Филтер
  • Обавештење

     

     

    ОБАВЕШТЕЊЕ

     

    О ПОДНЕТОМ ЗАХТЕВУ ЗА ОДЛУЧИВАЊЕ О

    ПОТРЕБИ ПРОЦЕНЕ УТИЦАЈА ПРОЈЕКТА НА ЖИВОТНУ

    СРЕДИНУ 

     

             Обавештава се јавност да је носилац пројекта "Массаграр" ДОО из Новог Сада, поднео захрев за одлучивање о потреби процене утицаја на животну средину ПРОЈЕКТА - "Реконструкција силоса за житарицеи доградња пратећих објеката, ПЈ "Фарма Сечањ", чија реализација се планира на кат. парцели бр. 949/1, КО Сечањ, на територији општине Сечањ.

             Увид у податке и документацију из захтева носиоца пројекта, може се извршити у канцеларији инспектора за заштиту животне средине, Вожда Карађорђа 59, Сечањ у периоду од 22.04.2016 до 04.05.2016 од 11-13 ч.

             У року од 10 дана од дана пријема овог обавештења, можете доставити мишљења о захтеву за одлучивање о потреби процене утицаја предметног пројекта на животну средину овом органу.

                   Овај орган ће у року од 10 дана од дана истека рока из става 3. овог обавештења донети одлуку о томе да ли је за предложени пројекат потребна процена утицаја на животну средину, о чему ће благовремено обавестити јавност.

     

    РУКОВОДИЛАЦ ОДЕЉЕЊА

    Дејана Милошевић

     

     


     

     

    ОБАВЕШТЕЊЕ   Преузми овде

     

     

     

     

  • Обавештење

     

     

    ОБАВЕШТЕЊЕ

     

     

             У складу са чланом 10. став 7. Закона о процени утицаја на животну средину ("Службени гласник РС", бр. 135/04 и 36/09), обавештавам вас да је одељење за привреду, развој, инспекцијске послове и заштиту животне средине донело Решење бр. 501-3-3/2016-II од 05.04.2016 године да за ПРОЈЕКАТ - "Фабрика за хладну прераду поврћа са хладњачом", чија се реализација планира на кат. парцели бр. 1759/1, КО Сутјеска, у насељеном месту Сутјеска, на територији општине Сечањ, није потребна процена утицаја на животну средину.

             Заинтересована јавност може изјавити жалбу против овог решења, Покрајинском секретаријату за заштиту животне средине и одрживи развој АП Војводине у року од 15 дана од дана његовог објављивања, а преко Одељења за привреду, развој, инспекцијске послове и заштиту животне средине, са таксом од 440,00 динара.

     

    РУКОВОДИЛАЦ ОДЕЉЕЊА

    Дејана Милошевић

     

     


     

     

    ОБАВЕШТЕЊЕ   Преузми овде

     

     

     

     

  • Јавна набавка мале вредности - Набавка средстава за економско оснаживање интерно расељених лица и избеглица на територији општине Сечањ Број 06 / 2015

     

    ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ БРОЈ 06/2015 

    Наручилац јавне набавкe

     

    Општина Сечањ,
    Вожда Карађорђа бр.57,
    Сечањ,
    Орган јединице локалне самоуправе

     

    Датум :07.04.2015.годинe

    Позива понуђаче да поднесу писане понуде у складу са условима утврђеним овим позивом и конкурсном документацијом.

      

    Врста поступкa

    Javna nabavka male vrednosti                               

    Предмет јавне набавке мале вредности јe:

    Набавка средстава за економско оснаживање интерно расељених лица и избеглица на територији општине Сечањ

    Ознака из општег речника набавкe:

    Партија I – Свиње - 03323000 - свиње
    Партија II – Говеда - 03321100 - говеда
    Партија III – Пчелиња друштва - 03325000 - ситне животиње
    Партија IV – Опрема за пчеларство - 16640000-машине за пчеларство
    Партија V – Мотокултиватори- 16120000 - дрљаче, аератори, култиватори, плевилице и копачице

    Критеријум, елементи критеријума за доделу уговорa:

    Одлуку о избору најповољније понуде донеће се применом критеријума ,,најнижа понуђена цена“.

