Филтер
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Јавна набавка мале вредности - Санација кухиње и трпезарије у објекту који користи Предшколска установа „Полетарац“ Сечањ

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Број: 27/2018-4
    Датум: 20.11.2018.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015)
    Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

    1. Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности

    2. Предмет јавне набавке мале вредности је : Санација кухиње и трпезарије у објекту који користи Предшколска установа „Полетарац“ Сечањ,
    шифра из општег речника набавки: 45262700-адаптација зграда.

    2.Критеријум за доделу уговора је : економски најповољнија понуда.

    Елементи критеријума су:

    - Понуђена цена ................................... ......... 90 бодова

    - Рок извођења .................................... 10 бодова

    3. Сви  заинтересовани  понуђачи  конкурсну  документацију  могу  преузети  на  Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне   набавке за  набавку  радова  -  Санација  кухиње  и  трпезарије  у  објекту  који  користи  Предшколска установа „Полетарац“  Сечањ, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.
    4. Понуђач  је  дужан  да  достави  понуду  најкасније  до:  29.11.2018.  године  до  14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока  сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    5. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 29.11.2018. године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул.Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

    6. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    7. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда.

    8. Контакт лице за све додатне информације је: Бранка Вукоје

    е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

    Председник Општине

    Предраг Рађеновић

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ Преузми овде
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Јавна набавка мале вредности - Услуге зимског одржавања путева

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ Орган јединице локалне самоуправе       

    Број: 30/2018-4

    Датум: 19.11.2018.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015)

    Наручилац објављује 

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА 

    1. Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности 

    2. Предмет јавне набавке мале вредности је: Услуге зимског одржавања путева  

    шифра из општег речника набавки: 90620000 – услуга чишћења снега  

    3. Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене.   

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца. 

    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку услуге зимског одржавања путева број 30/2018 ,  са назнаком “Не отварати”, на  адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На

    полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.  
    6. Понуђач је дужан да достави понуду  најкасније до: 29.11.2018.године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока  сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима. 
    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 29.11.2018.године у 15,30 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини  Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног  за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда. 
    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од  10 дана од дана отварања понуда. Контакт лице за све додатне информације је Бранка Вукоје, е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДГОВОР НА ПИТАЊЕ I Преузми овде
    ПРОДУЖЕЊЕ РОКА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
    ОДЛУКА О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ Преузми овде

     

     

  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Јавна набавка мале вредности - Услуге чишћења дивљих депонија

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Број: 29/2018-4
    Датум: 19.11.2018.године


    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015)
    Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

    1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности

    2. Предмет јавне набавке мале вредности је: услуге чишћења дивљих депонија

    шифра из општег речника набавки: 90000000 - Услуге канализације, одношења смећа, чишћења и очувања животне средине.

    3. Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене.

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.

    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку услуге чишћења дивљих депонија број 29/2018 , са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 29.11.2018.године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 29.11.2018.године у 15,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда. Контакт лице за све додатне информације је Бранка Вукоје, е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ Преузми овде

     

     

  • КОНКУРС ЗА ДОДЕЛУ ПОДСТИЦАЈНИХ СРЕДСТАВА ЗА СУФИНАНСИРАЊЕ НАБАВКЕ ОПРЕМЕ ЗА НАВОДЊАВАЊЕ НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ СЕЧАЊ ЗА 2018. ГОДИНУ

     

     

    КОНКУРС ЗА ДОДЕЛУ ПОДСТИЦАЈНИХ СРЕДСТАВА ЗА СУФИНАНСИРАЊЕ НАБАВКЕ ОПРЕМЕ ЗА НАВОДЊАВАЊЕ НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ СЕЧАЊ ЗА 2018. ГОДИНУ Преузми овде
    ПРАВИЛНИК О ДОДЕЛИ СРЕДСТАВА ЗА СУФИНАНСИРАЊЕ ИНВЕСТИЦИЈА ЗА НАВОДЊАВАЊЕ УСЕВА НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ СЕЧАЊ У 2018. ГОДИНИ Преузми овде

