajina Vojvodina
    Opština Sečanj
    SPORTSKI SAVEZ OPŠTINE SEČANj
    Broj:16-01-010/2017
    Dana: 23.05.2017.godine
    Sečanj


    SAVETU MESNIH ZAJEDNICA


       Programom rada Sportskog saveza opštine Sečanj, "Letnje sportske igre" opštine Sečanj održaće se poslednjeg vikenda u julu ili prvog vikenda u avgustu.
       Molimo Vas da razmotrite na Savetu Mesne zajednice eventualnu kandidaturu Vaše Mesne zajednice za ovogodišnjeg" Domaćina igara".
       Molimo Vas da u prijavi za "Domaćina igara" navedete sa kojim mogućnostima raspolaže Vaša Mesna zajednica i na koji način je spremna za organizaciju igara.
       Prijave za "Domaćina igara" dostavite pismeno na adresu "Sportski savez opštine Sečanj", do 07.juna 2017. godine

    SPORTSKI POZDRAV!

                                                                                                     PREDSEDNIK
                                                            SPORTSKOGSAVEZA

                                                                                                     Zoran Rikalo


    Vožda Karađorđa 57, 23240 Sečanj  
    ž.r. Vojvođanska banka 355-1030858-11
    Matični broj 08019037
    PIB 101358362                                          
    Tel. 0698023439; 0643019920;
    E mail  sportsavsecanj@gmail.com 


     

     


     

  • SAOPŠTENJE ZA JAVNOST

    Untitled

     

     

    SAOPŠTENJE ZA JAVNOST 

     

    Opština Sečanj uspešno realizovala projekat


     “ZNANjEM I PRAKSOM DO ZAPOSLENjA MLADIH”

     


    Maja meseca završava se realizacija projekta “ZNANjEM I PRAKSOM DO ZAPOSLENjA MLADIH” koji je Opština Sečanj realizovala u partnerstvu sa Opštinom Žitište i Regionalnim centrom za društveno-ekonomski razvoj – Banat (RCR Banat), a koji je finasiran od strane Ministarstva omladine i sporta Republike Srbije u okviru Javnog konkursa za podršku jedinicama lokalne samouprave, u sprovođenju omladinske politike na lokalnom nivou.


    Tim povodom, u sredu, 24. maja 2017 godine, u prostorijama Opštine Žitište, održana je  završna konferencija projekta a prisutnima na konferenciji obratili su se predsednik opštine Žitište g-din Mitar Vučurević, lokalni asistent projekta g-đa Jelena Travar Miljević i menadžer projekta g-din Branislav Milosav, koji su predstavili najznačajnije aktivnosti i postignute rezultate projekta.


    Od početka realizacije, projekat je  uključio 40 mladih nezaposlenih lica sa teritorije partnerskih lokalnih samouprava, od kojih je, nakon završenih teorijskih obuka iz oblasti zanatstva i moderne poljoprivrede, njih 20 upućeno  na tromesečnu radnu praksu kod odabranih mentorskih preduzeća. Radna praksa je bila finansirana od strane projekta, a 20 mladih nezaposlenih lica imalo je priliku da teorijski stečena znanja primene u praksi, dodatno unaprede svoje kompetencije i ostvare stalno zaposlenje. Da je ceo koncept bio dobro isplaniran i uspešno sproveden, svedoči podatak da će najmanje njih 5 nastaviti rad u mentorskim kompanijama, dok se očekuje da jedan broj lica zasnuje radni odnos u narednim mesecima.


    Putem usklađivanja kompetencija mladih nezaposlenih lica sa potrebama tržišta rada, projekat je omogućio mladima da steknu nova znanja i veštine, kao i neophodno radno iskustvo, koje je jednom broju mladih obezbedilo stalno zaposlenje. To je svakako i najznačajniji rezultat projekta, koji predstavlja samo jedan u nizu napora koje Opština Sečanj i ostale lokalne samouprave u Banatu, zajedno sa Razvojnom Agencijom Banat, čine u pogledu smanjenja dugoročne nezaposlenosti u regionu.

