Početak Javne nabavke
Filter
  • ZAKLJUČAK O UTVRĐIVANJU SPISKA KANDIDATA KOJI ISPUNJAVAJU USLOV ZA IZBOR DIREKTORA JAVNOG KOMUNALNOG PREDUZEĆA "SEČANJ" SEČANJ

    ZAKLJUČAK O UTVRĐIVANJU SPISKA KANDIDATA KOJI ISPUNJAVAJU USLOV ZA IZBOR DIREKTORA JAVNOG KOMUNALNOG PREDUZEĆA "SEČANJ" SEČANJ

    Preuzmi ovdе

    ZAKLJUČAK - I

    Preuzmi ovde

    ZAKLJUČAK - II

    Preuzmi ovde
  • ODLUKA O DODELI UGOVORA - ZA JAVNU NABAVKU MALE VREDNOSTI - Za nabavku pružanja geodetskih usluga

     ODLUKA O DODELI UGOVORA

     

     

     

    USVAJA SE IZVEŠTAJ Izveštaj o stručnoj oceni ponuda za javnu nabavku male vrednosti za nabavku pružanja geodetskih usluga broj 05/2017-7 od 28.02.2017.godine.

     

    DODELjUJE SE Ugovor za javnu nabavku male vrednosti za nabavku pružanja geodetskih usluga ponuđaču GB "Stambolija" iz Zrenjanina, ul. Kralja Petra I br.2, ponuda zavedena pod brojem 363 od 27.02..2017. godine.

    Preuzmi ovde

     

     

  • ODLUKA O DODELI UGOVORA - ZA JAVNU NABAVKU DOBARA - Kancelarijcki materijal br. 04/2017-7

    ODLUKA O DODELI UGOVORA

     

     

     

    USVAJA SE IZVEŠTAJ Izveštaj o stručnoj oceni ponuda Komisije za javnu nabavku dobara - Kancelarijski materijal broj 04/2017-7 od 20.02.2017. godine.

     

    DODELjUJE SE Ugovor za javnu nabavku dobara- Kancelarijski materijal ponuđaču STR "Čuperak" iz Sečnja, ul. Partizanski put 64, ponuda zavedena pod brojem 269 od 14.02.2017. godine.

    Preuzmi ovde

     

     

  • Raspisani novi konkursi Razvojnog fonda AP Vojvodine – povoljniji uslovi kreditiranja

     

     

    Raspisani novi konkursi Razvojnog fonda AP Vojvodine – povoljniji uslovi kreditiranja 

    Nadzorni odbor Razvojnog fonda AP Vojvodine usvojio je nove konkurse za pravna lica i preduzetnike, za registrovana poljoprivredna gazdinstva i za lokalne samouprave.

    Kako navode u Razvojnom fondu Vojvodine nove kreditne linije su znatno povoljnije u odnosu na prethodni period. Procedura je pojednostavljena, a sredstva obezbeđenja značajno smanjena.

    Kamatne stope godišnje iznose 1% ukoliko je sredstvo obezbeđenja bankarska garancija i 2% ukoliko je sredstvo obezbeđenja hipoteka kada korisnik kredita dolazi iz lokalne samouprave sa teritorije Vojvodine koje se nalaze u trećoj i četvrtoj grupi razvijenosti ( Alibunar, Bač, Bela Crkva, Žabalj, Žitište, Irig, Kovačica, Kovin, Mali Iđoš, Nova Crnja, Novi Bečej, Odžaci, Plandište, Sečanj, Srbobran, Titel, Čoka, Šid i Opovo ). Kamatne stope su više za jedan procentni poen ukoliko korisnik kredita dolazi iz lokalne samouprave koje spadaju u prvu i drugu kategoriju razvijenosti i u zavisnosti od instrumenta obezbeđenja iznose 2 ili 3% godišnje

    Direktor Razvojnog fonda gospodin Goran Savić izjavio je da je u toku 2017.godine kroz konkurse opredeljeno 2,5 milijarde dinara, odnosno približno 20 miliona evra. Takođe, sredstva obezbeđenja smo znatno prilagodili trenutnoj situaciji na tržištu pa će privrednicima i poljoprivrednicima biti u velikoj meri olakšano njihovo korišćenje.

