Филтер
  • Обавештење о закљученом уговору - За јавну набавку Гориво

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Број: 08/2016-9
    Датум : 28.11.2016.године


    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ

     


    1.Опис предмета набавке: добра-Гориво
    Општи речник набавки- 09000000 - Нафтни деривати, гориво, електрична енергија и
    други извори енергије, 09130000 – нафта и дестилати
    2.Уговорена вредност: 3.634.166,67 динара без ПДВ-а
    3.Критеријум за доделу уговора: Економски најповољнија понуда
    4.Број примљених понуда: 2
    5.Највиша понуђена цена: 3.754.920,00 динара без ПДВ-а
    6.Најнижа понуђена цена: 3.634.166,67 динара без ПДВ-а
    7.Датум доношења одлуке о додели уговора: 08.11.2016.године
    8.Датум закључења уговора: 21.11.2016.год.
    9.Подаци о добављачу: ДОО "Кнез Петрол" Батајница , ул. Царице Јелене бр.28
    10.Период важења уговора: дванаест месеци

     

     

     

     

  • Обавештење о закљученом уговору - За јавну набавку услуге зимског одржавања путева на територији Општине Сечањ

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57,Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе

    Број: 10/2016-10 Датум : 29.11.2016.године

     


    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ

     


    1.Опис предмета набавке: услуге зимског одржавања путева на територији Општине Сечањ,

    Шифра из ОРН: 90620000 – услуга чишћења снега
    2.Уговорена вредност: 2.000.000,00 динара без ПДВ-а
    3.Критеријум за доделу уговора: Најнижа понуђена цена
    4.Број примљених понуда: 2
    5.Највиша понуђена цена: 11.000,00 динара 11.000,00 динара 11.000,00 динара 11.000,00 динара 11.000,00 динара без ПДВ-а
    6.Најнижа понуђена цена: 10.600,00 динара без ПДВ-а
    7.Датум доношења одлуке о додели уговора: 18.11.2016.године
    8.Датум закључења уговора: 24.11.2016.год.
    9.Подаци о добављачу: ДОО" МИЛ-РАД ГРАДЊА" Зрењанин, ул. Гимназијаска бр.8
    10.Период важења уговора: дванаест месеци

     

     

     

     

     

  • Ј А В Н И П О З И В за пријаву младих незапослених лица

    Untitled

     

     

    Ј А В Н И  П О З И В

     

    за пријаву младих незапослених лица

     

     

    Општина Сечањ, у партнерству са општином Житиште и Регионалним центром за друштвено- економски развој - Банат, реализује пројекат под називом “ЗНАЊЕМ И ПРАКСОМ ДО ЗАПОСЛЕЊА МЛАДИХ”, финасиран од стране Министарства омладине и спорта Републике Србије у оквиру Јавног конкурса за подршку јединицама локалне самоуправе у спровођењу омладинске политике на локалном нивоу.

    Региструјте се да би видели цео чланак...

  • Јавна набавка - ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ МАЛЕ ВРЕДНОСТИ БРОЈ 10/ 2016-4

     

    Општина Сечањ

    ОПШТИНСКА УПРАВА СЕЧАЊ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57,

    23240 Сечањ

     

    На основу чл. 55. став 1. тачка 2. и чл. 60. став 1. тачка 2. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“124/2012, 14/2015 и 68/2015), Наручилац, дана 08.11.2016. године упућује:

    ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ МАЛЕ ВРЕДНОСТИ

     

    БРОЈ 10/ 2016-4

    1.  Назив, адреса, врста наручиоца :

     

    Општинска управа Сечањ, улица Вожда Карађорђа бр.57 - 23240 Сечањ, позива понуђаче да поднесу писане понуде у складу са условима утврђеним овим позивом и конкурсном документацијом.

     

     

    2. Врста поступка јавне набавке: јавна набавка мале вредности.