    ОБРАЗАЦ ПРИЈАВЕ 

    КОНКУРС ЗА ДОДЕЛУ СРЕДСТАВА ЗА СУФИНАНСИРАЊЕ ИНВЕСТИЦИЈА ЗА НАВОДЊАВАЊЕ НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ СЕЧАЊ У 2018. ГОДИНИ

    Преузми овде
  • Јавна набавка мале вредности - Позив за подношење понуда - услугa израде програма комасације за КО Неузина , КО Банатска Дубица , КО Јарковац и КО Крајишник - ОБУСТАВЉЕН ПОСТУПАК

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе

    Број: 20/2017-4

    Датум : 29.11.2017.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

    1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности

    2.Предмет јавне набавке мале вредности је : услугa израде програма комасације за КО Неузина , КО Банатска Дубица , КО Јарковац и КО Крајишник, шифра из општег речника набавки: 71250000 - архитектонске, техничке и геодетске услуге.

    2.Критеријум за доделу уговора је : најнижа понуђена цена

    3.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.

    Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку услугe израде програма комасације за КО Неузина , КО Банатска Дубица , КО Јарковац и КО Крајишник, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    4.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 07.12.2017. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    5.Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 07.12.2017. године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул.Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

    6.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    7.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда.

    8.Контакт лице за све додатне информације су: Бранка Вукоје и Ивана Пејовић

    е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

    Председник Општине

    Предраг Рађеновић

     

    KOНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    OДЛУКА О ОБУСТАВИ ПОСТУПКА Преузми овде

     

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ Орган јединице локалне самоуправе Број: 20/2017-4 Датум : 29.11.2017.године
    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује
    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
    1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности
    2.Предмет јавне набавке мале вредности је : услугa израде програма комасације за КО Неузина , КО Банатска Дубица , КО Јарковац и КО Крајишник, шифра из општег речника набавки: 71250000 -архи архи архи тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге .
    2.Критеријум за доделу уговора је : најнижа понуђена цена
    3.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.
    Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку услугe израде програма комасације за КО Неузина , КО Банатска Дубица , КО Јарковац и КО Крајишник, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.
    4.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 07.12.2017. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.
    5.Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 07.12.2017. године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул.Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.
    6.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.
    7.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда.
    2
    8.Контакт лице за све додатне информације су: Бранка Вукоје и Ивана Пејовић
    е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com
    Председник Општине
    Предраг Рађеновић
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА-Јавна набавка мале вредности-Геодетске услуге

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе       
    Број: 19/2017-4
    Датум : 22.11.2017.године

     

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

    1. Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности

    2. Предмет јавне набавке мале вредности је : Геодетске услуге

          шифра из општег речника набавки: 71250000- Архитектонске, техничке и геодетске услуге

    3. Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене.  

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.

    Понуда се доставља у затвореној коверти са назнакомза Комисију за јавне   набавке за набавку пружања геодетских услуга, са назнакомНе отварати, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.                                                

    5. Понуђач је дужан да достави понуду  најкасније до: 30.11.2017. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока  сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.
    6. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 30.11.2017. године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул.Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.
    7. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног  за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    8. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од  10 дана од дана отварања понуда.

    9. Контакт лице за све додатне информације су:  Бранка Вукоје и Ивана Пејовић

     е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

                                                                                                 Председник Општине

                                                                                                   Предраг Рађеновић

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА
    Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
  • Коначна листа реда првенства за доделу помоћи за решавање стамбених потреба избеглица на територији општине Сечањ кроз куповину сеоских кућа и доделу пакета помоћи

    Коначна листа реда првенства за доделу помоћи за решавање

    стамбених потреба избеглица на територији општине Сечањ

    кроз куповину сеоских кућа и доделу пакета помоћи

    Преузми овде
  • Обавештење о закљученом уговору - За јавну набавку Гориво

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Број: 08/2016-9
    Датум : 28.11.2016.године


    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ

     