    Kada je reč o grejs periodu koji pružamo našim klijentima, moram da napomenem da su to trenutno najduži rokovi koji se mogu naći u ponudi kreditnih linija. Za investicione projekte opredeljen je period mirovanja otplate do 24 meseca, a za obrtna sredstva do 6 meseci.

    Takođe, omogućeno je i davanje ručne zaloge na novokupljenu pogonsku mehanizaciju kod kreditiranja registrovanih poljoprivrednih gazdinstava pa tako sada poljoprivrednici uz 20% učešća mogu dati zalogu na predmet kupovine. Važno je napomenuti da je smanjena i naknada za obradu kreditnog zahteva sa 10.000 na 5.000 dinara.

    Trudimo se da pokretačima privrednih aktivnosti maskimalno izađemo u susret i to ćemo činiti u narednom periodu. Obilazimo vojvodjanske opštine, pričamo sa privrednicima i poljoprivrednicima i njihovim zahtevima izlazimo u susret.

    Registrujte se da bi videli ceo članak...

  • PRODUŽENjE ROKA ZA PODNOŠENjE PONUDA ZA JAVNU NABAVKU GEODETSKIH USLUGA BROJ 05/2017

     

    Opština Sečanj
    Vožda Karađorđa 57
    Sečanj
    Broj: 05/2017-6
    Datum: 22.02.2017. godine

     

     

    OBAVEŠTENjE PONUĐAČIMA O PRODUŽENjU ROKA ZA PODNOŠENjE

    PONUDA ZA JAVNU NABAVKU GEODETSKIH USLUGA BROJ 05/2017

     

     

    Obaveštavaju se ponuđači da je produžen rok za podnošenje ponuda za javnu nabavku GEODETSKIH USLUGA BROJ 05/2017.

    Rok za podnošenje ponuda je 27.02.2017.god. do 14,00 časova, a javno otvaranje ponuda je 27.02.2017.god. u 16,00 časova.

     

     

    Predsednik komisije
    Ivana Pejović
    Službenik za javne nabavke


     

  • IZMENA KONKURSNE DOKUMENTACIJE broj 05/2017-5 za javnu nabavku geodetskih usluga

     

     

    Menja se konkursna dokumentacija broj 05/2017-5 za javnu nabavku geodetskih usluga tako što se menja Obrazac BR.10 „SPECIFIKACIJA SA STRUKTUROMCENE SANITARNOG MATERIJALA“ i isti sada glasi: 

     

    Preuzmi ovdе

     


     

  • GODIŠNjI PLAN INSPEKCIJSKOG NADZORA KOMUNALNE INSPEKCIJE ZA POVERENE POSLOVE PO ZAKONU O TRGOVINI ZA 2017.GODINU


     
     
    GODIŠNjI PLAN INSPEKCIJSKOG NADZORA KOMUNALNE INSPEKCIJE ZA POVERENE POSLOVE PO ZAKONU O TRGOVINI ZA 2017.GODINU Preuzmi ovdе

     


  • Javna nabavka - POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA - Geodetske usluge

     

    NARUČILAC: Opština Sečanj
    ul. Vožda Karađorđa br.57,Sečanj
    Organ jedinice lokalne samouprave
    Broj: 05/2017-4
    Datum: 14.02.2017.godine

    Na osnovu čl.60 Zakona o javnim nabavkama (Sl.Gl.br.124/2012, 14/2015 i 68/2015) Naručilac objavljuje

     

    POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA

     