     

    3. Опис предмета набавке, назив и ознака из општег речника набавке:

     

    Предмет јавне набавке: Услуге зимског одржавања путева на територији

     

    Општине Сечањ

    Ознака из општег речника набавке:

     

    90620000 - услуга чишћења снега

     

     

    4. Критеријум, елементи критеријума за доделу уговора:

     

    Одлуку о избору најповољније понуде донеће се применом критеријума ,,најнижа понуђена цена“.

     

    5. Начин преузимања конкурсне документације и интернет адреса где је конкурсна документација доступна:

     

    Заинтересована лица могу преузети конкурсну документацију сваког радног дана од 8,00 до 12,00 часова лично у просторијама Општинске управе Сечањ , ул. Вожда Карађорђа бр.57                          -    23240 Сечањ, на Порталу Управе за јавне набавке

     

    www.portal.ujn.gov.rs и на интернет страници Наручиоца www.secanj.гs

     

    6. Начин подношења понуде и рок за подношење понуде:

     

    Понуда се подноси лично или путем поште у затвореној коверти или кутији, овереној печатом подносиоца понуде.

     

    Рок за подношење понуда је до 12:00 часова дана 16.11.2016. године.

     

    Понуда се подноси на адресу: Општинска управа Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57 - 23240 Сечањ.

     

    Благовременим ће се сматрати све понуде које стигну на адресу до 12:00 часова.

     

    Отварање понуда је јавно на адреси наручиоца наведеној у овом Позиву и то дана 16.11.2016. године у 16:00 часова .

     

    Понуде се подносе у затвореној коверти или кутиј и са назнаком:________________

     

    ПОНУДА ЗА НАБАВКУ УСЛУГЕ ЗИМСКОГ ОДРЖАВАЊА ПУТЕВА ЈНМВ    

     

    бр. 10/2016 - НЕ ОТВАРАТИ ОПШТИНСКА УПРАВА СЕЧАЊ Ул. ВОЖДА КАРАЂОРЂА бр.57 23240 СЕЧАЊ

     

    На полеђини коверте или кутији навести: назив и адресу понуђача, телефон, име и презиме овлашћеног лица за контакт.

     

    У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти или кутији је потребно навести да се ради о групи понуђача и навести називе и адресе свих учесника у заједничкој понуди.

     

    Понуде поднете по истеку датума и сата одређених у овом Позиву, сматраће се неблаговременим, и биће по окончању поступка отварања понуда, враћене неотворене понуђачима, са назнаком да су поднете неблаговремено.

     

     

    7. Место, време и начин отварања понуда:

     

    Отварање понуда ће се обавити у просторијама Наручиоца: Општинска управа Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57 - 23240 Сечањ.

     

    Отварање понуда је јавно, по редоследу пријема понуда, и обавиће се са почетком у 16,00 часова, дана 16.11.2016. године

     

    8. Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда:

     

    Отварање понуда је јавно и може присуствовати свако заинтересовано лице. У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници понуђача. Представници понуђача дужни су да пре почетка отварања понуда Комисиј и за јавну набавку поднесу пуномоћје за учешће у поступку отварања понуда, које гласи на особу која присуствује отварању понуда, у противном наступају као јавност и не могу предузимати активне радње у поступку отварања понуда.

     

    Писано овлашћење мора имати заводни печат са бројем и датумом издавања, печат и потпис овлашћеног лица.

     

     9. Рок за доношење Одлуке о додели уговора:

    Одлука о избору најповољнијег понуђача биће донета у року од 10 дана од дана отварања понуда.

