Почетак Локална самоуправа
Филтер
  • Расписује се оглас за јавну лицитацију у првом кругу за давање у закуп и на коришћење пољопривредног земљишта у државној својини у општини СЕЧАЊ

     

    Расписује се оглас за јавну лицитацију у првом кругу за давање у закуп  и на коришћење пољопривредног земљишта у државној својини у општини  СЕЧАЊ у следећим катастарским општинама: Преузми овде

    ФОРМУЛАР


    ЗА ПРИЈАВЉИВАЊЕ НА ЈАВНО НАДМЕТАЊЕ ЗА ДАВАЊЕ У ЗАКУП ПОЉОПРИВРЕДНОГ ЗЕМЉИШТА У ДРЖАВНОЈ СВОЈИНИ ПРВИ КРУГ

    Преузми овде
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Јавна набавка мале вредности - Регионални програм стамбеног збрињавања, набавка грађевинског материјала, намештаја и електричних уређаја за сеоска домаћинства

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Интернет страница: www.secanj.rs
    Број: RHP-W4-28/2018-4
    Датум: 18.10.2018.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

    1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности

    2.Предмет јавне набавке : Регионални програм стамбеног збрињавања, набавка грађевинског материјала, намештаја и електричних уређаја за сеоска домаћинства  

          шифра из општег речника набавки: Набавка грађевинског материјала, шифра из ОРН: 44110000, Набавка намештаја за кућу, шифра из ОРН: 39140000, Набавка апарата за домаћинство, шифра из ОРН: 39700000

    3.Критеријум за доделу уговора је :  Најнижа понуђена цена.

    4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.

    5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне   набавке за набавку Регионални програм стамбеног збрињавања, набавка грађевинског материјала, намештаја и електричних уређаја за сеоска домаћинства број RHP-W4-28/2018,  са назнаком “Не отварати”, на  адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.                                                                                                                        

    6.Понуђач је дужан да достави понуду  најкасније до: 29.10.2018.године до 12,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока  сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 29.10.2018. године у 12,30 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини  Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

    8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног  за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од најдуже 30 дана од дана отварања понуда.

    10. Контакт лица за све додатне информације су:  Ивана Пејовић, Мирослав Папић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com                                                                                         

     

     

     

    Конкурсна документација Преузми овде
    Одлука о додели уговора Преузми овде

     

     

  • КОНКУРС ЗА РАСПОДЕЛУ СРЕДСТАВА ЗА СУФИНАНСИРАЊЕ ПРОГРАМСКИХ АКТИВНОСТИ И ПРОЈЕКАТА УДРУЖЕЊА И АМАТЕРСКИХ КУЛТУРНО - УМЕТНИЧКИХ ДРУШТАВА ОПШТИНЕ СЕЧАЊ ЗА 2018. ГОДИНУ

    КОНКУРС ЗА РАСПОДЕЛУ СРЕДСТАВА ЗА СУФИНАНСИРАЊЕ ПРОГРАМСКИХ АКТИВНОСТИ И ПРОЈЕКАТА УДРУЖЕЊА И АМАТЕРСКИХ КУЛТУРНО - УМЕТНИЧКИХ ДРУШТАВА ОПШТИНЕ СЕЧАЊ ЗА 2018. ГОДИНУ Преузми овде
  • АФРИЧКА КУГА СВИЊА - Брошура за ловце

     

  • АФРИЧКА КУГА СВИЊА - Упутства за власнике

  • ЈАВНИ ПОЗИВ За пријављивање пољопривредних газдинстава заинтересованих за суфинансирање камата за краткорочне кредите за набавку обртних средстава у 2018. години

    ЈАВНИ ПОЗИВ

    За пријављивање пољопривредних газдинстава

    заинтересованих за суфинансирање камата за краткорочне кредите

    за набавку обртних средстава у 2018. години

    Преузми овде

  • Јавна набавка-Позив за подношење понуда- Отворени поступак-Радови на реконструкцији улаза у санитарни чвор у објекту установе образовања Бока

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Интернет страница: www.secanj.rs
    Број: 15/2017-4
    Датум: 25.10.2017.године

     

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

     

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

     

    1.Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

     

    2.Предмет јавне набавке : Радови на реконструкцији улаза у санитарни чвор у објекту установе образовања Бока шифра из општег речника набавки: 45454000 –  радови на реконструкцији

     

    3.Критеријум за доделу уговора је :    економски најповољнија понуда.