    1.  Vrsta postupka javne nabavke: Javna nabavka male vrednosti

    2. Predmet javne nabavke male vrednosti je: Geodetske usluge
    šifra iz opšteg rečnika nabavki: 71250000- Arhitektonske, tehničke i geodetske usluge

    3. Kriterijum za dodelu ugovora je : kriterijum ekonomski najpovoljnije ponude..

    4. Svi zainteresovani ponuđači konkursnu dokumentaciju mogu preuzeti na Portalu javnih nabavki i internet stranici naručioca.
    Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti sa naznakom “ za Komisiju za javne nabavke za nabavku pružanja geodetskih usluga, sa naznakom “Ne otvarati”, na adresu Opština Sečanj,ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj . Na poleđini koverte obavezno naznačiti naziv, adresu i sedište Ponuđača, broj telefona ponuđača i broj telefona kontakt osobe.

    5. Ponuđač je dužan da dostavi ponudu najkasnije do: 23.02.2017. godine do 14,00 časova. Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim i iste će se neotvorene vratiti ponuđačima.

    6. Javno otvaranje ponuda će se sprovesti dana: 23.02.2017. godine u 16,00 časova u poslovnim prostorijama naručioca u Opštini Sečanj, ul.Vožda Karađorđa br.57, Sečanj.

    7. Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlašćeni predstavnik ponuđača koji do dana i sata određenog za otvaranje ponuda kao i neposredno pre otvaranja ponuda dostavi uredno punomoćje za prisustvovanje otvaranju ponuda.

    8. Odluku o dodeli ugovora Naručilac će doneti u roku od 10 dana od dana otvaranja ponuda.

     9. Kontakt lice za sve dodatne informacije su: Branka Vukoje i Ivana Pejović
    e-mail adresa: nabavkasecanj@gmail.com

     

    Predsednik Opštine
    Predrag Milošević

     

    KONKURSNA DOKUMENTACIJA ZA JAVNU NABAVKU - Geodetske usluge

    Preuzmi ovdе

     


     

  • POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA - Usluge prevoza učenika na teritoriji opštine Sečanj

     

    NARUČILAC: Opština Sečanj

    ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj

    Organ jedinice lokalne samouprave

    Internet stranica: www.secanj.rs

    Broj: 03/2017-4

    Datum: 14.02.2017.godine

    Na osnovu čl.60 Zakona o javnim nabavkama (Sl.Gl.br.124/2012,14/2015 i 68/2015) Naručilac objavljuje

     

    POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA

     

    1.  Vrsta postupka javne nabavke: Otvoreni postupak

    2. Predmet javne nabavke : Usluge prevoza učenika na teritoriji opštine Sečanj
    šifra iz opšteg rečnika nabavki: 60100000 - Usluge drumskog prevoza

    3. Kriterijum za dodelu ugovora je : kriterijum najniže ponuđene cene.

    4. Svi zainteresovani ponuđači konkursnu dokumentaciju mogu preuzeti na Portalu javnih nabavki i internet stranici naručioca.

    5. Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti sa naznakom “ za Komisiju za javne nabavke za nabavku Usluge prevoza učenika na teritoriji opštine Sečanj broj 03/2017 , sa naznakom “Ne otvarati”, na adresu Opština Sečanj,ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj . Na poleđini koverte obavezno naznačiti naziv, adresu i sedište Ponuđača, broj telefona ponuđača i broj telefona kontakt osobe.

    6. Ponuđač je dužan da dostavi ponudu najkasnije do: 17.03.2017. godine do 14,00 časova. Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim i iste će se neotvorene vratiti ponuđačima.

    7. Javno otvaranje ponuda će se sprovesti dana: 17.03.2017. godine u 16,00 časova u poslovnim prostorijama naručioca u Opštini Sečanj,ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj.

    8. Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlašćeni predstavnik ponuđača koji do dana i sata određenog za otvaranje ponuda kao i neposredno pre otvaranja ponuda dostavi uredno punomoćje za prisustvovanje otvaranju ponuda.