    10. Контакт: е-mail:nabavkasecanj@gmail.com

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ 

    Услуге зимског одржавања путева на територији Општине Сечањ

    Преузми овде

     


     

  • Јавна набавка мале вредности - Услуга израде пројектне документације за гранични прелаз Јаша Томић

     

     

    ОПШТИНА СЕЧАЊ

    ОПШТИНСКА УПРАВА СЕЧАЊ 

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

     

    На основу чл. 55. став 1. тачка 2. и чл. 60. став 1. тачка 2. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“124/2012 и 68/2015), Наручилац, дана 30.11.2015. године упућује:

     

    ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ МАЛЕ ВРЕДНОСТИ

    БРОЈ 22 / 2015-3

     

      

    1. Назив, адреса, врста наручиоца :

    Oпштинска управа Сечањ, улица Вожда Карађорђа бр.57 - 23240 Сечањ, позива понуђаче да поднесу писане понуде у складу са условима утврђеним овим позивом и конкурсном документацијом.

     

    2. Врста поступка јавне набавке: јавна набавка мале вредности.

    3. Опис предмета набавке, назив и ознака из општег речника набавке:

    Предмет јавне набавке: Услуга израде пројектне документације за гранични прелаз Јаша Томић

    Ознака из општег речника набавке: 71242000 – Израда пројекта и нацрта, процена трошкова

    4. Критеријум, елементи критеријума за доделу уговора:

    Одлука о додели уговора донеће се применом критеријума ,,најнижа понуђена цена“.

     

    5. Начин преузимања конкурсне документације и интернет адреса где је конкурсна документација доступна:

    Заинтересована лица могу преузети конкурсну документацију сваког радног дана од 8,00 до 12,00 часова лично у просторијама Општинске управе Сечањ , ул. Вожда Карађорђа бр.57 - 23240 Сечањ, на Порталу Управе за јавне набавке www.portal.ujn.gov.rs и на интернет страници Наручиоца www.secanj.rs

     

    6. Начин подношења понуде и рок за подношење понуде:

    Понуда се подноси лично или путем поште у затвореној коверти или кутији, овереној печатом подносиоца понуде.
    Рок за подношење понуда је 8 (осам) дана од дана када је објављен Позив за подношење понуда на Порталу за јавне набавке, односно до 13:00 часова дана 08.12.2015. године.
    Понуда се подноси на адресу: Општинска управа Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57 - 23240 Сечањ.
    Благовременим ће се сматрати све понуде које стигну на адресу до 13:00 часова.

     

    Отварање понуда је јавно на адреси наручиоца наведеној у овом Позиву и то дана 08.12.2015. године у 16:00 часова .

    Понуде се подносе у затвореној коверти или кутији са назнаком:

    ПОНУДА ЗА НАБАВКУ УСЛУГЕ ИЗРАДЕ ПРОЈЕКТНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ ЗА ГРАНИЧНИ ПРЕЛАЗ ЈАША ТОМИЋ ЈНМВ бр. 22 / 2015 - НЕ ОТВАРАТИ
    ОПШТИНСКА УПРАВА СЕЧАЊ
    Ул. ВОЖДА КАРАЂОРЂА бр.57
    23240 СЕЧАЊ

    На полеђини коверте или кутији навести: назив и адресу понуђача, телефон, име и презиме овлашћеног лица за контакт.
    У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти или кутији је потребно навести да се ради о групи понуђача и навести називе и адресе свих учесника у заједничкој понуди.
    Понуде поднете по истеку датума и сата одређених у овом Позиву, сматраће се неблаговременим, и биће по окончању поступка отварања понуда, враћене неотворене понуђачима, са назнаком да су поднете неблаговремено.

     

    7. Место, време и начин отварања понуда:

    Отварање понуда ће се обавити у просторијама Наручиоца: Општинска управа Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57 - 23240 Сечањ.
    Отварање понуда је јавно, по редоследу пријема понуда, и обавиће се са почетком у 16,00 часова, дана 08.12.2015. године

     

    8. Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда:

    Отварање понуда је јавно и може присуствовати свако заинтересовано лице. У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници понуђача. Представници понуђача дужни су да пре почетка отварања понуда Комисији за јавну набавку поднесу пуномоћје за учешће у поступку отварања понуда, које гласи на особу која присуствује отварању понуда, у противном наступају као јавност и не могу предузимати активне радње у поступку отварања понуда.
    Писано овлашћење мора имати заводни печат са бројем и датумом издавања, печат и потпис овлашћеног лица.