    Елементи критеријума су:

               -        Понуђена цена ...................................            .........     90      бодова

                -       Рок извођења            ....................................   10       бодова

    4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.

    5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнакомза Комисију за јавне   набавке за набавку радова на реконструкцији  улаза у санитарни чвор у објекту установе образовања Бока  број 15/2017 ,  са назнакомНе отварати, на  адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.                                                                                                                   

    6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 27.11.2017. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока  сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

     

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 27.11.2017. године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини  Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

    8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног  за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

     

    9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од  25 дана од дана отварања понуда.

    10.Контакт лица за све додатне информације су Бранка Вукоје, Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

     

     

     

                                                                                                             Председник Општине

                                                                                                              Предраг Рађеновић

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ИЗМЕНА И ДОПУНА КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ Преузми овде
    ПРОДУЖЕЊЕ РОКА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде

     

  • Одлука о решавању стамбених потреба избеглица доделом помоћи при куповини сеоске куће са окућницом и доделом пакета помоћи са листом корисника рангираних према реду првенства на основу испуњености услова и броју освојених бодова

    Одлука о решавању стамбених потреба избеглица доделом помоћи при

    куповини сеоске куће са окућницом и доделом пакета помоћи са листом

    корисника рангираних према реду првенства на основу испуњености

    услова и броју освојених бодова.

    Преузми овде
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Jавне набавке мале вредности: Радови - рекултивација земљишта

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе       
    Број: 14/2017-4
    Датум :23.10.2017.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

    1. Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности

    2. Предмет јавне набавке мале вредности је : Радови - рекултивација земљишта, шифра из општег речника набавки: 45112320-Радови на рекултивацији земљишта.

    3. Критеријум за доделу уговора је : економски најповољнија понуда.

    Елементи критеријума су:

               -       Понуђена цена ................................... .........     90      бодова

               -       Рок извођења            ....................................   10       бодова

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.

    Понуда се доставља у затвореној коверти са назнакомза Комисију за јавне   набавке за набавку радова- рекултивација земљишта, са назнакомНе отварати, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.               

    5. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 31.10.2017. године до 12,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    6. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 31.10.2017. године у 13,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул.Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

    7. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    8. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда.

    9. Контакт лице за све додатне информације су: Бранка Вукоје и Ивана Пејовић

    е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

     

    Председник Општине

                                                                                                   Предраг Рађеновић

     

     

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Jавне набавке мале вредности: Добра за репрезентацију

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе    
    Број: 16/2017-4
    Датум : 23.10.2017.године

     

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

    1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности

    2.Предмет јавне набавке мале вредности је : Добра за репрезентацију

         шифра из општег речника набавки: 15800000

    3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум економски најповољније понуде. Оцењивање и рангирање понуда засниваће се на следећим елементима критеријума:

               -          Понуђена цена............................................90        бодова

                -           Рок испоруке ..............................................10         бодова

                Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.

             Понуда се доставља у затвореној коверти са назнакомза Комисију за јавне   набавке за набавку добара за репрезентацију, са назнакомНе отварати, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.               

    4.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 31.10.2017. године до 12,00 часова.

     

    Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

     

    5.Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 31.10.2017.године у 13,30 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

    6.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    7.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда.

    8.Контакт лице за све додатне информације је Бранка Вукоје е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

    Председник Општине

    Предраг Рађеновић

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ Преузми овде

     

     

     

Контакт

  • Адреса: Вожда Карађорђа 57, Сечањ
  • Телефон: 023/ 3841-111, 023/ 3841-410
  • Фах: 023/ 3842-031
  • E-маил:  Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.  
  • Интернет презентација: www.secanj.rs
Почетак Локална самоуправа