Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Геодетске услуге
НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА |
1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности |
2.Предмет јавне набавке мале вредности је : Геодетске услуге |
3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене. |
4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку пружања геодетских услуга, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе. |
5.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 15.04.2019.године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима. |
6.Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 15.04.2019.године у 17,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул.Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ. |
7.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда. |
8.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда. |
9.Контакт лица за све додатне информације су: Бранка Вукоје и Ивана Пејовић е-маил адреса: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. |
Председник Општине Предраг Рађеновић |
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА | Преузми овде |
ОДГОВОРИ НА ПИТАЊА | Преузми овде |
ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА | Преузми овде |
ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ | Преузми овде |
Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - услугa увођења видео надзора
НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА |
1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности |
2.Предмет јавне набавке мале вредности је : услугa увођења видео надзора, |
3.Критеријум за доделу уговора је : економски најповољнија понуда. Елементи критеријума су: |
4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “за Комисију за јавне набавке за набавку услугa увођења видео надзора, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе. |
5.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 15.04.2019.године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима. |
6.Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 15.04.2019.године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул.Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ. |
7.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда. |
8.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда. |
9.Контакт лице за све додатне информације су: Бранка Вукоје и Ивана Пејовић е-маил адреса: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. |
Председник Општине Предраг Рађеновић |
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА | Преузми овде |
ОДГОВОР НА ПИТАЊЕ - I | Преузми овде |
ОДГОВОР НА ПИТАЊЕ - II | Преузми овде |
ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА | Преузми овде |
ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ | Преузми овде |
Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Радови на стабилизацији сервисне саобраћајнице унутар радне зоне „Северозапад“ у општини Сечањ
НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА |
1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности |
2.Предмет јавне набавке мале вредности је: радови на стабилизацији сервисне саобраћајнице унутар радне зоне „Северозапад“ у општини Сечањ - шифра из општег речника набавки 45000000. |
3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене. |
4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталујавних набавки и интернет страници наручиоца. |
5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку радова на стабилизацији сервисне саобраћајнице унутар радне зоне „Северозапад“ у општини Сечањ број 10/2019 , са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе. |
6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 21.03.2019.године до 11,00часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и истеће се неотворене вратити понуђачима. |
7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 21.03.2019.године у 12,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ |
8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до данаи сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда доставиуредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда. |
9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварањапонуда. Контакт лицa за све додатне информације су Бранка Вукоје и Ивана Пејовић, е-маил адреса: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. |
КОНКУРСНА ДОКУМЕТАЦИЈА | Преузми овде |
ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА | Преузми овде |
ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ | Преузми овде |
Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Набавка услуге-Израда пројектно техничке документације за реконструкцију и завршетак градње спортске хале у општини Сечањ
НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА |
1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности |
2.Предмет јавне набавке мале вредности је: набавка услуге - Израда пројектно техничке документације за реконструкцију и завршетак градње спортске хале у општини Сечањ |
3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум економски најповољније понуде. Оцењивање и рангирање понуда засниваће се на следећим елементима критеријума: |
4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталујавних набавки и интернет страници наручиоца. |
5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку услуге-Израда пројектно техничке документације за реконструкцију и завршетак градње спортске хале у општини Сечањ број 11/2019 , са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефонапонуђача и број телефона контакт особе. |
6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 27.03.2019.године до 14,00часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и истеће се неотворене вратити понуђачима. |
7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 27.03.2019.године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ |
8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до данаи сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда доставиуредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда. |
9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварањапонуда. Контакт лицa за све додатне информације су Бранка Вукоје и Ивана Пејовић, е-маил адреса: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. |
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА | Преузми овде |
ОДГОВОРИ НА ПИТАЊА | Преузми овде |
ПРОДУЖЕЊЕ РОКА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА | Преузми овде |
ИЗМЕНА КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ | Преузми овде |
ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА | Преузми овде |
ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ | Преузми овде |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Отворени поступак - Услуге превоза ученика (локал)
НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА |
1.Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак |
2.Предмет јавне набавке : Услуге превоза ученика (локал) |
3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене. |
4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца. |
5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Услуге превоза ученика (локал) број 07/2019 , са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе. |
6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 11.04.2019. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима. |
7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 11.04.2019. године у 16,30 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ |
8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда. |
9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда. |
10.Контакт лица за све додатне информације су: Ивана Пејовић, Бранка Вукоје е-маил адреса: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. |
Председник Општине Предраг Рађеновић |
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА | Преузми овде |
ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА | Преузми овде |
ОБАВЕШТЕЊЕ О ПОДНЕТОМ ЗАХТЕВУ ЗА ЗАШТИТУ ПРАВА | Преузми овде |
ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ | Преузми овде |
Још чланака...
- ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Отворени поступак - Услуга-социјална заштита-помоћ у кући
- Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Добра за економско оснаживање породичних домаћинстава избеглица
- Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Услуга обезбеђења
- Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - пружање услуга одржавања споменика природе „Парк дворца у Конаку“