Filter
  • POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA - Javna nabavka male vrednosti - Računari i računarska oprema

    NARUČILAC: Opština Sečanj
    ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj
    Organ jedinice lokalne samouprave
    Broj: 12/2018-4
    Datum :30.05.2018.godine

    Na osnovu čl.60 Zakona o javnim nabavkama (Sl.Gl.br.124/2012, 14/2015 i 68/2015) Naručilac objavljuje

    POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA

    1.Vrsta postupka javne nabavke: Javna nabavka male vrednosti

    2.Predmet javne nabavke male vrednosti je : Računari i računarska oprema       šifra iz opšteg rečnika nabavki: 30200000-računarska oprema i materijal

    3.Kriterijum za dodelu ugovora je : kriterijum ekonomski najpovoljnije ponude. Ocenjivanje i rangiranje ponuda zasnivaće se na sledećim elementima kriterijumima:

    -                     Ponuđena cena............................................... 90 bodova

    -                     Rok isporuke ....................................................5 bodova

    -                     Garantni rok...................................................5 bodova

    4.Svi zainteresovani ponuđači konkursnu dokumentaciju mogu preuzeti na Portalu javnih nabavki i internet stranici naručioca.

    Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti sa naznakom “ za Komisiju za javne   nabavke za nabavku računara i računarske opreme, sa naznakom “Ne otvarati”, na adresu Opština Sečanj, ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj . Na poleđini koverte obavezno naznačiti naziv, adresu i sedište Ponuđača, broj telefona ponuđača i broj telefona kontakt osobe. 

    5.Ponuđač je dužan da dostavi ponudu najkasnije do: 11.06.2018. godine do 14,00 časova. Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim i iste će se neotvorene vratiti ponuđačima.

    6.Javno otvaranje ponuda će se sprovesti dana: 11.06.2018. godine u 16,00 časova u poslovnim prostorijama naručioca u Opštini Sečanj, ul.Vožda Karađorđa br.57, Sečanj.

    7.Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlašćeni predstavnik ponuđača koji do dana i sata određenog za otvaranje ponuda kao i neposredno pre otvaranja ponuda dostavi uredno punomoćje za prisustvovanje otvaranju ponuda.

    8.Odluku o dodeli ugovora Naručilac će doneti u roku od 10 dana od dana otvaranja ponuda.

    9.Kontakt lica za sve dodatne informacije su: Branka Vukoje i Ivana Pejović e-mail adresa: nabavkasecanj@gmail.com

    Predsednik Opštine

    Predrag Rađenović

     

    KONKURSNA DOKUMENTACIJA Preuzmi ovdе
    IZMENE I DOPUNE KONKURSNE DOKUMENTACIJE Preuzmi ovdе
    ODGOVOR NA PITANjE I Preuzmi ovdе
    PRODUŽENjE ROKA ZA PODNOŠENjE PONUDA Preuzmi ovdе
    ODLUKA O DODELI UGOVORA Preuzmi ovde
    OBAVEŠTENJE O ZAKLJUČENOM UGOVORU Preuzmi ovde
  • POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA - Otvoreni postupak - Pružanje usluge mobilne telefonije

    NARUČILAC: Opština Sečanj
    ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj Organ jedinice lokalne samouprave
    Internet stranica:  www.secanj.rs
    Broj: 11/2018-4
    Datum: 28.05.2018.godine


    Na osnovu čl.60 Zakona o javnim nabavkama (Sl.Gl.br.124/2012,14/2015 i 68/2015) Naručilac objavljuje

     

    POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA

    1.Vrsta postupka javne nabavke: Otvoreni postupak

    2.Predmet javne nabavke : Pružanje usluge mobilne telefonije , šifra iz opšteg rečnika nabavki: 64212000

    3.Kriterijum za dodelu ugovora je : kriterijum najniže ponuđene cene.

    4.Svi zainteresovani ponuđači konkursnu dokumentaciju mogu preuzeti na Portalu javnih nabavki i internet stranici naručioca.

    5.Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti sa naznakom “ za Komisiju za javne   nabavke za nabavku Pružanja usluge mobilne telefonije broj 11/2018 sa naznakom “Ne otvarati”, na adresu Opština Sečanj,ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj . Na
    poleđini koverte obavezno naznačiti naziv, adresu i sedište Ponuđača, broj telefona ponuđača i broj telefona kontakt osobe. 

    6.Ponuđač je dužan da dostavi ponudu najkasnije do: 05.06.2018.godine do 14,00 časova. Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se neblagovremenim i iste će se neotvorene vratiti ponuđačima.

