Филтер
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Отворени поступак - Регионални програм стамбеног збрињавања, набавка грађевинског материјала

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Интернет страница: www.secanj.rs
    Број: RHP-W4-15/2018-4
    Датум: 26.06.2018.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
    1.Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2.Предмет јавне набавке : Регионални програм стамбеног збрињавања, набавка грађевинског материјала
    шифра из општег речника набавки: 44110000

    3.Критеријум за доделу уговора је : Најнижа понуђена цена.
    4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.
    5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Регионални програм стамбеног збрињавања, набавка грађевинског материјала број RHP-W4-15/2018-4, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ. На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.
    6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 06.08.2018.године до 12,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.
    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 06.08.2018. године у 12,30 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.
    9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од најдуже 30 дана од дана отварања понуда.
    10.Контакт лица за све додатне информације су: Ивана Пејовић, Мирослав Папић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

     

     

    ТЕНДЕРСКИ ДОСИЈЕ ЗА РЕГИОНАЛНИ ПРОГРАМ СТАМБЕНОГ ЗБРИЊАВАЊА – НАБАВКА ГРАЂЕВИНСКОГ МАТЕРИЈАЛА Преузми овде
    ОДГОВОР НА ПИТАЊЕ I  Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Јавна набавка мале вредности обликована по партијама - добра за економско оснаживање породичних домаћинстава избеглица обликована у три партије

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе         
    Број: 13/2018-4
    Датум: 31.05.2018.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

    1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности обликована по партијама

    2.Предмет јавне набавке мале вредности је: добра за економско оснаживање породичних домаћинстава избеглица обликована у три партије:

     

                 1. партија - пољопривредне машине

                 2.партија - добра у пчеларству         

                 3.партија- козметички комплети

         шифре из општег речника набавки: 16100000, 3371164, 16640000

     

    3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум економски најповољније понуде. Оцењивање и рангирање понуда засниваће се на следећим елементима критеријума:

               -           Понуђена цена............................................ 90     бодова

                -           Рок испоруке ..............................................10     бодова

    4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.

     5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнакомза Комисију за јавне   набавке за набавку добара- добра за економско оснаживање породичних домаћинстава избеглица број 13/2018 ПАРТИЈА БРОЈ_______ , са назнакомНе отварати, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.      

    6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 11.06.2018.године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 11.06.2018.године у 16,30 часова Партија број 1; у 17,00 часова Партија број 2; у 17,30 часова Партија број 3
    у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

     

    8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

     

    9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда.Контакт лица за све додатне информације су Бранка Вукоје, Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА- 1. ПАРТИЈА- ПОЉОПРИВРЕДНЕ МАШИНЕ
    Преузми овде
    ОДЛУКА О ОБУСТАВИ ПОСТУПКА- 2. ПАРТИЈА- ДОБРА У ПЧЕЛАРСТВУ
    Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА-3. ПАРТИЈА- КОЗМЕТИЧКИ КОМПЛЕТИ Преузми овде
    OБАВЕШТЕЊЕ О ОБУСТАВИ ПОСТУПКА-2. ПАРТИЈА- ДОБРА У ПЧЕЛАРСТВУ Преузми овде