Одељење за општу управу, имовинско-правне, скупштинске и заједничке послове

Врши послове који се односе на:

  • унапређење организације рада и модернизацију Општинске управе;
  • примену закона и других прописа у општем управном поступку;
  • вођење регистра становника и општег бирачког списка;
  • послове пријемне канцеларије, писарнице и архиве;
  • оверу потписа, рукописа и преписа;
  • надзор над радом месних канцеларија;
  • матичне књиге држављана;
  • коришћење и одржавање зграда и службених просторија;
  • заштиту, очување и евиденцију непокретности над којима право коришћења има општина;
  • управљање и коришћење непокретности на којима право коришћења има општина;
  • промет земљишта и зграда;
  • припремање седница Скупштина општине и општинског већа;
  • обраду аката усвојених на седницама и чувању изворних докумената;
  • пружање стручне помоћи одборничким групама у изради предлога које подносе Скупштини општине и њеним радним телима;
  • прибављање одговора и обавештења која траже одборници;
  • представке и предлоге грађана;
  • избор, именовања и постављења;
  • врши проверу усаглашености нормативних аката, одлука, решења и закључака које доносе Скупштина општине, Општинско веће и председник општине са законом и другим прописима;
  • припрема нацрте прописа и других општих аката;
  • давање правних мишљења Скупштини, председнику општине и Општинском већу о законитости правних и других општих аката које припрема Општинска управа.

Контакт

  • Адреса: Вожда Карађорђа 57, Сечањ
  • Телефон: 023/ 3841-111, 023/ 3841-410
  • Фах: 023/ 3842-031
  • E-маил:  Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.  
  • Интернет презентација: www.secanj.rs
Почетак Општинска управа Одељење за општу управу, имовинско-правне, скупштинске и заједничке послове