    Realizacija projekta trajala je 7 meseci, a ukupna vrednost projekta bila je 2.906.000,00 dinara.


    Kontakt detalji:
    Dejana Milošević – Lokalni asistent projekta, Vožda Karađorđa 57, Sečanj, tel. 069/8022414, e-mail: mdejana@beotel.net .

     

     

     

     

    Untitled1

    Projekat „Znanjem i praksom do zaposlenja mladih“, sprovodi opština Žitište, u partnerstvu sa opštinom Sečanj i Regionalnim centrom za društveno-ekonomski razvoj – Banat, finansira Ministarstvo omladine i sporta Republike Srbije


     


     

  • Javna nabavka male vrednosti - POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA - Geodetske usluge

     

    NARUČILAC: Opština Sečanj

    ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj

    Organ jedinice lokalne samouprave

    Broj: 07/2016-3

    Datum: 20.05.2016.godine

     

    Na osnovu čl.60 Zakona o javnim nabavkama (Sl.Gl.br.124/2012,14/2015 i 68/2015)

    Naručilac objavljuje

     

    POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA

     

    1. Vrsta postupka javne nabavke: Javna nabavka male vrednosti

    2. Predmet javne nabavke male vrednosti je: Geodetske usluge

    šifra iz opšteg rečnika nabavki: 71250000- Arhitektonske, tehničke i geodetske usluge

    3. Kriterijum za dodelu ugovora je : kriterijum najniže ponuđene cene.

    4. Svi zainteresovani ponuđači konkursnu dokumentaciju mogu preuzeti na Portalu javnih nabavki i internet stranici naručioca.

    Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti sa naznakom “ za Komisiju za javne nabavke za nabavku pružanja geodetskih usluga, sa naznakom “Ne otvarati”, na adresu Opština Sečanj,ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj. Na poleđini koverte obavezno naznačiti naziv, adresu i sedište Ponuđača, broj telefona ponuđača i broj telefona kontakt osobe.

    5. Ponuđač je dužan da dostavi ponudu najkasnije do: 30.05.2016. godine do 14,00 časova. Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim i iste će se neotvorene vratiti ponuđačima.

    6. Javno otvaranje ponuda će se sprovesti dana: 30.05.2016. godine u 16,00 časova u poslovnim prostorijama naručioca u Opštini Sečanj, ul.Vožda Karađorđa br.57, Sečanj.

    7. Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlašćeni predstavnik ponuđača koji do dana i sata određenog za otvaranje ponuda kao i neposredno pre otvaranja ponuda dostavi uredno punomoćje za prisustvovanje otvaranju ponuda.

    8. Odluku o dodeli ugovora Naručilac će doneti u roku od 10 dana od dana otvaranja ponuda.

    9. Kontakt lice za sve dodatne informacije su: Branka Vukoje i Ivana Pejović

    e-mail adresa: nabavkasecanj@gmail.com

    Predsednik Opštine

    Predrag Milošević

     

    KONKURSNA DOKUMENTACIJA ZA JAVNU NABAVKU MALE VREDNOSTI:

     

    -GEODETSKE USLUGE-

     

    Preuzmo ovde

     


     

  • Javna nabavka male vrednosti - POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA - Putničko vozilo po sistemu "staro za novo"

     

    NARUČILAC: Opština Sečanj

    ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj

    Organ jedinice lokalne samouprave

    Broj: 06/2015-4

    Datum :19.05.2016.godine

     

    Na osnovu čl.60 Zakona o javnim nabavkama (Sl.Gl.br.124/2012,14/2015 i 68/2015)

    Naručilac objavljuje

     

    POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA

     

    1. Vrsta postupka javne nabavke: Javna nabavka male vrednosti

     

    2. Predmet javne nabavke male vrednosti je : Putničko vozilo po sistemu "staro za novo"

    šifra iz opšteg rečnika nabavki: 34110000-putnički automobili

     

    3. Kriterijum za dodelu ugovora je : Kriterijum najniže cene.

    4. Svi zainteresovani ponuđači konkursnu dokumentaciju mogu preuzeti na Portalu javnih nabavki i internet stranici naručioca.

    Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti sa naznakom “ za Komisiju za javne nabavke za nabavku Putničkog vozila po sistemu "staro za novo" a sa naznakom “Ne otvarati”, na adresu Opština Sečanj,ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj. Na poleđini koverte obavezno naznačiti naziv, adresu i sedište Ponuđača, broj telefona ponuđača i broj telefona kontakt osobe.

     

    5. Ponuđač je dužan da dostavi ponudu najkasnije do: 27.05.2016.godine do 14,00 časova. Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim i iste će se neotvorene vratiti ponuđačima.

    6. Javno otvaranje ponuda će se sprovesti dana: 27.05.2016.godine u 16,00 časova u poslovnim prostorijama naručioca u Opštini Sečanj,ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj.

    7. Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlašćeni predstavnik ponuđača koji do dana i sata određenog za otvaranje ponuda kao i neposredno pre otvaranja ponuda dostavi uredno punomoćje za prisustvovanje otvaranju ponuda.

    8. Odluku o dodeli ugovora Naručilac će doneti u roku od 10 dana od dana otvaranja ponuda.

    9. Kontakt lice za sve dodatne informacije je Ivana Pejović

    e-mail adresa: nabavkasecanj@gmail.com

    Predsednik Opštine
    Predrag Milošević

     

    КONKURSNA DOKUMENTACIJA ZA JAVNU NABAVKU MALE VREDNOSTI:

     

    -PUTNIČKO VOZILO PO SISTEMU "STARO ZA NOVO"-

     

    Preuzmi ovde

     


     

  • ODLUKA O DODELI UGOVORA - ZA NABAVKU USLUGE MOBILNE TELEFONIJE

     ОDLUKA O DODELI UGOVORA

     

    USVAJA SE IZVEŠTAJ  О STRUČNOJ OCENI PONUDA ZA JAVNU NABAVKU MALE VREDNOSTI ZA NABAVKU USLUGE MOBILNE TELEFONIJE, BROJ 05/2016-8 OD 20.05.2016. GODINE  Preuzmi ovde

     

     


     

  • JAVNI OGLAS ZA PRIKUPLjANjE PISMENIH PONUDA ZA OTUĐENjE NEIZGRAĐENOG GRAĐEVINSKOG ZEMLjIŠTA U JAVNOJ SVOJINI OPŠTINE SEČANj

     

    Na osnovu člana 99. Zakona o planiranju i izgradnji ("Službeni glasnik RS",
    br. 72/2009, 81/2009-ispr., 64/2010-Odluka US, 24/2011, 121/2012, 42/2013-Odluka US,
    50/2013-Odluka US, 98/2013-Odluka US, 132/2014 i 145/2014), Odluke o pokretanju
    postupka otuđenja neizgrađenog građevinskog zemljišta u javnoj svojini opštine
    Sečanj ("Službeni list opštine Sečanj", br.2/2016), Odluke o raspisivanju javnog
    oglasa za prikupljanja pismenih ponuda za otuđenje neizgrađenog građevinskog
    zemljišta u javnoj svojini opštine Sečanj br. 011-40/2016, Opština Sečanj raspisuje
     
    J AV N I  O G L A S
     
    ZA PRIKUPLjANjE PISMENIH PONUDA ZA OTUĐENjE NEIZGRAĐENOG
    GRAĐEVINSKOG ZEMLjIŠTA U JAVNOJ SVOJINI OPŠTINE SEČANj

     

     

    Raspisuje se javni oglas za prikupljanje pismenih ponuda za otuđenje
    neizgrađenog građevinskog zemljišta u javnoj svojini radi izgradnje stambenog objekta u skladu sa Odlukom o Generalnom planu opštine Sečanj („Službeni list opštine Sečanj“, br. 6/2005) u naseljenom mestu Sečanj

     

     

    PREUZMI OGLAS

    Preuzmi ovde

     


     