     9. Odluku o dodeli ugovora Naručilac će doneti u roku od 25 dana od dana otvaranja ponuda.

    10. Kontakt lice za sve dodatne informacije je Ivana Pejović e-mail adresa: nabavkasecanj@gmail.com

    Predsednik Opštine
    Predrag Milošević

     

    KONKURSNA DOKUMENTACIJA  - Usluge prevoza učenika na teritoriji opštine Sečanj

    Preuzmi ovdе

     


     

  • Javni poziv sportski savez

    JAVNI POZIV za raspodelu sredstava iz budžeta opštine Sečanj za 2017.godinu

    za sufinansiranje potreba u oblasti sporta

     Preuzmi ovde

     

    OBRAZAC ZA KONKURS  Preuzmi ovde

     


     

     

  • Javna nabavka - POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA -Kancelarijski materijal

     

    NARUČILAC: Opština Sečanj
    ul. Vožda Karađorđa br.57,Sečanj
    Organ jedinice lokalne samouprave
    Broj: 04/2017-4
    Datum: 07.02.2017.godine


    Na osnovu čl.60 Zakona o javnim nabavkama (Sl.Gl.br.124/2012,14/2015 i 68/2015) Naručilac objavljuje

     

    POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDА

     

    1.  Vrsta postupka javne nabavke: Javna nabavka male vrednosti

     

    2. Predmet javne nabavke male vrednosti je: Kancelarijski materijal
    šifra iz opšteg rečnika nabavki: 30192000

    3. Kriterijum za dodelu ugovora je : kriterijum ekonomski najpovoljnije ponude.
    Ocenjivanje i rangiranje ponuda zasnivaće se na sledećim elementima kriterijuma:

     


    - Ponuđena cena............................................ 85 bodova

     


    - Rok isporuke ..............................................10 bodova

     


    - Uslovi plaćanja.............................................5 bodova

     

    4. Svi zainteresovani ponuđači konkursnu dokumentaciju mogu preuzeti na Portalu
    javnih nabavki i internet stranici naručioca.

    5. Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti sa naznakom “ za Komisiju za javne nabavke
    za nabavku dobara- Kancelarijski materijal broj 04/2017 , sa naznakom “Ne otvarati”, na adresu Opština Sečanj, ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj . Na poleđini koverte obavezno naznačiti naziv, adresu i sedište Ponuđača, broj telefona ponuđača i broj telefona kontakt osobe.

     

     

    6. Ponuđač je dužan da dostavi ponudu najkasnije do: 17.02.2017. godine do 14,00
    časova. Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim i iste će se neotvorene vratiti ponuđačima.

    7. Javno otvaranje ponuda će se sprovesti dana: 17.02.2017.godine u 16,00 časova u
    poslovnim prostorijama naručioca u Opštini Sečanj, ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj

     

    8. Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlašćeni predstavnik ponuđača koji do dana
    i sata određenog za otvaranje ponuda kao i neposredno pre otvaranja ponuda dostavi uredno punomoćje za prisustvovanje otvaranju ponuda.

     

     9. Odluku o dodeli ugovora Naručilac će doneti u roku od 10 dana od dana otvaranja
    ponuda. Kontakt lice za sve dodatne informacije je Branka Vukoje e-mail adresa:
    nabavkasecanj@gmail.com

     

     

     

    KONKURSNA DOKUMENTACIJA ZA JAVNU NABAVKU - Kancelarijski materijal

    Preuzmi ovdе

     


     

  • ODLUKA O DODELI UGOVORA

     ODLUKA O DODELI UGOVORA

     

    USVAJA SE IZVEŠTAJ O STRUČNOJ OCENI PONUDA ZA JAVNU NABAVKU MALE VREDNOSTI SANITARNOG MATERIJALA, BROJ 03/2016-7 OD 18.02.2016. GODINE  Preuzmi ovde

     

     


     