    7. Javno otvaranje ponuda će se sprovesti dana: 05.06.2018. godine u 16,00 časova u poslovnim prostorijama naručioca u Opštini Sečanj,ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj

    8.Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlašćeni predstavnik ponuđača koji do dana i sata određenog za otvaranje ponuda kao i neposredno pre otvaranja ponuda dostavi uredno punomoćje za prisustvovanje otvaranju ponuda.

    9.Odluku o dodeli ugovora Naručilac će doneti u roku od 10 dana od dana otvaranja ponuda.

    10.Kontakt lica za sve dodatne informacije su: Ivana Pejović, Branka Vukoje e-mail adresa: nabavkasecanj@gmail.com

    Predsednik Opštine

    Predrag Rađenović

     

    KONKURSNA DOKUMENTACIJA Preuzmi ovdе
    ODLUKA O DODELI UGOVORA
    Preuzmi ovdе
    OBAVEŠTENJE O ZAKLJUČENOM UGOVORU Preuzmi ovdе
  • REŠENjE O RASPODELI SREDSTAVA PO KONKURSU ZA SUFINANSIRANjE PROJEKATA SREDSTVIMA IZ BUDžETA OPŠTINE SEČANj U CILjU OSTVARIVANjA JAVNOG INTERESA U OBLASTI JAVNOG INFORMISANjA U 2018. GODINI

    REŠENjE O RASPODELI SREDSTAVA PO KONKURSU ZA SUFINANSIRANjE PROJEKATA SREDSTVIMA IZ BUDžETA OPŠTINE SEČANj U CILjU OSTVARIVANjA JAVNOG INTERESA U OBLASTI JAVNOG INFORMISANjA U 2018. GODINI
    Preuzmi ovdе
  • OBAVEŠTENjE O ZAKLjUČENOM UGOVORU - Kancelarijski materijal

    OBAVEŠTENjE O ZAKLjUČENOM UGOVORU - Kancelarijski materijal Preuzmi ovdе
  • POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA - Javne nabavke: Otvoreni postupak - Pružanje usluge deratizacije, dezinsekcije i dezinfekcije

    NARUČILAC: Opština Sečanj
    ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj
    Organ jedinice lokalne samouprave
    Internet stranica: www.secanj.rs
    Broj: 10/2018-4
    Datum: 27.04.2018.godine

    Na osnovu čl.60 Zakona o javnim nabavkama (Sl.Gl.br.124/2012,14/2015 i 68/2015) Naručilac objavljuje

    POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDA

    1.Vrsta postupka javne nabavke: Otvoreni postupak

    2.Predmet javne nabavke : Pružanje usluge deratizacije, dezinsekcije i dezinfekcije, šifre iz opšteg rečnika nabavki:  90921000- Usluge dezinfekcije i uništavanja štetočina, 90923000-  Usluge deratizacije.

    3.Kriterijum za dodelu ugovora je : kriterijum najniže ponuđene cene.

    4.Svi zainteresovani ponuđači konkursnu dokumentaciju mogu preuzeti na Portalu javnih nabavki i internet stranici naručioca.

    5.Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti sa naznakom “ za Komisiju za javne   nabavke za nabavku Pružanja usluge deratizacije, dezinsekcije i dezinfekcije broj 10/2018 sa naznakom “Ne otvarati”, na  adresu Opština Sečanj,ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj . Na poleđini koverte obavezno naznačiti naziv, adresu i sedište Ponuđača, broj telefona ponuđača i broj telefona kontakt osobe.         

    6.Ponuđač je dužan da dostavi ponudu  najkasnije do: 28.05.2018. godine do 14,00 časova. Ponude koje stignu posle navedenog roka  smatraće se neblagovremenim i iste će se neotvorene vratiti ponuđačima.

    7. Javno otvaranje ponuda će se sprovesti dana: 28.05.2018. godine u 15,00 časova u poslovnim prostorijama naručioca u Opštini  Sečanj,ul. Vožda Karađorđa br.57, Sečanj

    8.Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlašćeni predstavnik ponuđača koji do dana i sata određenog  za otvaranje ponuda kao i neposredno pre otvaranja ponuda dostavi uredno punomoćje za prisustvovanje otvaranju ponuda.

     

    9.Odluku o dodeli ugovora Naručilac će doneti u roku od  25 dana od dana otvaranja ponuda.

    10.Kontakt lica za sve dodatne informacije su:  Ivana Pejović, Branka Vukoje e-mail adresa: nabavkasecanj@gmail.com

    Predsednik Opštine

    Predrag Rađenović

     

    KONKURSNA DOKUMENTACIJA Preuzmi ovdе
    IZMENA KONKURSNE DOKUMENTACIJE Preuzmi ovdе
    ODLUKA O DODELI UGOVORA
    Preuzmi ovdе
    OBAVEŠTENJE O ZAKLJUČENOM UGOVORU
    Preuzmi ovdе