    1.Опис предмета набавке: добра-Гориво
    Општи речник набавки- 09000000 - Нафтни деривати, гориво, електрична енергија и
    други извори енергије, 09130000 – нафта и дестилати
    2.Уговорена вредност: 3.634.166,67 динара без ПДВ-а
    3.Критеријум за доделу уговора: Економски најповољнија понуда
    4.Број примљених понуда: 2
    5.Највиша понуђена цена: 3.754.920,00 динара без ПДВ-а
    6.Најнижа понуђена цена: 3.634.166,67 динара без ПДВ-а
    7.Датум доношења одлуке о додели уговора: 08.11.2016.године
    8.Датум закључења уговора: 21.11.2016.год.
    9.Подаци о добављачу: ДОО "Кнез Петрол" Батајница , ул. Царице Јелене бр.28
    10.Период важења уговора: дванаест месеци

     

     

     

     

  • Обавештење о закљученом уговору - За јавну набавку услуге зимског одржавања путева на територији Општине Сечањ

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57,Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе

    Број: 10/2016-10 Датум : 29.11.2016.године

     


    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ

     


    1.Опис предмета набавке: услуге зимског одржавања путева на територији Општине Сечањ,

    Шифра из ОРН: 90620000 – услуга чишћења снега
    2.Уговорена вредност: 2.000.000,00 динара без ПДВ-а
    3.Критеријум за доделу уговора: Најнижа понуђена цена
    4.Број примљених понуда: 2
    5.Највиша понуђена цена: 11.000,00 динара 11.000,00 динара 11.000,00 динара 11.000,00 динара 11.000,00 динара без ПДВ-а
    6.Најнижа понуђена цена: 10.600,00 динара без ПДВ-а
    7.Датум доношења одлуке о додели уговора: 18.11.2016.године
    8.Датум закључења уговора: 24.11.2016.год.
    9.Подаци о добављачу: ДОО" МИЛ-РАД ГРАДЊА" Зрењанин, ул. Гимназијаска бр.8
    10.Период важења уговора: дванаест месеци

     

     

     

     

     

  • Ј А В Н И П О З И В за пријаву младих незапослених лица

    Untitled

     

     

    Ј А В Н И  П О З И В

     

    за пријаву младих незапослених лица

     

     

    Општина Сечањ, у партнерству са општином Житиште и Регионалним центром за друштвено- економски развој - Банат, реализује пројекат под називом “ЗНАЊЕМ И ПРАКСОМ ДО ЗАПОСЛЕЊА МЛАДИХ”, финасиран од стране Министарства омладине и спорта Републике Србије у оквиру Јавног конкурса за подршку јединицама локалне самоуправе у спровођењу омладинске политике на локалном нивоу.

    Региструјте се да би видели цео чланак...

  • Одлука о додели уговора - ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ УСЛУГУ ОДРЖАВАЊА ПУТЕВА НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ СЕЧАЊ БРОЈ 10/2016

     

     ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА

    ДОДЕЉУЈЕ СЕ УГОВОР НАБАВКУ Услуге зимског одржавања путева на територији Општине Сечањ број 10/2016 понуђачу ДОО "МИЛ-РАД ГРАДЊА"из Зрењанина, ул. Гимназијска бр. 8, понуда заведена под бројем 951 од 16.11.2016. године.

    Преузми овде

     

     

  • Јавна набавка - ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ МАЛЕ ВРЕДНОСТИ БРОЈ 10/ 2016-4

     

    Општина Сечањ

    ОПШТИНСКА УПРАВА СЕЧАЊ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57,

    23240 Сечањ

     

    На основу чл. 55. став 1. тачка 2. и чл. 60. став 1. тачка 2. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“124/2012, 14/2015 и 68/2015), Наручилац, дана 08.11.2016. године упућује:

    ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ МАЛЕ ВРЕДНОСТИ

     

    БРОЈ 10/ 2016-4

    1.  Назив, адреса, врста наручиоца :

     

    Општинска управа Сечањ, улица Вожда Карађорђа бр.57 - 23240 Сечањ, позива понуђаче да поднесу писане понуде у складу са условима утврђеним овим позивом и конкурсном документацијом.

     

     

    2. Врста поступка јавне набавке: јавна набавка мале вредности.