     

    9. Рок за доношење Одлуке о додели уговора:

    Одлука о избору најповољнијег понуђача биће донета у року од 10 (десет) дана од дана отварања понуда.

     

    10. Лице за контакт : Бранка Вујовић

    11. Е-mail: nabavkasecanj@gmail.com

     

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА - Услуга израде пројектне документације за гранични прелаз Јаша Томић

    Преузми овде

     


     

  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Сутјеска

     

     

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе

    Број: 17/2015-3

    Датум :20.11.2015.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

     

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

      

    1. Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2. Предмет јавне набавке : Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Сутјеска, шифра из општег речника набавки: 45000000 грађевински радови

    3. Критеријум за доделу уговора је: најнижа понуђена цена

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца www.secanj.rs

    5. .Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Радова на уређењу атарских путева у насељеном месту Сутјеска бр.17/2015, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 23.12.2015. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 23.12.2015.године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда

    10. Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com , лице за контакт за обилазак терена: Радомир Ковачевић, 069/80-23-411 од 09-12 часова од 23.11.2015.-15.12.2015.год

    Председник Општине
    Предраг Милошевић, дипл.правник

     

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА-Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Сутјеска

    Преузми овде

     


     

  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Неузина

     

     

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе

    Број: 18/2015-3

    Датум :20.11.2015.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

     

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

      

    1. Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2. Предмет јавне набавке : Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Неузина, шифра из општег речника набавки: 45000000 грађевински радови

    3. Критеријум за доделу уговора је: најнижа понуђена цена

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца www.secanj.rs

    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Радова на уређењу атарских путева у насељеном месту Неузина, бр.18/2015, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6. .Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 23.12.2015. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 23.12.2015.године у 15,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда.

    10. Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com , лице за контакт за обилазак терена: Радомир Ковачевић, 069/80-23-411 од 09-12 часова од 23.11.2015.-15.12.2015.год.

    Председник Општине
    Предраг Милошевић, дипл.правник

     

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА-Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Неузина

    Преузми овде

     


     

  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Конак

     

     

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе

    Број: 16/2015-3

    Датум :20.11.2015.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

     

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

      

    1. Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2. Предмет јавне набавке : Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Конак, шифра из општег речника набавки: 45000000 грађевински радови

    3. Критеријум за доделу уговора је: најнижа понуђена цена

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца www.secanj.rs

    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Радова на уређењу атарских путева у насељеном месту Конак бр.16/2015, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 22.12.2015. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима

     

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 22.12.2015.године у 17,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда.

    10. .Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com , лице за контакт за обилазак терена: Радомир Ковачевић, 069/80-23-411 од 09-12 часова од 23.11.2015.-15.12.2015.год.

    Председник Општине
    Предраг Милошевић, дипл.правник

     

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА-Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Конак

    Преузми овде

     


     

  • Обавештење за јавност

    Република Србија

    Аутономна Покрајина Војводина

    Општина Сечањ

    ОДЕЉЕЊЕ ЗА ПРИВРЕДУ, РАЗВОЈ,

    ИНСПЕКЦИЈСКЕ ПОСЛОВЕ И ЗАШТИТУ

    ЖИВОТНЕ СРЕДИНЕ

    Број: Службено/2015

    Дана: 20.11.2015. године

    Сечањ

     

     

                        Обавештава се јавност да се у периоду од 20.11. до 21.12.2015.године ставља на јавни увид ''Стратегија одрживог развоја општине Сечањ за период од 2015. до 2020. године.

                      Увид у документ је обезбеђен у згради општине Сечањ, Вожда Карађорђа 57, у канцеларији број 7, сваког радног дана од 12,00 до 14,00 часова или на општинском сајту www.secanj.rs . Сви заинтересовани своје примедбе могу доставити у писаној форми.

                         Јавна расправа ће се одржати 21.12.2015. године са почетком у 12,00 часова у Малој већници.