  • Javna nabavka male vrednosti - POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA - Dobra za reprezentaciju

     

    NARUČILAC: Opština Sečanj

    ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj

    Organ jedinice lokalne samouprave

    Broj: 04/2016-1

    Datum: 22.02.2016.godine

     

    Na osnovu čl.60 Zakona o javnim nabavkama (Sl.Gl.br.124/2012,14/2015 i 68/2015) Naručilac objavljuje

     

    POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA

     

    1. Vrsta postupka javne nabavke: Javna nabavka male vrednosti

     

    2. Predmet javne nabavke male vrednosti je: Dobra za reprezentaciju
    šifra iz opšteg rečnika nabavki: 15800000

    3. Kriterijum  za  dodelu  ugovora  je  :  kriterijum  ekonomski  najpovoljnije  ponude.

    Ocenjivanje i rangiranje ponuda zasnivaće se na sledećim elementima kriterijuma:            

    -  Ponuđena cena............................................90   bodova  

    -  Rok isporuke ..............................................10   bodova  

    Svi  zainteresovani  ponuđači  konkursnu  dokumentaciju  mogu  preuzeti  na portalu javnih nabavki i internet stranici naručioca.     Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti sa naznakom “ za Komisiju za javne   nabavke za nabavku dobara za reprezentaciju,  sa naznakom “Ne otvarati”, na  adresu Opština Sečanj,ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj. Na poleđini koverte obavezno naznačiti naziv, adresu i sedište Ponuđača, broj telefona ponuđača i broj telefona kontakt osobe.

    4. Ponuđač  je  dužan  da  dostavi  ponudu  najkasnije  do:  04.03.2016.  godine  do  14,00 časova. Ponude koje stignu posle navedenog roka  smatraće se neblagovremenim i iste će se neotvorene vratiti ponuđačima.

    5. Javno  otvaranje  ponuda  će  se  sprovesti  dana:  04.03.2016.godine  u  16,00  časova  u poslovnim  prostorijama  naručioca  u  Opštini    Sečanj,ul.  Vožda  Karađorđa br.57, Sečanj.

    6. Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlašćeni predstavnik ponuđača koji do dana i sata određenog  za otvaranje ponuda kao i neposredno pre otvaranja ponuda dostavi uredno punomoćje za prisustvovanje otvaranju ponuda.

    7. Odluku o dodeli ugovora Naručilac će doneti u roku od  10 dana od dana otvaranja ponuda.

    8. Kontakt lice za sve dodatne informacije je  Branka Vukoje e-mail adresa: nabavkasecanj@gmail.com

    Predsednik Opštine
    Predrag Milošević

     

    KONKURSNA DOKUMENTACIJA ZA JAVNU NABAVKU MALE BREDNOSTI:

    -DOBRA ZA REPREZENTACIJU-

    Preuzmi ovde

     


     

  • Javna nabavka male vrednosti - POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA -Kancelarijski materijal

     

    NARUČILAC: Opština Sečanj
    ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj
    Organ jedinice lokalne samouprave
    Broj: 01/2016-5
    Datum: 04.02.2016.godine

    Na osnovu čl.60 Zakona o javnim nabavkama (Sl.Gl.br.124/2012,14/2015 i 68/2015) Naručilac objavljuje

     

    POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA

     

    1. Vrsta postupka javne nabavke: Javna nabavka male vrednosti

    2. Predmet javne nabavke male vrednosti je: Kancelarijski materijal

    šifra iz opšteg rečnika nabavki: 30192000

    3. Kriterijum za dodelu ugovora je : kriterijum ekonomski najpovoljnije ponude.

    Ocenjivanje i rangiranje ponuda zasnivaće se na sledećim elementima kriterijuma:

     

                            - Ponuđena cena............................................ 85 bodova

                            - Rok isporuke ..............................................10 bodova

                            - Uslovi plaćanja.............................................5 bodova

    4. Svi zainteresovani ponuđači konkursnu dokumentaciju mogu preuzeti na Portalu javnih nabavki i internet stranici naručioca.