     

    3. Опис предмета набавке, назив и ознака из општег речника набавке:

     

    Предмет јавне набавке: Услуге зимског одржавања путева на територији

     

    Општине Сечањ

    Ознака из општег речника набавке:

     

    90620000 - услуга чишћења снега

     

     

    4. Критеријум, елементи критеријума за доделу уговора:

     

    Одлуку о избору најповољније понуде донеће се применом критеријума ,,најнижа понуђена цена“.

     

    5. Начин преузимања конкурсне документације и интернет адреса где је конкурсна документација доступна:

     

    Заинтересована лица могу преузети конкурсну документацију сваког радног дана од 8,00 до 12,00 часова лично у просторијама Општинске управе Сечањ , ул. Вожда Карађорђа бр.57                          -    23240 Сечањ, на Порталу Управе за јавне набавке

     

    www.portal.ujn.gov.rs и на интернет страници Наручиоца www.secanj.гs

     

    6. Начин подношења понуде и рок за подношење понуде:

     

    Понуда се подноси лично или путем поште у затвореној коверти или кутији, овереној печатом подносиоца понуде.

     

    Рок за подношење понуда је до 12:00 часова дана 16.11.2016. године.

     

    Понуда се подноси на адресу: Општинска управа Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57 - 23240 Сечањ.

     

    Благовременим ће се сматрати све понуде које стигну на адресу до 12:00 часова.

     

    Отварање понуда је јавно на адреси наручиоца наведеној у овом Позиву и то дана 16.11.2016. године у 16:00 часова .

     

    Понуде се подносе у затвореној коверти или кутиј и са назнаком:________________

     

    ПОНУДА ЗА НАБАВКУ УСЛУГЕ ЗИМСКОГ ОДРЖАВАЊА ПУТЕВА ЈНМВ    

     

    бр. 10/2016 - НЕ ОТВАРАТИ ОПШТИНСКА УПРАВА СЕЧАЊ Ул. ВОЖДА КАРАЂОРЂА бр.57 23240 СЕЧАЊ

     

    На полеђини коверте или кутији навести: назив и адресу понуђача, телефон, име и презиме овлашћеног лица за контакт.

     

    У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти или кутији је потребно навести да се ради о групи понуђача и навести називе и адресе свих учесника у заједничкој понуди.

     

    Понуде поднете по истеку датума и сата одређених у овом Позиву, сматраће се неблаговременим, и биће по окончању поступка отварања понуда, враћене неотворене понуђачима, са назнаком да су поднете неблаговремено.

     

     

    7. Место, време и начин отварања понуда:

     

    Отварање понуда ће се обавити у просторијама Наручиоца: Општинска управа Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57 - 23240 Сечањ.

     

    Отварање понуда је јавно, по редоследу пријема понуда, и обавиће се са почетком у 16,00 часова, дана 16.11.2016. године

     

    8. Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда:

     

    Отварање понуда је јавно и може присуствовати свако заинтересовано лице. У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници понуђача. Представници понуђача дужни су да пре почетка отварања понуда Комисиј и за јавну набавку поднесу пуномоћје за учешће у поступку отварања понуда, које гласи на особу која присуствује отварању понуда, у противном наступају као јавност и не могу предузимати активне радње у поступку отварања понуда.

     

    Писано овлашћење мора имати заводни печат са бројем и датумом издавања, печат и потпис овлашћеног лица.

     

     9. Рок за доношење Одлуке о додели уговора:

    Одлука о избору најповољнијег понуђача биће донета у року од 10 дана од дана отварања понуда.

    10. Контакт: е-mail:nabavkasecanj@gmail.com

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ 

    Услуге зимског одржавања путева на територији Општине Сечањ

    Преузми овде

     


     

  • ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА - ЗА НАБАВКУ ГОРИВА БРОЈ 08/2016

     ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА

     

     

    УСВАЈА СЕ ИЗВЕШТАЈ Извештај о стручној оцени понуда за јавну набавку ГОРИВА, број 08/2016-7 од 08.11.2016. године.

