ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА-Јавна набавка мале вредности- Регионални програм стамбеног збрињавања, набавка грађевинског материјала, намештаја и електричних уређаја за сеоска домаћинства
НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА |
1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности |
2. Предмет јавне набавке мале вредности је: Регионални програм стамбеног збрињавања, набавка грађевинског материјала, намештаја и електричних уређаја за сеоска домаћинства
- шифрe из општег речника набавки Набавка намештаја за кућу, шифра из ОРН: 39140000 Набавка апарата за домаћинство, шифра из ОРН: 39700000 |
3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене. |
4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца. |
5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку -Регионални програм стамбеног збрињавања, набавка грађевинског материјала, намештаја и електричних уређаја за сеоска домаћинства број RHP-W4-27/2019-4, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе. |
6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 23.09.2019.године до 12,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима. |
7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 23.09.2019.године у 12,30 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ |
8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда. |
9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у најдужем року од 30 дана од дана отварања понуда. Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић, е-маил адреса: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА | doc | Преузми овде |
TD mali grant - Secanj SRB4.1 SK fin | zip | Преузми овде |
ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА | Преузми овде | |
ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ | Преузми овде |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Јавна набавка мале вредности - Услуга вршења стручног надзора над радовима на санацији постојеће водоводне мреже у насељеним местима Јарковац и Неузина
НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА |
1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности |
2.Предмет јавне набавке мале вредности је: Услуга вршења стручног надзора над радовима на санацији постојеће водоводне мреже у насељеним местима Јарковац и Неузина-
шифра из општег речника набавки 71247000. |
3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене. |
4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца. |
5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку услуге вршења стручног надзора над радовима на санацији постојеће водоводне мреже у насељеним местима Јарковац и Неузина број 28/2019 , са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе. |
6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 17.09.2019.године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима. |
7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 17.09.2019.године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ |
8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда. |
9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда. Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић, е-маил адреса: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА | Преузми овде |
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА | Преузми овде |
ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА | Преузми овде |
ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ | Преузми овде |
Јавна набавка мале вредности-ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА-Радови-Реконструкција скупштинске сале
НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА |
1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности |
2.Предмет јавне набавке мале вредности је: Радови- Реконструкција скупштинске сале, шифра из општег речника набавки: 45000000. |
2.Критеријум за доделу уговора је : економски најповољнија понуда. Елементи критеријума су: - Понуђена цена ................................... ......... 95 бодова |
3.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку радова - Реконструкција скупштинске сале, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ. На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе. |
4.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 08.08.2019. године до 11,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима. |
5.Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 08.08.2019. године у 12,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул.Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ. |
6.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда. |
7.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда. |
8.Контакт лица за све додатне информације су: Бранка Вукоје и Ивана Пејовић е-маил адреса: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. |
Председник Општине Предраг Рађеновић |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА | Преузми овде |
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА |
Преузми овде |
ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА
|
Преузми овде |
ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ |
Преузми овде |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА-Отворени поступак- Радови на санацији постојеће водоводне мреже у насељеним местима Јарковац и Неузина
НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА |
1.Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак |
2.Предмет јавне набавке : Радови на санацији постојеће водоводне мреже у насељеним местима Јарковац и Неузина |
3.Критеријум за доделу уговора је : Најнижа понуђена цена |
4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца. |
5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку радова на санацији постојеће водоводне мреже у насељеним местима Јарковац и Неузина број 25/2019 , са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе. |
6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 30.08.2019. године до 11,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима. |
7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 30.08.2019. године у 12,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ |
8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда. |
9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда. |
10.Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић е-маил адреса: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. |
Председник Општине Предраг Рађеновић |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА | Преузми овде |
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА |
Преузми овде |
ОДГОВОР НА ПИТАЊЕ - I |
Преузми овде |
ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА |
Преузми овде |
ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ |
Преузми овде |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Отворени поступак - Услуге превоза ученика на територији општине Сечањ
НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА |
1.Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак |
2.Предмет јавне набавке : Услуге превоза ученика на територији општине Сечањ |
3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене. |
4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца. |
5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Услуге превоза ученика на територији општине Сечањ број 20/2019 , са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе. |
6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 20.08.2019. године до 11,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима. |
7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 20.08.2019. године у 12,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ |
8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда. |
9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда. |
10.Контакт лица за све додатне информације су Бранка Вукоје и Ивана Пејовић е-маил адреса: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА | Преузми овде |
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА | Преузми овде |
ОДГОВОР НА ПИТАЊЕ - I | Преузми овде |
ОБАВЕШТЕЊЕ О ПОДНЕТОМ ЗАХТЕВУ ЗА ЗАШТИТУ ПРАВА | Преузми овде |
ОБАВЕШТЕЊЕ О ПОНИШТЕЊУ ПОСТУПКА | Преузми овде |
Још чланака...
- Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Услуга хватања паса и мачака луталица и одношење анималног отпада
- Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Гориво
- ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Отворени поступак - Уређење атарских путева и отресишта
- ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ БРОЈ 21/2019-4 - УСЛУГА ПОЉОЧУВАРСКЕ СЛУЖБЕ