    5. Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti sa naznakom “ za Komisiju za javne   nabavke za nabavku dobara- Kancelarijski materijal broj 01/2016 ,  sa naznakom “Ne otvarati”, na  adresu Opština Sečanj,ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj . Na poleđini koverte obavezno naznačiti naziv, adresu i sedište Ponuđača, broj telefona ponuđača i broj telefona kontakt osobe.

    6. Ponuđač je dužan da dostavi ponudu  najkasnije do: 12.02.2016. godine do 14,00 časova. Ponude koje stignu posle navedenog roka  smatraće se neblagovremenim i iste će se neotvorene vratiti ponuđačima.

    7. Javno otvaranje ponuda će se sprovesti dana: 12.02.2016.godine u 16,00 časova u poslovnim prostorijama naručioca u Opštini  Sečanj,ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj

    8. Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlašćeni predstavnik ponuđača koji do dana i sata određenog  za otvaranje ponuda kao i neposredno pre otvaranja ponuda dostavi uredno punomoćje za prisustvovanje otvaranju ponuda.

    9. Odluku o dodeli ugovora Naručilac će doneti u roku od  10 dana od dana otvaranja ponuda.Kontakt lice za sve dodatne informacije je  Branka Vukoje e-mail adresa:  nabavkasecanj@gmail.com

     

     

    KONKURSNA DOKUMENTACIJA ZA JAVNU NABAVKU MALE VREDNOSTI:

    KANCELARIJSKI MATERIJAL

    Preuzmi ovde

     


     

  • Javna nabavka male vrednosti - POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA -Sanitarni materijal

     

    NARUČILAC: Opština Sečanj

    ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj

    Organ jedinice lokalne samouprave

    Broj: 03/2016-3

    Datum :09.02.2016.godine


    Na osnovu čl.60 Zakona o javnim nabavkama (Sl.Gl.br.124/2012, 14/2015 i 68/2015) Naručilac objavljuje

     

    POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA

     

    1. Vrsta postupka javne nabavke: Javna nabavka male vrednosti

    2. Predmet javne nabavke male vrednosti je: Sanitarni materijal

    šifra iz opšteg rečnika nabavki: 44411000

    3. Kriterijum za dodelu ugovora je : kriterijum ekonomski najpovoljnije ponude.

    Ocenjivanje i rangiranje ponuda zasnivaće se na sledećim elementima kriterijuma:

     

                                - Ponuđena cena............................................ 85 bodova

     

                                - Rok isporuke ..............................................10 bodova

     

                                - Uslovi plaćanja.............................................5 bodova

     

    4. Svi zainteresovani ponuđači konkursnu dokumentaciju mogu preuzeti na Portalu javnih nabavki i internet stranici naručioca.

    Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti sa naznakom “ za Komisiju za javne nabavke za nabavku Sanitarnog materijala, sa naznakom “Ne otvarati”, na adresu Opština Sečanj,ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj . Na poleđini koverte obavezno naznačiti naziv, adresu i sedište Ponuđača, broj telefona ponuđača i broj telefona kontakt osobe.

    5. Ponuđač je dužan da dostavi ponudu  najkasnije do: 17.02.2016. godine do 14,00 časova. Ponude koje stignu posle navedenog roka  smatraće se neblagovremenim i iste će se neotvorene vratiti ponuđačima.

    6. Javno otvaranje ponuda će se sprovesti dana: 17.02.2016.godine u 16,00 časova u poslovnim prostorijama naručioca u Opštini  Sečanj,ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj

    7. Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlašćeni predstavnik ponuđača koji do dana i sata određenog  za otvaranje ponuda kao i neposredno pre otvaranja ponuda dostavi uredno punomoćje za prisustvovanje otvaranju ponuda.

