Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Гориво
НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА |
1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности |
2.Предмет јавне набавке : гориво |
3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене. |
4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца. |
5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку добара- гориво број 22/2019 , са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе. |
6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 22.07.2019. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима. |
7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 22.07.2019. године у 16,30 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ |
8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда. |
9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда. |
10.Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић, е-маил адреса: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА | Преузми овде |
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА | Преузми овде |
ОДГОВОРИ НА ПИТАЊА I | Преузми овде |
ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА |
Преузми овде |
ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ |
Преузми овде |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Отворени поступак - Уређење атарских путева и отресишта
НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА |
1.Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак |
2.Предмет јавне набавке : Уређење атарских путева и отресишта |
3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене. |
4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца. |
5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Уређење атарских путева и отресишта број 24/2019 са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе. |
6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 08.08.2019.године до 10,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима. |
7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 08.08.2019. године у 11,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ |
8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда. |
9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда. |
10.Контакт лица за све додатне информације су: Ивана Пејовић, Бранка Вукоје е-маил адреса: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. |
Председник Општине Предраг Рађеновић |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА | Преузми овде |
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА | Преузми овде |
ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА |
Преузми овде |
ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ |
Преузми овде |
Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Услуга сузбијања амброзије
НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА |
1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности |
2.Предмет јавне набавке мале вредности је: услуга сузбијања амброзије - шифра из општег речника набавки 77312100 -Услуге уништавања корова. |
3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене. |
4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца. |
5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку услуге сузбијања амброзије број 17/2019 , са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе. |
6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 17.06.2019.године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима. |
7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 17.06.2019.године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ |
8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда. |
9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда. Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић, е-маил адреса: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА | Преузми овде |
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА | Преузми овде |
ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА | Преузми овде |
ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ | Преузми овде |
ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ БРОЈ 21/2019-4 - УСЛУГА ПОЉОЧУВАРСКЕ СЛУЖБЕ
ОПШТИНА СЕЧАЊ На основу чл. 55. став 1. тачка 2. И чл. 60. став 1. тачка 2. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“124/2012,14/2015 и 68/2015), |
|
ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ БРОЈ 21/2019-4 |
|
1. Назив, адреса, врста наручиоца : Oпштинска управа Сечањ, улица Вожда Карађорђа бр.57- 23240 Сечањ, позива понуђаче да поднесу писане понуде у складу са условима утврђеним овим позивом и конкурсном документацијом. |
|
2. Врста поступка јавне набавке: отворени поступак јавне набавке. |
|
3. Опис предмета набавке, назив и ознака из општег речника набавке: Предмет јавне набавке: УСЛУГА ПОЉОЧУВАРСКЕ СЛУЖБЕ Ознака из општег речника набавке: 79710000 – услуге обезбеђења |
|
4. Критеријум, елементи критеријума за доделу уговора: Одлуку о избору најповољније понуде донеће се применом критеријума ,,најнижа понуђена цена“. |
|
5. Начин преузимања конкурсне документације и интернет адреса где је конкурсна документација доступна: Заинтересована лица могу преузети конкурсну документацију сваког радног дана од 8,00 до 12,00 часова лично у просторијама Општинске управе Сечањ , ул. Вожда Карађорђа бр.57- 23240 Сечањ,на Порталу Управе за јавне набавке www.portal.ujn.gov.rs и на интернет страници Наручиоца www.secanj.rs. |
|
6. Начин подношења понуде и рок за подношење понуде: Понуда се подноси лично или путем поште у затвореној коверти или кутији, овереној печатом подносиоца понуде. Рок за подношење понуда је 05.08.2019. године до 14:00 часова. Понуда се подноси на адресу: Општинска управа Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57- 23240 Сечањ. Благовременим ће се сматрати све понуде које стигну на адресу до 14:00 часова без обзира на начин на који су послате. Отварање понуда је јавно на адреси наручиоца наведеној у овом Позиву и то дана 05.08.2019. године у 16:00 часова . Понуде се подносе у затвореној коверти или кутији са назнаком:
На полеђини коверте или кутији навести: назив и адресу понуђача, телефон, име и презиме овлашћеног лица за контакт. У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти или кутији је потребно навести да се ради о групи понуђача и навести називе и адресе свих учесника у заједничкој понуди. Понуде поднете по истеку датума и сата одређених у овом Позиву, сматраће се неблаговременим и биће по окончању поступка отварања понуда, враћене не отворене понуђачима, са назнаком да су поднете неблаговремено. |
|
7. Место, време и начин отварања понуда: Отварање понуда ће се обавити у просторијама Наручиоца: Општинска управа Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57- 23240 Сечањ. Отварање понуда је јавно, по редоследу пријема понуда, и обавиће се са почетком у 16,00 часова, дана 05.08.2019. године |
|
8. Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда: Отварање понуда је јавно и може присуствовати свако заинтересовано лице. У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници понуђача. Представници понуђача дужни су да пре почетка отварања понуда Комисији за јавну набавку поднесу пуномоћје за учешће у поступку отварања понуда, које гласи на особу која присуствује отварању понуда, у противном наступају као јавност и не могу предузимати активне радње у поступку отварања понуда. Писано овлашћење мора имати заводни печат са бројем и датумом издавања, печат и потпис овлашћеног лица. |
|
9. Рок за доношење Одлуке о додели уговора: Одлука о додели уговора биће донета у року од 25 (двадесетпет) дана од дана отварања понуда. |
|
10. Лица за контакт: Бранка Вукоје, Ивана Пејовић сваког радног дана од 08-14 часова Е-mail: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. |
ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ БРОЈ 21/2019-4 | Преузми овде |
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА | Преузми овде |
ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА | Преузми овде |
ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ | Преузми овде |
Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Услуга сузбијања пољских глодара
НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА |
1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности |
2.Предмет јавне набавке мале вредности је: услуга сузбијања пољских глодара |
3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене. |
4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца. |
5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку услуге сузбијања пољских глодара број 18/2019 , са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе. |
6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 17.06.2019.године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима. |
7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 17.06.2019.године у 16,30 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ |
8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда. |
9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда. Контакт лицa за све додатне информације су Бранка Вукоје и Ивана Пејовић, е-маил адреса: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДA | Преузми овде |
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА | Преузми овде |
ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА | Преузми овде |
ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ | Преузми овде |
Још чланака...
- Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Опремање пољочуварске службе-возила
- Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Услуге депоновања комуналног отпада
- Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Услуге чишћења дивљих депонија
- Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Добра за економско оснаживање породичних домаћинстава избеглица-грађевински материјал