     
  • Javna nabavka - Izbor privatnog partnera za pružanje usluge zamene i ugradnje "LED" svetiljki, održavanja i upravljanja sistemom javne rasvete na teritoriji opštine Sečanj BR. 07/2015

     

    Sečanj JAVNO PRIVATNO PARTNERSTVO - Javni poziv Preuzmi ovde
    Sečanj JAVNO PRIVATNO PARTNERSTVO - Javni poziv - engleski jezik Preuzmi ovde
    Sečanj JAVNO PRIVATNO PARTNERSTVO - Konkursna dokumentacija - LED rasveta Preuzmi ovde

     

  • Javna nabavka male vrednosti '' Suzbijanje odraslih formi komaraca sa zemlje na teritoriji opštine Sečanj'' br. JNMV broj 12/2014.

    1.POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA U POSTUPKU JAVNE

    NABAVKE MALE VREDNOSTI JNVM BR. 12/2014

    BROJ: 011-27/2014-I-01

    1.Podaci o naručiocu:

     

    Naziv naručioca

    Оpština Sečanj

    Sedište naručioca

    Vožda Karađorđa 57, 23240 Sečanj

    Internet stranica naručioca

    www.secanj.rs

     

     

     

    2. Vrsta naručioca: Opština Sečanj.

    3.Vrsta postupka javne nabavke: Postupak javne nabavke male vrednosti.

    4. Predmet javne nabavke: usluge – ''Suzbijanje odraslih formi komaraca sa zemlje na teritoriji opštine Sečanj'', JNMV broj: 12/2014;

    oznaka iz opšteg rečnika nabavke: - 90720000- zaštita životne sredine.

    5. Predmet nabavke nije oblikovan po partijama.

    6. Postupak se sprovodi radi zaključenja ugovora o javnoj nabavci.

    7. Ukoliko ponuđač podnosi ponudu sa podizvođačem, navodi procenat vrednosti nabavke koji se izvršava preko podizvođača (maksimum 50% ).

    8. Kriterijum za dodelu ugovora: najniža ponuđena cena.

    Registrujte se da bi videli ceo članak...

  • JN-02 /2014 ''Angažovanje poljočuvarske službe''

    1.POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA U OTVORENOM POSTUPKU

     

    1.Podaci o naručiocu:

     

    Naziv naručioca

    Оpština Sečanj

    Sedište naručioca

    Vožda Karađorđa 57, 23240 Sečanj

    Internet stranica naručioca

    www.secanj.rs

     

     

    2. Vrsta naručioca: Organi državne uprave.

    3.Vrsta postupka javne nabavke: Otvoreni postupak.

    4. Predmet javne nabavke: usluge – ''Angažovanje poljočuvarske službe'' za područje katastarskih opština opštine Sečanj za period od godinu dana računajući od dana zaključenja ugovora , JNMV broj: 02/2014; oznaka iz opšteg rečnika nabavke: - 79710000- usluge obezbeđenja.

    5. Predmet nabavke nije oblikovan po partijama.

    6. Postupak se sprovodi radi zaključenja ugovora o javnoj nabavci.

    7. Ukoliko ponuđač podnosi ponudu sa podizvođačem, navodi procenat vrednosti nabavke koji se izvršava preko podizvođača (maksimum 50% ).

    8. Kriterijum za dodelu ugovora: ekonomski najpovoljnija ponuda.

    9. Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna: Zainteresovani ponuđači mogu preuzeti konkursnu dokumentaciju u prostorijama Opštine Sečanj, Vožda Karađorđa 57, 23240 Sečanj, kancelarija broj 7, svakog radnog dana od 8 do 14 časova, na internet stranici naručioca ili na Portalu Uprave za javne nabavke, gde su poziv za podnošenje ponuda i konkursna dokumentacija dostupni.

    Registrujte se da bi videli ceo članak...

Kontakt

  • Adresa: Vožda Karađorđa 57, Sečanj
  • Telefon: 023/ 3841-111, 023/ 3841-410
  • Fax: 023/3842-031
  • E-mail:  Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.  
  • Website: www.secanj.rs
Početak Javne nabavke