Филтер
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Јавна набавка мале вредности - Санација кухиње и трпезарије у објекту који користи Предшколска установа „Полетарац“ Сечањ

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Број: 27/2018-4
    Датум: 20.11.2018.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015)
    Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

    1. Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности

    2. Предмет јавне набавке мале вредности је : Санација кухиње и трпезарије у објекту који користи Предшколска установа „Полетарац“ Сечањ,
    шифра из општег речника набавки: 45262700-адаптација зграда.

    2.Критеријум за доделу уговора је : економски најповољнија понуда.

    Елементи критеријума су:

    - Понуђена цена ................................... ......... 90 бодова

    - Рок извођења .................................... 10 бодова

    3. Сви  заинтересовани  понуђачи  конкурсну  документацију  могу  преузети  на  Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне   набавке за  набавку  радова  -  Санација  кухиње  и  трпезарије  у  објекту  који  користи  Предшколска установа „Полетарац“  Сечањ, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.
    4. Понуђач  је  дужан  да  достави  понуду  најкасније  до:  29.11.2018.  године  до  14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока  сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    5. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 29.11.2018. године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул.Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

    6. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    7. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда.

    8. Контакт лице за све додатне информације је: Бранка Вукоје

    е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

    Председник Општине

    Предраг Рађеновић

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ Преузми овде
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Јавна набавка мале вредности - Услуге зимског одржавања путева

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ Орган јединице локалне самоуправе       

    Број: 30/2018-4

    Датум: 19.11.2018.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015)

    Наручилац објављује 

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА 

    1. Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности 

    2. Предмет јавне набавке мале вредности је: Услуге зимског одржавања путева  

    шифра из општег речника набавки: 90620000 – услуга чишћења снега  

    3. Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене.   

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца. 

    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку услуге зимског одржавања путева број 30/2018 ,  са назнаком “Не отварати”, на  адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На

    полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.  
    6. Понуђач је дужан да достави понуду  најкасније до: 29.11.2018.године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока  сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима. 
    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 29.11.2018.године у 15,30 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини  Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног  за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда. 
    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од  10 дана од дана отварања понуда. Контакт лице за све додатне информације је Бранка Вукоје, е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДГОВОР НА ПИТАЊЕ I Преузми овде
    ПРОДУЖЕЊЕ РОКА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
    ОДЛУКА О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ Преузми овде

     

     

  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Јавна набавка мале вредности - Услуге чишћења дивљих депонија

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Број: 29/2018-4
    Датум: 19.11.2018.године


    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015)
    Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

    1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности

    2. Предмет јавне набавке мале вредности је: услуге чишћења дивљих депонија

    шифра из општег речника набавки: 90000000 - Услуге канализације, одношења смећа, чишћења и очувања животне средине.

    3. Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене.

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.

    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку услуге чишћења дивљих депонија број 29/2018 , са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 29.11.2018.године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 29.11.2018.године у 15,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда. Контакт лице за све додатне информације је Бранка Вукоје, е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ Преузми овде

     

     

  • Јавна набавка мале вредности - Позив за подношење понуда - услугa израде програма комасације за КО Неузина , КО Банатска Дубица , КО Јарковац и КО Крајишник - ОБУСТАВЉЕН ПОСТУПАК

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе

    Број: 20/2017-4

    Датум : 29.11.2017.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

    1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности

    2.Предмет јавне набавке мале вредности је : услугa израде програма комасације за КО Неузина , КО Банатска Дубица , КО Јарковац и КО Крајишник, шифра из општег речника набавки: 71250000 - архитектонске, техничке и геодетске услуге.

    2.Критеријум за доделу уговора је : најнижа понуђена цена

    3.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.

    Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку услугe израде програма комасације за КО Неузина , КО Банатска Дубица , КО Јарковац и КО Крајишник, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    4.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 07.12.2017. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    5.Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 07.12.2017. године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул.Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

    6.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    7.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда.

    8.Контакт лице за све додатне информације су: Бранка Вукоје и Ивана Пејовић

    е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

    Председник Општине

    Предраг Рађеновић

     

    KOНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    OДЛУКА О ОБУСТАВИ ПОСТУПКА Преузми овде

     

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ Орган јединице локалне самоуправе Број: 20/2017-4 Датум : 29.11.2017.године
    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује
    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
    1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности
    2.Предмет јавне набавке мале вредности је : услугa израде програма комасације за КО Неузина , КО Банатска Дубица , КО Јарковац и КО Крајишник, шифра из општег речника набавки: 71250000 -архи архи архи тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге тектонске, техничке и геодетске услуге .
    2.Критеријум за доделу уговора је : најнижа понуђена цена
    3.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.
    Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку услугe израде програма комасације за КО Неузина , КО Банатска Дубица , КО Јарковац и КО Крајишник, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.
    4.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 07.12.2017. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.
    5.Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 07.12.2017. године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул.Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.
    6.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.
    7.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда.
    2
    8.Контакт лице за све додатне информације су: Бранка Вукоје и Ивана Пејовић
    е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com
    Председник Општине
    Предраг Рађеновић
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА-Јавна набавка мале вредности-Геодетске услуге

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе       
    Број: 19/2017-4
    Датум : 22.11.2017.године

     

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

    1. Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности

    2. Предмет јавне набавке мале вредности је : Геодетске услуге

          шифра из општег речника набавки: 71250000- Архитектонске, техничке и геодетске услуге

    3. Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене.  

