Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Опремање пољочуварске службе-возила
НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА |
1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности |
2.Предмет јавне набавке мале вредности је: Опремање пољочуварске службе-возила |
3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум економски најповољније понуде. |
4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца. |
5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку добара- Опремање пољочуварске службе-возила број 14/2019 , са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе. |
6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 27.05.2019.године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима. |
7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 27.05.2019.године у 15,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ |
8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда. |
9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда. Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић е-маил адреса: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА | Преузми овде |
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА | Преузми овде |
ОДГОВОР НА ПИТАЊЕ - I | Преузми овде |
ОБАВЕШТЕЊЕ О ПРОДУЖЕЊУ РОКА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА/ПРИЈАВА | Преузми овде |
ИЗМЕНА КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ | Преузми овде |
ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА | Преузми овде |
ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ | Преузми овде |
Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Услуге депоновања комуналног отпада
НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА |
1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности |
2.Предмет јавне набавке мале вредности је: услуге депоновања комуналног отпада |
3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум економски најповољније понуде. |
4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца. |
5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку услуге депоновања комуналног отпада број 16/2019 , са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе. |
6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 27.05.2019.године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима. |
7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 27.05.2019.године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ |
8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда. |
9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда. Контакт лицa за све додатне информације су Ивана Пејовић и Вукоје Бранка, е-маил адреса: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА | Преузми овде |
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА | Преузми овде |
ИЗМЕНА КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ | Преузми овде |
ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА | Преузми овде |
ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ | Преузми овде |
Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Добра за економско оснаживање породичних домаћинстава избеглица-грађевински материјал
НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА |
1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности |
2. Предмет јавне набавке мале вредности је : добра за економско оснаживање породичних домаћинстава избеглица-грађевински материјал Шифра из ОРН: 44100000-грађевински материјал и припадајућа опрема |
3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум економски најповољније понуде. Оцењивање и рангирање понуда засниваће се на следећим елементима критеријума: |
4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку добра за економско оснаживање породичних домаћинстава избеглица-грађевински материјал, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе. |
5.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 24.04.2019.године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима. |
6.Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 24.04.2019. године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул.Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ. |
7.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда. |
8.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда. |
9.Контакт лице за све додатне информације су: Бранка Вукоје и Ивана Пејовић е-маил адреса: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. |
Председник Општине Предраг Рађеновић |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА | Преузми овде |
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА | Преузми овде |
ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА | Преузми овде |
ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ | Преузми овде |
Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Услуге чишћења дивљих депонија
НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА |
1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности |
2.Предмет јавне набавке мале вредности је: услуге чишћења дивљих депонија |
3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене. |
4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца. |
5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку услуге чишћења дивљих депонија број 15/2019 , са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе. |
6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 23.05.2019.године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима. |
7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 23.05.2019.године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ |
8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда. |
9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда. Контакт лицa за све додатне информације су Ивана Пејовић и Вукоје Бранка, е-маил адреса: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА | Преузми овде |
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА | Преузми овде |
ОДГОВОР НА ПИТАЊА - I | Преузми овде |
ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА | Преузми овде |
ОБАВЕШТЕЊЕ О ПОДНЕТОМ ЗАХТЕВУ ЗА ЗАШТИТУ ПРАВА | Преузми овде |
ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ | Преузми овде |
Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - услугa увођења видео надзора на рибњаку у насељеном месту Крајишник
НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА |
1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности |
2.Предмет јавне набавке мале вредности је : услугa увођења видео надзора на рибњаку у насељеном месту Крајишник, шифра из општег речника набавки: 32323500-систем за видео надзор |
2.Критеријум за доделу уговора је : економски најповољнија понуда. Елементи критеријума су: |
3.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “за Комисију за јавне набавке за набавку услугa увођења видео надзора на рибњаку у насељеном месту Крајишник, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе. |
4.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 17.04.2019.године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима. |
5.Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 17.04.2019.године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул.Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ. |
6.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда. |
7.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда. |
8.Контакт лице за све додатне информације су: Бранка Вукоје и Ивана Пејовић е-маил адреса: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. |
Председник Општине Предраг Рађеновић |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА | Преузми овде |
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА | Преузми овде |
ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА | Преузми овде |
ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ | Преузми овде |
Још чланака...
- Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Геодетске услуге
- Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - услугa увођења видео надзора
- Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Набавка услуге-Израда пројектно техничке документације за реконструкцију и завршетак градње спортске хале у општини Сечањ
- Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Радови на стабилизацији сервисне саобраћајнице унутар радне зоне „Северозапад“ у општини Сечањ