    ДОДЕЉУЈЕ СЕ Уговор за набавку ГОРИВА број 08/2016 понуђачу ДОО ”Кпез Пегрол” Батајница , ул. Царице Јелене бр.28 , понуда заведена под бројем 894 од 07.11.2016. године.

    Преузми овде

     

     

  • Јавна набавка мале вредности - Услуга израде пројектне документације за гранични прелаз Јаша Томић

     

     

    ОПШТИНА СЕЧАЊ

    ОПШТИНСКА УПРАВА СЕЧАЊ 

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

     

    На основу чл. 55. став 1. тачка 2. и чл. 60. став 1. тачка 2. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“124/2012 и 68/2015), Наручилац, дана 30.11.2015. године упућује:

     

    ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ МАЛЕ ВРЕДНОСТИ

    БРОЈ 22 / 2015-3

     

      

    1. Назив, адреса, врста наручиоца :

    Oпштинска управа Сечањ, улица Вожда Карађорђа бр.57 - 23240 Сечањ, позива понуђаче да поднесу писане понуде у складу са условима утврђеним овим позивом и конкурсном документацијом.

     

    2. Врста поступка јавне набавке: јавна набавка мале вредности.

    3. Опис предмета набавке, назив и ознака из општег речника набавке:

    Предмет јавне набавке: Услуга израде пројектне документације за гранични прелаз Јаша Томић

    Ознака из општег речника набавке: 71242000 – Израда пројекта и нацрта, процена трошкова

    4. Критеријум, елементи критеријума за доделу уговора:

    Одлука о додели уговора донеће се применом критеријума ,,најнижа понуђена цена“.

     

    5. Начин преузимања конкурсне документације и интернет адреса где је конкурсна документација доступна:

    Заинтересована лица могу преузети конкурсну документацију сваког радног дана од 8,00 до 12,00 часова лично у просторијама Општинске управе Сечањ , ул. Вожда Карађорђа бр.57 - 23240 Сечањ, на Порталу Управе за јавне набавке www.portal.ujn.gov.rs и на интернет страници Наручиоца www.secanj.rs

     

    6. Начин подношења понуде и рок за подношење понуде:

    Понуда се подноси лично или путем поште у затвореној коверти или кутији, овереној печатом подносиоца понуде.
    Рок за подношење понуда је 8 (осам) дана од дана када је објављен Позив за подношење понуда на Порталу за јавне набавке, односно до 13:00 часова дана 08.12.2015. године.
    Понуда се подноси на адресу: Општинска управа Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57 - 23240 Сечањ.
    Благовременим ће се сматрати све понуде које стигну на адресу до 13:00 часова.

     

    Отварање понуда је јавно на адреси наручиоца наведеној у овом Позиву и то дана 08.12.2015. године у 16:00 часова .

    Понуде се подносе у затвореној коверти или кутији са назнаком:

    ПОНУДА ЗА НАБАВКУ УСЛУГЕ ИЗРАДЕ ПРОЈЕКТНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ ЗА ГРАНИЧНИ ПРЕЛАЗ ЈАША ТОМИЋ ЈНМВ бр. 22 / 2015 - НЕ ОТВАРАТИ
    ОПШТИНСКА УПРАВА СЕЧАЊ
    Ул. ВОЖДА КАРАЂОРЂА бр.57
    23240 СЕЧАЊ

    На полеђини коверте или кутији навести: назив и адресу понуђача, телефон, име и презиме овлашћеног лица за контакт.
    У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти или кутији је потребно навести да се ради о групи понуђача и навести називе и адресе свих учесника у заједничкој понуди.
    Понуде поднете по истеку датума и сата одређених у овом Позиву, сматраће се неблаговременим, и биће по окончању поступка отварања понуда, враћене неотворене понуђачима, са назнаком да су поднете неблаговремено.