     

                                                                                     РУКОВОДИЛАЦ ОДЕЉЕЊА  

                                                                                               Дејана Милошевић

     

     

    ЈАВНИ УВИД - Стратегија одрживог развоја општине Сечањ

    Преузми овде
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Шурјан

     

     

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, 23240 Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе

    Број: 21/2015-3

    Датум: 20.11.2015.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује:

     

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

      

    1. Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2. Предмет јавне набавке : Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Шурјан, шифра из општег речника набавки: 45000000 грађевински радови

    3. Критеријум за доделу уговора је: најнижа понуђена цена

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца www.secanj.rs

    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Радова на уређењу атарских путева у насељеном месту Шурјан бр.21/2015, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 23.12.2015. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

     

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 23.12.2015.године у 17,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда.

     

    10. Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић е-маил адреса: набавкасецањ@гмаил.цом , лице за контакт за обилазак терена: Радомир Ковачевић, 069/80-23-411 од 09-12 часова од 23.11.2015.-15.12.2015.год.

    Председник Општине
    Предраг Милошевић, дипл.правник

     

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА-Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Шурјан

    Преузми овде

     


     

  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Банатска Дубица

     

     НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, 23240 Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе 

    Број: 20/2015-3

    Датум: 20.11.2015.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује:

     

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА 

     

    1. Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2. Предмет јавне набавке : Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Банатска Дубица, шифра из општег речника набавки: 45000000 грађевински радови

    3. Критеријум за доделу уговора је: најнижа понуђена цена

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца www.secanj.rs

    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Радова на уређењу атарских путева у насељеном месту Банатска Дубица бр.20/2015, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ. На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 22.12.2015. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 22.12.2015.године у 15,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

     

    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда.

    10. Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com , лице за контакт за обилазак терена: Радомир Ковачевић, 069/80-23-411 од 09-12 часова од 23.11.2015.-15.12.2015.год.

    Председник Општине
    Предраг Милошевић, дипл.правник

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА -  Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Банатска Дубица

    Преузми овде

     


     

  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Бока

     

     НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, 23240 Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе 

    Број: 19/2015-3

    Датум: 20.11.2015.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује:

     

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА 

     

    1. Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2. Предмет јавне набавке : Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Бока, шифра из општег речника набавки: 45000000 грађевински радови

    3. Критеријум за доделу уговора је: најнижа понуђена цена

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца www.secanj.rs

    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Радова на уређењу атарских путева у насељеном месту Бока бр.19/2015, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ. На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 22.12.2015. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 22.12.2015.године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

     

    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда.

    10. Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com , лице за контакт за обилазак терена: Радомир Ковачевић, 069/80-23-411 од 09-12 часова од 23.11.2015.-15.12.2015.год.

    Председник Општине
    Предраг Милошевић, дипл.правник

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА -  Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Бока

    Преузми овде

     


     

  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Јарковац

     

     НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, 23240 Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе 

    Број: 15/2015-3

    Датум: 18.11.2015.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује:

     

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА 

     

    1. Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2. Предмет јавне набавке : Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Јарковац, шифра из општег речника набавки: 45000000 грађевински радови

    3. Критеријум за доделу уговора је: најнижа понуђена цена

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца www.secanj.rs

    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Радова на уређењу атарских путева у насељеном месту Јарковац бр.15/2015, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ. На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 21.12.2015. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 21.12.2015.године у 17,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

     

    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда.

    10. Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com , лице за контакт за обилазак терена: Радомир Ковачевић, 069/80-23-411 од 09-12 часова од 19.11.2015.-14.12.2015.год.

