Филтер
  • ОДЛУКА О РАСПИСИВАЊУ ЈАВНОГ ПОЗИВА ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПРИЈАВА ЗАИНТЕРЕСОВАНИХ ПОЉОПРИВРЕДНИКА ЗА ОДЛАЗАК НА САЈАМ ПОЉОПРИВРЕДЕ "АГРА"-ГОРЊА РАДГОНА У СЛОВЕНИЈИ, У АВГУСТУ 2018. ГОДИНЕ

    ОДЛУКА О РАСПИСИВАЊУ ЈАВНОГ ПОЗИВА 

    ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПРИЈАВА ЗАИНТЕРЕСОВАНИХ ПОЉОПРИВРЕДНИКА ЗА ОДЛАЗАК НА САЈАМ ПОЉОПРИВРЕДЕ "АГРА"-ГОРЊА РАДГОНА У СЛОВЕНИЈИ, У АВГУСТУ 2018. ГОДИНЕ 

    Преузми овде
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Отворени поступак - Уређење атарских путева и отресишта

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Интернет страница: www.сецањ.рс
    Број: 14/2018-4
    Датум: 17.07.2018.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015)
    Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
    1. Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2. Предмет јавне набавке : Уређење атарских путева и отресишта

    Шифра из ОРН-45000000 грађевински радови

     

    3. Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене.
    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.
    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Уређење атарских путева и отресишта број 14/2018 са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.
    6. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 17.08.2018.године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.
    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 17.08.2018. године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.
    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда.
    10. Контакт лица за све додатне информације су: Ивана Пејовић, Бранка Вукоје е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

    Председник Општине
    Предраг Рађеновић

     

    KОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈA Преузми овдe
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ Преузми овде
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - ЈАВНА НАБАВКА МАЛЕ ВРЕДНОСТИ - Услуга хватања паса и мачака луталица и одношење анималног отпада

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Број: 16/2018-4
    Датум: 12.07.2018.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015)
    Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
    1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности
    2.Предмет јавне набавке мале вредности је: услуга хватања паса и мачака луталица и одношење анималног отпада - шифра из општег речника набавки 90700000
    3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене.
    4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.
    5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку услуге хватања паса и мачака луталица и одношење анималног отпада број 16/2018 , са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.
    6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 23.07.2018.године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.
    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 23.07.2018.године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.
    9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда. Контакт лица за све додатне информације су Бранка Вукоје и Ивана Пејовић, е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ Преузми овде

     

     

     

     

  • ОГЛАС О ПРОДАЈИ МОТОРНОГ ВОЗИЛА-АУТОБУСА ЈАВНИМ НАДМЕТАЊЕМ У ПОСТУПКУ ПРИКУПЉАЊА ЗАТВОРЕНИХ ПОНУДА

     

     

    ОГЛАС О ПРОДАЈИ МОТОРНОГ ВОЗИЛА-АУТОБУСА ЈАВНИМ НАДМЕТАЊЕМ У ПОСТУПКУ ПРИКУПЉАЊА

    ЗАТВОРЕНИХ ПОНУДА

    Преузми овде
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Јавна набавка мале вредности - УСЛУГА СУЗБИЈАЊА АМБРОЗИЈЕ

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе         
    Број: 19/2018-4
    Датум: 06.07.2018.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

    1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности

    2.Предмет јавне набавке мале вредности је:  услуга сузбијања амброзије - шифра из општег речника набавки 77312100 -Услуге уништавања корова.

    3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене.  

    4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.

    5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнакомза Комисију за јавне   набавке за набавку услуге сузбијања амброзије број 19/2018 ,  са назнакомНе отварати, на  адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6.Понуђач је дужан да достави понуду  најкасније до: 16.07.2018.године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока  сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

     7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 16.07.2018.године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини  Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

     

     8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног  за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од  10 дана од дана отварања понуда. Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић, е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ Преузми овде

     

     

  • ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ - УСЛУГА ПОЉОЧУВАРСКЕ СЛУЖБЕ

    ОПШТИНА СЕЧАЊ

    - ОПШТИНСКА УПРАВА СЕЧАЊ -

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, 23240 Сечањ 

     

    На основу чл.  55.  став  1.  тачка  2.  И  чл.  60.  став  1.  тачка  2.  Закона  о  јавним набавкама („Службени гласник РС“124/2012,14/2015 и 68/2015), Наручилац,  дана  04.07.2018.године упућује:

    ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ 

                                                         БРОЈ 18/2018-4  

    1. Назив, адреса, врста наручиоца :
    Oпштинска управа Сечањ, улица Вожда Карађорђа бр.57- 23240 Сечањ, позива понуђаче да поднесу писане понуде у складу са условима утврђеним овим позивом и конкурсном документацијом.