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.

    Понуда се доставља у затвореној коверти са назнакомза Комисију за јавне   набавке за набавку пружања геодетских услуга, са назнакомНе отварати, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.                                                

    5. Понуђач је дужан да достави понуду  најкасније до: 30.11.2017. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока  сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.
    6. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 30.11.2017. године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул.Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.
    7. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног  за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    8. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од  10 дана од дана отварања понуда.

    9. Контакт лице за све додатне информације су:  Бранка Вукоје и Ивана Пејовић

     е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

                                                                                                 Председник Општине

                                                                                                   Предраг Рађеновић

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА
    Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
  • Коначна листа реда првенства за доделу помоћи за решавање стамбених потреба избеглица на територији општине Сечањ кроз куповину сеоских кућа и доделу пакета помоћи

    Коначна листа реда првенства за доделу помоћи за решавање

    стамбених потреба избеглица на територији општине Сечањ

    кроз куповину сеоских кућа и доделу пакета помоћи

    Преузми овде
  • Обавештење о закљученом уговору - За јавну набавку Гориво

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Број: 08/2016-9
    Датум : 28.11.2016.године


    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ

     


    1.Опис предмета набавке: добра-Гориво
    Општи речник набавки- 09000000 - Нафтни деривати, гориво, електрична енергија и
    други извори енергије, 09130000 – нафта и дестилати
    2.Уговорена вредност: 3.634.166,67 динара без ПДВ-а
    3.Критеријум за доделу уговора: Економски најповољнија понуда
    4.Број примљених понуда: 2
    5.Највиша понуђена цена: 3.754.920,00 динара без ПДВ-а
    6.Најнижа понуђена цена: 3.634.166,67 динара без ПДВ-а
    7.Датум доношења одлуке о додели уговора: 08.11.2016.године
    8.Датум закључења уговора: 21.11.2016.год.
    9.Подаци о добављачу: ДОО "Кнез Петрол" Батајница , ул. Царице Јелене бр.28
    10.Период важења уговора: дванаест месеци

     

     

     

     

  • Обавештење о закљученом уговору - За јавну набавку услуге зимског одржавања путева на територији Општине Сечањ

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57,Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе

    Број: 10/2016-10 Датум : 29.11.2016.године

     


    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ

     


    1.Опис предмета набавке: услуге зимског одржавања путева на територији Општине Сечањ,

    Шифра из ОРН: 90620000 – услуга чишћења снега
    2.Уговорена вредност: 2.000.000,00 динара без ПДВ-а
    3.Критеријум за доделу уговора: Најнижа понуђена цена
    4.Број примљених понуда: 2
    5.Највиша понуђена цена: 11.000,00 динара 11.000,00 динара 11.000,00 динара 11.000,00 динара 11.000,00 динара без ПДВ-а
    6.Најнижа понуђена цена: 10.600,00 динара без ПДВ-а
    7.Датум доношења одлуке о додели уговора: 18.11.2016.године
    8.Датум закључења уговора: 24.11.2016.год.
    9.Подаци о добављачу: ДОО" МИЛ-РАД ГРАДЊА" Зрењанин, ул. Гимназијаска бр.8
    10.Период важења уговора: дванаест месеци

     

     

     

     

     

  • Ј А В Н И П О З И В за пријаву младих незапослених лица

    Untitled

     

     

    Ј А В Н И  П О З И В

     

    за пријаву младих незапослених лица

     

     

    Општина Сечањ, у партнерству са општином Житиште и Регионалним центром за друштвено- економски развој - Банат, реализује пројекат под називом “ЗНАЊЕМ И ПРАКСОМ ДО ЗАПОСЛЕЊА МЛАДИХ”, финасиран од стране Министарства омладине и спорта Републике Србије у оквиру Јавног конкурса за подршку јединицама локалне самоуправе у спровођењу омладинске политике на локалном нивоу.

    Региструјте се да би видели цео чланак...

  • Одлука о додели уговора - ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ УСЛУГУ ОДРЖАВАЊА ПУТЕВА НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ СЕЧАЊ БРОЈ 10/2016

     

     ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА

    ДОДЕЉУЈЕ СЕ УГОВОР НАБАВКУ Услуге зимског одржавања путева на територији Општине Сечањ број 10/2016 понуђачу ДОО "МИЛ-РАД ГРАДЊА"из Зрењанина, ул. Гимназијска бр. 8, понуда заведена под бројем 951 од 16.11.2016. године.

    Преузми овде