    Председник Општине
    Предраг Милошевић, дипл.правник

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА -  Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Јарковац

    Преузми овде

     


     

  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Крајишник

     

     НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, 23240 Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе 

    Број: 14/2015-3

    Датум: 18.11.2015.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује:

     

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА 

     

    1. Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2. Предмет јавне набавке : Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Крајишник, шифра из општег речника набавки: 45000000 грађевински радови

    3. Критеријум за доделу уговора је: најнижа понуђена цена

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца www.secanj.rs

    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Радова на уређењу атарских путева у насељеном месту Крајишник бр.14/2015, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ. На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 18.12.2015. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 18.12.2015.године у 17,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

     

    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда.

    10. Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com , лице за контакт за обилазак терена: Радомир Ковачевић, 069/80-23-411 од 09-12 часова од 19.11.2015.-14.12.2015.год.

    Председник Општине
    Предраг Милошевић, дипл.правник

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА -  Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Крајишник

    Преузми овде

     


     

  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Јаша Томић

     

     НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, 23240 Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе 

    Број: 13/2015-3

    Датум: 18.11.2015.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује:

     

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА 

     

    1. Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2. Предмет јавне набавке : Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Јаша Томић, шифра из општег речника набавки: 45000000 грађевински радови

    3. Критеријум за доделу уговора је: најнижа понуђена цена

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца www.secanj.rs

    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Радова на уређењу атарских путева у насељеном месту Јаша Томић бр.13/2015, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ. На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 21.12.2015. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 21.12.2015.године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

     

    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда.

    10. Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com , лице за контакт за обилазак терена: Радомир Ковачевић, 069/80-23-411 од 09-12 часова од 19.11.2015.-14.12.2015.год.

    Председник Општине
    Предраг Милошевић, дипл.правник

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА -  Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Јаша Томић

    Преузми овде

     


     

  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Сечањ

     

     НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, 23240 Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе 

    Број: 12/2015-3

    Датум: 18.11.2015.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује:

     

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА 

     

    1. Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2. Предмет јавне набавке : Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Сечањ, шифра из општег речника набавки: 45000000 грађевински радови

    3. Критеријум за доделу уговора је: најнижа понуђена цена

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца www.secanj.rs

    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Радова на уређењу атарских путева у насељеном месту Сечањ бр.12/2015, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ. На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 18.12.2015. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 18.12.2015.године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

     

    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда.

    10. Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com , лице за контакт за обилазак терена: Радомир Ковачевић, 069/80-23-411 од 09-12 часова од 19.11.2015.-14.12.2015.год.

    Председник Општине
    Предраг Милошевић, дипл.правник

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА -  Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Сечањ

    Преузми овде

     


     

  • Јавна набавка добра – набавка грађевинског материјала за интерно расељена лица и избеглице на територији општине Сечањ у отвореном поступку бр. ЈН 7/2014

    На основу чланa 55. став 1. тачка 2. и члана 57. став 1. и члана 60. став 1. тачка Закона о јавним набавкама («Сл гласник РС», бр. 24/2012)

     

    Општина Сечањ

    Вожда Карађорђа бр.57

    23240 Сечањ

    www.secanj.rs

    објављује

       

                П О З И В

                   З А  П О Д Н О Ш Е Њ Е  П О Н У Д Е

    за Јавну набавку добра – набавка грађевинског материјала за

     

    интерно расељена лица и избеглице

                                                                  на територији општине Сечањ

                                                             у отвореном поступку бр. ЈН   7/2014

     

     

     

    Предмет јавне набавкe су добра – набавка грађевинског материјала за интерно расељена лица и избеглице на територији општине Сечањ (назив и ознака из ОРН: грађевински материјали, 44110000).

     

    Предмет јавне набавке није обликован  по партијама.

     

    Критеријум за избор најповољније понуде је «најнижа понуђена цена».

     

    Конкурсна документација може се преузети у року од 30 дана од дана објављивања позива за подношење понуда на Порталу јавних набавки, интернет адреси општине Сечањ  www.secanj.rs и лично на адреси: Општина Сечањ, Вожда Карађорђа бр. 57, 23240 Сечањ, канцеларија бр.6 , у времену од 08,00 до 14,00 часова, сваког радног дана.

    Региструјте се да би видели цео чланак...