     

    7. Место, време и начин отварања понуда:

    Отварање понуда ће се обавити у просторијама Наручиоца: Општинска управа Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57 - 23240 Сечањ.
    Отварање понуда је јавно, по редоследу пријема понуда, и обавиће се са почетком у 16,00 часова, дана 08.12.2015. године

     

    8. Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда:

    Отварање понуда је јавно и може присуствовати свако заинтересовано лице. У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници понуђача. Представници понуђача дужни су да пре почетка отварања понуда Комисији за јавну набавку поднесу пуномоћје за учешће у поступку отварања понуда, које гласи на особу која присуствује отварању понуда, у противном наступају као јавност и не могу предузимати активне радње у поступку отварања понуда.
    Писано овлашћење мора имати заводни печат са бројем и датумом издавања, печат и потпис овлашћеног лица.

     

    9. Рок за доношење Одлуке о додели уговора:

    Одлука о избору најповољнијег понуђача биће донета у року од 10 (десет) дана од дана отварања понуда.

     

    10. Лице за контакт : Бранка Вујовић

    11. Е-mail: nabavkasecanj@gmail.com

     

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА - Услуга израде пројектне документације за гранични прелаз Јаша Томић

    Преузми овде

     


     

  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Сутјеска

     

     

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе

    Број: 17/2015-3

    Датум :20.11.2015.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

     

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

      

    1. Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2. Предмет јавне набавке : Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Сутјеска, шифра из општег речника набавки: 45000000 грађевински радови

    3. Критеријум за доделу уговора је: најнижа понуђена цена

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца www.secanj.rs

    5. .Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Радова на уређењу атарских путева у насељеном месту Сутјеска бр.17/2015, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 23.12.2015. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 23.12.2015.године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда

    10. Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com , лице за контакт за обилазак терена: Радомир Ковачевић, 069/80-23-411 од 09-12 часова од 23.11.2015.-15.12.2015.год

    Председник Општине
    Предраг Милошевић, дипл.правник

     

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА-Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Сутјеска

    Преузми овде

     


     

  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Неузина

     

     

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе

    Број: 18/2015-3

    Датум :20.11.2015.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

     

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

      

    1. Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2. Предмет јавне набавке : Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Неузина, шифра из општег речника набавки: 45000000 грађевински радови

    3. Критеријум за доделу уговора је: најнижа понуђена цена

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца www.secanj.rs

    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Радова на уређењу атарских путева у насељеном месту Неузина, бр.18/2015, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6. .Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 23.12.2015. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 23.12.2015.године у 15,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда.

    10. Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com , лице за контакт за обилазак терена: Радомир Ковачевић, 069/80-23-411 од 09-12 часова од 23.11.2015.-15.12.2015.год.

    Председник Општине
    Предраг Милошевић, дипл.правник

     

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА-Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Неузина

    Преузми овде

     


     

  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Конак

     

     

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе

    Број: 16/2015-3

    Датум :20.11.2015.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

     

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

      

    1. Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2. Предмет јавне набавке : Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Конак, шифра из општег речника набавки: 45000000 грађевински радови

    3. Критеријум за доделу уговора је: најнижа понуђена цена

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца www.secanj.rs

    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Радова на уређењу атарских путева у насељеном месту Конак бр.16/2015, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 22.12.2015. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима

     

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 22.12.2015.године у 17,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда.

    10. .Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com , лице за контакт за обилазак терена: Радомир Ковачевић, 069/80-23-411 од 09-12 часова од 23.11.2015.-15.12.2015.год.

    Председник Општине
    Предраг Милошевић, дипл.правник

     

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА-Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Конак

    Преузми овде

     


     

  • Обавештење за јавност

    Република Србија

    Аутономна Покрајина Војводина

    Општина Сечањ

    ОДЕЉЕЊЕ ЗА ПРИВРЕДУ, РАЗВОЈ,

    ИНСПЕКЦИЈСКЕ ПОСЛОВЕ И ЗАШТИТУ

    ЖИВОТНЕ СРЕДИНЕ

    Број: Службено/2015

    Дана: 20.11.2015. године

    Сечањ

     

     

                        Обавештава се јавност да се у периоду од 20.11. до 21.12.2015.године ставља на јавни увид ''Стратегија одрживог развоја општине Сечањ за период од 2015. до 2020. године.