     

    ПОДАЦИ О НАДЛЕЖНИМ ОРГАНИМА ГДЕ СЕ МОГУ БЛАГОВРЕМЕНО ДОБИТИ ИСПРАВНИ ПОДАЦИ О ПОРЕСКИМ ОБАВЕЗАМА, ЗАШТИТИ ЖИВОТНЕ СРЕДИНЕ, ЗАШТИТИ ПРИ ЗАПОШЉАВАЊУ, УСЛОВИМА РАДА И СЛ. А КОЈИ СУ ВЕЗАНИ ЗА ИЗВРШЕЊЕ УГОВОРА О ЈАВНОЈ НАБАВЦИ КОД КОЈИХ ЈЕ ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА ОБЈАВЉЕН НА
    СТРАНОМ ЈЕЗИКУ

     

     

    - Подаци о пореским обавезама се могу добити у Пореској управи, Министарства
    финансија и привреде;
    - Подаци о заштити животне средине се могу добити у Агенцији за заштиту животне
    средине и у Министарству енергетике, развоја и заштите животне средине;
    - Подаци и заштити при запошљавању и условима рада се могу добити у
    Министарству рада, запошљавања и социјалне политикe.

     

    Начин преузимања конкурсне документације и интернет адреса где је конкурсна
    документација доступнa:

    Заинтересована лица могу преузети конкурсну документацију сваког радног дана од 8,00 до 12,00 часова лично у просторијама Општинске управе Сечањ ул. Вожда Карађорђа бр.57 – 23240 Сечањ, на Порталу Управе за јавне набавкe www.portal.ujn.gov.rs и на интернет страници Наручиоцa www.secanj.rs.

    Начин и рок подношења понуде :

    Понуда се подноси лично или путем поште у затвореној коверти или кутији, овереној печатом подносиоца понуде.

    Рок за подношење понуда је до 17.04.2015. године до 14:00 часова.
    Понуда се подноси на адресу: Општинска управа Сечањ ул. Вожда Карађорђа бр.57 – 23240 Сечањ.
    Благовременим ће се сматрати све понуде које стигну на адресу до 14:00 часова.

    Понуде се подносе у затвореној коверти или кутији са назнаком:


    ПОНУДА ЗА ДОБРА – НАБАВКА СРЕДСТАВА ЗА ЕКОНОМСКО
    ОСНАЖИВАЊЕ ИНТЕРНО РАСЕЉЕНИХ ЛИЦА И ИЗБЕГЛИЦА НА
    ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ СЕЧАЊ,
    ЈН бр .06 / 2015 - НЕ ОТВАРАТИ
    ОПШТИНСКА УПРАВА СЕЧАЊ
    Ул. ВОЖДА КАРАЂОРЂА бр.57
    23240 СЕЧАЊ


    На полеђини коверте или кутији навести: назив и адресу понуђача, телефон, име и презиме овлашћеног лица за контакт.

    У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти или кутији је потребно навести да се ради о групи понуђача и навести називе и адресе свих учесника у заједничкој понуди.

    Понуде поднете по истеку датума и сата одређених у овом Позиву, сматраће се неблаговременим, и биће по окончању поступка отварања понуда, враћене неотворене понуђачима, са назнаком да су поднете неблаговременo.

    Место, време и начин отварања понудa:

     

     

    Отварање понуда ће се обавити у просторијама Наручиоца: Општинска управа
    Сечањ ул. Вожда Карађорђа бр.57 – 23240 Сечањ.
    Отварање понуда је јавно на адреси наручиоца наведеној у овом Позиву и то дана 17.04.2015 године

    I партија- у 16,00 часова
    II партија-у 16,30 часова
    III партија-у 17,00 часова
    IV партија-у 17,30 часова
    V партија- у 18,00 часова

     

    Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понудa:

     

    Отварање понуда је јавно и може присуствовати свако заинтересовано лице. У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници понуђача. Представници понуђача дужни су да пре почетка отварања понуда Комисији за јавну набавку поднесу пуномоћје за учешће у поступку отварања понуда, које гласи на особу која присуствује отварању понуда, у противном наступају као јавност и не могу предузимати активне радње у поступку отварања понуда.
    Писано овлашћење мора имати заводни печат са бројем и датумом издавања, печат и потпис овлашћеног лицa.

    Рок за доношење Одлуке о додели уговора:

    Одлука о избору најповољнијег понуђача биће донета у року од 10 (десет) дана од дана отварања понудa.