    8. Odluku o dodeli ugovora Naručilac će doneti u roku od 10 dana od dana otvaranja ponuda.

    9. Kontakt lice za sve dodatne informacije je  Branka Vukoje e-mail adresa: nabavkasecanj@gmail.com

     

    KONKURSNA DOKUMENTACIJA ZA JAVNU NABAVKU MALE VREDNOSTI:

    SANITARNI MATERIJAL

    Preuzmi ovde

     


     

  • Izmena dokumentacije Javna nabavka JN BR.02/2015-4

    Konkursna dokumentacija mobilna telefonija II verzija.pdf Preuzmi ovde
    Produženje roka - mobilna telefonija.pdf Preuzmi ovde
    Odgovor na pitanja.pdf Preuzmi ovde

  • Javna nabavka JN BR.02/2015-4

     

    Republika Srbija
    Autonomna Pokrajina Vojvodina
    Opština Sečanj
    Vožda Karađorđa br.57
    Sečanj

                                         

     

     

    POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA

    Naručilac javne nabavke

    Opština Sečanj , Vožda Karađorđa br.57, Sečanj, Organ jedinice lokalne samouprave   

    Vrsta postupka

    Javna nabavka male vrednosti                               

    Predmet javne nabavke

    Usluge mobilne telefonije

    Naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavki

    64212000– Usluge mobilne telefonije

    Kriterijum  koji Naručilac  primenjuje u premetu javne nabavke

    Ekonomski najpovoljnija ponuda

    Preuzimanje konkursne dokumentacije

    Poziv za podnošenje ponude i konkursna dokumentacija preuzimaju sa Portala javnih nabavki www.ujn.gov.rs , ili internet stranice Naručioca www.secanj.rs

    Način podnošenja ponuda

    Ponuda se podnosi u zatvorenoj koverti ili kutiji, zatvorena na način da se prilikom otvaranja može sa sigurnošću utvrditi da se prvi put otvara. Na koverti ili kutiji obavezno napisati “NE OTVARAJ – PONUDA ZA JAVNU NABAVKU MOBILNE TELEFONIJE“, broj nabavke 02/2015“.

     

    Na poleđini koverte ili kutije napisati naziv ponuđača, adresu, telefon, email adresu i ime osobe za kontakt. Ponude se podnose na adresu: Opština Sečanj , Vožda Karađorđa br.57, Sečanj

    Rok za podnošenje ponuda

     Ponude s dostavljaju do 23.02.2015. godine do 14:00 časova. Bez obzira na način dostave ponude, mora se obezbediti da ista stigne Naručiocu do naznačenog datuma i časa.

    Mesto i vreme i način

    otvaranja ponuda

    Otvaranje ponuda je javno i obaviće se 23.02.2015. godine u 16:00 časova u prostorijama naručioca na adresi Opština Sečanj , Vožda Karađorđa br.57, Sečanj. Otvaranju ponuda mogu prisustvovati sva zainteresovana lica.

    Uslovi pod kojim predstavnici ponuđača mogu učestvovati u postupku ovtaranja ponuda

    Predstavnici ponuđača mogu aktivno učestvovati u postupku otvaranju ponuda ako predaju ovlašćenje u pisanoj formi za učešće (koja moraju imati broj, datum i biti overena)

    Rok za donošenje Odluke

    o dodeli ugovora

    Odluka o dodeli ugovora biće doneta u roku

    do 25 dana od dana otvaranja ponuda

    Lice za kontakt : radnim danima od 08-12 časova

    Ivana Pejović

    Komisija za javnu nabavku

    Telefon: 063/10-20-537

    Еmail: nabavke@beotelnet.net

     

     

            

     


     OVDE PREUZMI 

     

Kontakt

  • Adresa: Vožda Karađorđa 57, Sečanj
  • Telefon: 023/ 3841-111, 023/ 3841-410
  • Fax: 023/3842-031
  • E-mail:  Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.  
  • Website: www.secanj.rs
Početak Javne nabavke