    2. Врста поступка јавне набавке: отворени поступак јавне набавке.

    3. Опис предмета набавке, назив и ознака из општег речника набавке:

    Предмет јавне набавке: УСЛУГА ПОЉОЧУВАРСКЕ СЛУЖБЕ


    Ознака из општег речника набавке:
    79710000 – услуге обезбеђења

    4. Критеријум, елементи критеријума за доделу уговора:
    Одлуку о избору најповољније понуде донеће се применом критеријума ,,најнижа понуђена цена“.

    5. Начин преузимања конкурсне документације и интернет адреса где је конкурсна документација доступна:
    Заинтересована лица могу преузети конкурсну документацију сваког радног дана од 8,00 до 12,00 часова лично у просторијама Општинске управе Сечањ , ул. Вожда Карађорђа бр.57- 23240 Сечањ,на Порталу Управе за јавне набавке www.portal.ujn.gov.rs и на интернет страници Наручиоца www.secanj.rs.

    6. Начин подношења понуде и рок за подношење понуде:
    Понуда се подноси лично или путем поште у затвореној коверти или кутији, овереној печатом подносиоца понуде.
    Рок за подношење понуда је 07.08.2018. године до 14:00 часова.
    Понуда се подноси на адресу: Општинска управа Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57- 23240 Сечањ.
    Благовременим ће се сматрати све понуде које стигну на адресу до 14:00 часова без обзира на начин на који су послате.
    Отварање понуда је јавно на адреси наручиоца наведеној у овом Позиву и то дана
    07.08.2018. године у 16:00 часова .

    Понуде се подносе у затвореној коверти или кутији са назнаком:


    ПОНУДА ЗА УСЛУГУ ПОЉОЧУВАРСКЕ СЛУЖБЕ ЈН бр.18/2018 - НЕ ОТВАРАТИ 

    ОПШТИНСКА УПРАВА СЕЧАЊ                                                                                  

    Ул. ВОЖДА КАРАЂОРЂА бр.57                                                                                

    23240 СЕЧАЊ                                                                                                         

     

     

     

    На полеђини коверте или кутији навести: назив и адресу понуђача, телефон, име и презиме овлашћеног лица за контакт.
    У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти или кутији је потребно навести да се ради о групи понуђача и навести називе и адресе свих учесника у заједничкој понуди.
    Понуде поднете по истеку датума и сата одређених у овом Позиву, сматраће се неблаговременим и биће по окончању поступка отварања понуда, враћене не отворене понуђачима, са назнаком да су поднете неблаговремено.

    7. Место, време и начин отварања понуда:
    Отварање понуда ће се обавити у просторијама Наручиоца: Општинска управа Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57- 23240 Сечањ.
    Отварање понуда је јавно, по редоследу пријема понуда, и обавиће се са почетком у
    16,00 часова, дана 07.08.2018. године

    8. Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда:
    Отварање понуда је јавно и може присуствовати свако заинтересовано лице. У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници понуђача. Представници понуђача дужни су да пре почетка отварања понуда Комисији за јавну набавку поднесу пуномоћје за учешће у поступку отварања понуда, које гласи на особу која присуствује отварању понуда, у противном наступају као јавност и не могу предузимати активне радње у поступку отварања понуда.
    Писано овлашћење мора имати заводни печат са бројем и датумом издавања, печат и потпис овлашћеног лица.

    9. Рок за доношење Одлуке о додели уговора:
    Одлука о додели уговора биће донета у року од 25 (двадесетпет) дана од дана отварања понуда.

    10. Лице за контакт: Бранка Вукоје, Ивана Пејовић сваког радног  дана од 08-12 часова Е-mail:nabavkasecanj@gmail.com

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ Преузми овде