                      Увид у документ је обезбеђен у згради општине Сечањ, Вожда Карађорђа 57, у канцеларији број 7, сваког радног дана од 12,00 до 14,00 часова или на општинском сајту www.secanj.rs . Сви заинтересовани своје примедбе могу доставити у писаној форми.

                         Јавна расправа ће се одржати 21.12.2015. године са почетком у 12,00 часова у Малој већници.

     

                                                                                     РУКОВОДИЛАЦ ОДЕЉЕЊА  

                                                                                               Дејана Милошевић

     

     

    ЈАВНИ УВИД - Стратегија одрживог развоја општине Сечањ

    Преузми овде
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Шурјан

     

     

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, 23240 Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе

    Број: 21/2015-3

    Датум: 20.11.2015.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује:

     

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

      

    1. Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2. Предмет јавне набавке : Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Шурјан, шифра из општег речника набавки: 45000000 грађевински радови

    3. Критеријум за доделу уговора је: најнижа понуђена цена

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца www.secanj.rs

    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Радова на уређењу атарских путева у насељеном месту Шурјан бр.21/2015, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 23.12.2015. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

     

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 23.12.2015.године у 17,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда.

     

    10. Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић е-маил адреса: набавкасецањ@гмаил.цом , лице за контакт за обилазак терена: Радомир Ковачевић, 069/80-23-411 од 09-12 часова од 23.11.2015.-15.12.2015.год.

    Председник Општине
    Предраг Милошевић, дипл.правник

     

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА-Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Шурјан

    Преузми овде

     


     

  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Банатска Дубица

     

     НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, 23240 Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе 

    Број: 20/2015-3

    Датум: 20.11.2015.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује:

     

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА 

     

    1. Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2. Предмет јавне набавке : Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Банатска Дубица, шифра из општег речника набавки: 45000000 грађевински радови

    3. Критеријум за доделу уговора је: најнижа понуђена цена

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца www.secanj.rs

    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Радова на уређењу атарских путева у насељеном месту Банатска Дубица бр.20/2015, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ. На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 22.12.2015. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 22.12.2015.године у 15,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

     

    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда.

    10. Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com , лице за контакт за обилазак терена: Радомир Ковачевић, 069/80-23-411 од 09-12 часова од 23.11.2015.-15.12.2015.год.

    Председник Општине
    Предраг Милошевић, дипл.правник

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА -  Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Банатска Дубица

    Преузми овде

     


     

  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Бока

     

     НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, 23240 Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе 

    Број: 19/2015-3

    Датум: 20.11.2015.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује:

     

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА 

     

    1. Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2. Предмет јавне набавке : Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Бока, шифра из општег речника набавки: 45000000 грађевински радови

    3. Критеријум за доделу уговора је: најнижа понуђена цена

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца www.secanj.rs

    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Радова на уређењу атарских путева у насељеном месту Бока бр.19/2015, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ. На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 22.12.2015. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 22.12.2015.године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

     

    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда.

    10. Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com , лице за контакт за обилазак терена: Радомир Ковачевић, 069/80-23-411 од 09-12 часова од 23.11.2015.-15.12.2015.год.

    Председник Општине
    Предраг Милошевић, дипл.правник

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА -  Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Бока

    Преузми овде

     


     

  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Јарковац

     

     НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, 23240 Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе 

    Број: 15/2015-3

    Датум: 18.11.2015.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује:

     

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА 

     

    1. Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2. Предмет јавне набавке : Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Јарковац, шифра из општег речника набавки: 45000000 грађевински радови

    3. Критеријум за доделу уговора је: најнижа понуђена цена

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца www.secanj.rs

    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Радова на уређењу атарских путева у насељеном месту Јарковац бр.15/2015, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ. На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 21.12.2015. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 21.12.2015.године у 17,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

     

    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда.

    10. Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com , лице за контакт за обилазак терена: Радомир Ковачевић, 069/80-23-411 од 09-12 часова од 19.11.2015.-14.12.2015.год.