    Лице за контакт:

    Дамир Ђурић
    Eмаил: nabavkasecanj@gmail.com од 08-12 час. сваког радног дана
    Телефон: 023/841-111, 023/841-410

     

     

     

     

    Конкурсна документација - јавне набавке број 06/2015.пдф
    Преузми овде

     

  • ЈАВНА НАБАВКА МАЛЕ ВРЕДНОСТИ - НАБАВКУ КАНЦЕЛАРИЈСКОГ МАТЕРИЈАЛА Број:04/2015-4

     

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - КАНЦЕЛАРИЈСКИ МАТЕРИЈАЛ

    Наручилац јавне набавке

    Општина Сечањ,
    Вожда Карађорђа бр.57,
    Сечањ,
    Орган јединице локалне самоуправе

    Број: 04/2015-3
    Датум :06.04.2015.године

     

    Врста поступка

    Јавна набавка мале вредности                             

    Предмет јавне набавке мале вредности је:

    Канцеларијски материјал

    Шифра из општег речника набавки:

    30192000

    Критеријум за доделу уговора је:

    Критеријум економски најповољније понуде.

     

     

    Оцењивање и рангирање понуда засниваће се на следећим елементима критеријума:

    - Понуђена цена......................................... 90 бодова
    - Рок испоруке ..............................................5 бодова
    - Услови плаћања............................................5 бодова

    Преузимање конкурсне документацијe

    Позив за подношење понуде и конкурсна документација преузимају са Портала јавних набавки www.ujn.gov.rs , или интернет странице Наручиоцa www.secanj.rs

    Начин подношења понудa

    Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Канцеларијског материјала” са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

     

     

    На полеђини коверте
    обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача, емаил адресу и број телефона контакт особe.

    Рок за подношење понудa

     

    Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 15.04.2015. године до 14,00 часова.
    Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачимa.

    Место и време и начин

    отварања понуда

    Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 15.04.2015.године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

     

    Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

     

    Услови под којим представници понуђача могу учествовати у поступку овтарања понудa

    Представници понуђача могу активно учествовати у поступку отварању понуда ако предају овлашћење у писаној форми за учешће (која морају имати број, датум и бити оверена)

    Рок за доношење Одлуке

    о додели уговора

    Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понудa.

    Контакт лице за све додатне информације јe:

    Ивана Пејовић

    Емаил: nabavkasecanj@beotelnet.net

     

     

     

     

    Конкурсна документација - канцеларијски материјал.пдф
    Преузми овде

     

  • ЈАВНА НАБАВКА МАЛЕ ВРЕДНОСТИ НАБАВКА ДОБАРА- ПУТНИЧКА ВОЗИЛА Број: 05/2015-4

     

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - ПУТНИЧКА ВОЗИЛА

    Наручилац јавне набавке

    Општина Сечањ , Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ, Орган јединице локалне самоуправе

     

    Број: 05/2015-3
    Датум :06.04.2015.године

      

    Врста поступка

    Јавна набавка мале вредности                              

    Предмет јавне набавке мале вредности је:

    Добра - Путничка возила 

    Шифра општег речника набавки:

    34110000-путнички аутомобил

    Критеријум за доделу уговора je:

    Критеријум најниже цене

     

    Преузимање конкурсне документације

    Позив за подношење понуде и конкурсна документација преузимају са Портала јавних набавки www.ujn.gov.rs ,или интернет странице Наручиоца www.secanj.rs

    Начин подношења понуда

    Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку добара - Путничка возила” са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ. 

    На полеђини коверте
    обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача, емаил адресу и број телефона контакт особе.

    Рок за подношење понуда

    Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 16.04.2015. године до 14,00 часова.
    Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се
    неотворене вратити понуђачима.

    Место и време и начин

    отварања понуда

    Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 16.04.2015.године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

    Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави
    уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда. 

    Услови под којим представници понуђача могу учествовати у поступку овтарања понуда

    Представници понуђача могу активно учествовати у поступку отварању понуда ако предају овлашћење у писаној форми за учешће (која морају имати број, датум и бити оверена)

    Рок за доношење Одлуке

    о додели уговора

    Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда.

    Контакт лице за све додатне информације је:

    Ивана Пејовић

    Емаил: nabavkasecanj@beotelnet.net

     

      

    Конкурсна документација - путничка возила.пдф Преузми овде