НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА |
1.Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак |
2.Предмет јавне набавке : Услуге превоза ученика на територији општине Сечањ |
3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене. |
4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца. |
5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Услуге превоза ученика на територији општине Сечањ број 20/2019 , са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе. |
6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 20.08.2019. године до 11,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима. |
7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 20.08.2019. године у 12,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ |
8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда. |
9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда. |
10.Контакт лица за све додатне информације су Бранка Вукоје и Ивана Пејовић е-маил адреса: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. |
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА | Преузми овде |
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА | Преузми овде |
ОДГОВОР НА ПИТАЊЕ - I | Преузми овде |
ОБАВЕШТЕЊЕ О ПОДНЕТОМ ЗАХТЕВУ ЗА ЗАШТИТУ ПРАВА | Преузми овде |
ОБАВЕШТЕЊЕ О ПОНИШТЕЊУ ПОСТУПКА | Преузми овде |