    Председник Општине
    Предраг Милошевић, дипл.правник

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА -  Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Јарковац

    Преузми овде

     


     

  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Крајишник

     

     НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, 23240 Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе 

    Број: 14/2015-3

    Датум: 18.11.2015.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује:

     

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА 

     

    1. Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2. Предмет јавне набавке : Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Крајишник, шифра из општег речника набавки: 45000000 грађевински радови

    3. Критеријум за доделу уговора је: најнижа понуђена цена

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца www.secanj.rs

    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Радова на уређењу атарских путева у насељеном месту Крајишник бр.14/2015, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ. На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 18.12.2015. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 18.12.2015.године у 17,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

     

    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда.

    10. Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com , лице за контакт за обилазак терена: Радомир Ковачевић, 069/80-23-411 од 09-12 часова од 19.11.2015.-14.12.2015.год.

    Председник Општине
    Предраг Милошевић, дипл.правник

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА -  Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Крајишник

    Преузми овде

     


     

  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Јаша Томић

     

     НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, 23240 Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе 

    Број: 13/2015-3

    Датум: 18.11.2015.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује:

     

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА 

     

    1. Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2. Предмет јавне набавке : Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Јаша Томић, шифра из општег речника набавки: 45000000 грађевински радови

    3. Критеријум за доделу уговора је: најнижа понуђена цена

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца www.secanj.rs

    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Радова на уређењу атарских путева у насељеном месту Јаша Томић бр.13/2015, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ. На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 21.12.2015. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 21.12.2015.године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

     

    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда.

    10. Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com , лице за контакт за обилазак терена: Радомир Ковачевић, 069/80-23-411 од 09-12 часова од 19.11.2015.-14.12.2015.год.

    Председник Општине
    Предраг Милошевић, дипл.правник

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА -  Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Јаша Томић

    Преузми овде

     


     

  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Сечањ

     

     НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, 23240 Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе 

    Број: 12/2015-3

    Датум: 18.11.2015.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује:

     

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА 

     

    1. Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2. Предмет јавне набавке : Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Сечањ, шифра из општег речника набавки: 45000000 грађевински радови

    3. Критеријум за доделу уговора је: најнижа понуђена цена

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца www.secanj.rs

    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Радова на уређењу атарских путева у насељеном месту Сечањ бр.12/2015, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ. На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 18.12.2015. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 18.12.2015.године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

     

    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда.

    10. Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com , лице за контакт за обилазак терена: Радомир Ковачевић, 069/80-23-411 од 09-12 часова од 19.11.2015.-14.12.2015.год.

    Председник Општине
    Предраг Милошевић, дипл.правник

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА -  Радови на уређењу атарских путева у насељеном месту Сечањ

    Преузми овде

     


     

  • Јавна набавка добра – набавка грађевинског материјала за интерно расељена лица и избеглице на територији општине Сечањ у отвореном поступку бр. ЈН 7/2014

    На основу чланa 55. став 1. тачка 2. и члана 57. став 1. и члана 60. став 1. тачка Закона о јавним набавкама («Сл гласник РС», бр. 24/2012)

     

    Општина Сечањ

    Вожда Карађорђа бр.57

    23240 Сечањ

    www.secanj.rs

    објављује

       

                П О З И В

                   З А  П О Д Н О Ш Е Њ Е  П О Н У Д Е

    за Јавну набавку добра – набавка грађевинског материјала за

     

    интерно расељена лица и избеглице

                                                                  на територији општине Сечањ

                                                             у отвореном поступку бр. ЈН   7/2014

     

     

     

    Предмет јавне набавкe су добра – набавка грађевинског материјала за интерно расељена лица и избеглице на територији општине Сечањ (назив и ознака из ОРН: грађевински материјали, 44110000).

     

    Предмет јавне набавке није обликован  по партијама.

     

    Критеријум за избор најповољније понуде је «најнижа понуђена цена».

     

    Конкурсна документација може се преузети у року од 30 дана од дана објављивања позива за подношење понуда на Порталу јавних набавки, интернет адреси општине Сечањ  www.secanj.rs и лично на адреси: Општина Сечањ, Вожда Карађорђа бр. 57, 23240 Сечањ, канцеларија бр.6 , у времену од 08,00 до 14,00 часова, сваког радног дана.

    Региструјте се да би видели цео чланак...