Филтер
  • РЕШЕЊЕ О ИМЕНОВАЊУ ДИРЕКТОРА ЈАВНОГ КОМУНАЛНОГ ПРЕДУЗЕЋА "СЕЧАЊ" СЕЧАЊ

    РЕШЕЊЕ О ИМЕНОВАЊУ ДИРЕКТОРА ЈАВНОГ КОМУНАЛНОГ ПРЕДУЗЕЋА "СЕЧАЊ" СЕЧАЊ Преузми овде
  • Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Услуга-социјална заштита-помоћ у кући

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Број: 03/2018-4
    Датум : 07.03.2018.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

    1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности

    2.Предмет јавне набавке мале вредности је : Услуга-социјална заштита-помоћ у кући шифра из општег речника набавки: 98513310- Услуге помоћи у кући

    3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене.

    4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.
    Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Услуга-социјална заштита-помоћ у кући, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    5.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 16.03.2018. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.
    6.Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 16.03.2018. године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул.Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.
    7.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.
    8.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда.

     

    9.Контакт лице за све додатне информације су: Бранка Вукоје и Ивана Пејовић
    е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

    Председник Општине
    Предраг Рађеновић

     

    KOНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈA                                                                                                                         Преузми овдe
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ Преузми овде
  • КОНАЧАНА ЛИСТА РЕДА ПРВЕНСТВА ЗА ДОДЕЛУ ПОМОЋИ ЗА РЕШАВАЊЕ СТАМБЕНИХ ПОТРЕБА ИЗБЕГЛИЦА НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ СЕЧАЊ ДОДЕЛОМ 21 ПАКЕТА ГРАЂЕВИНСКОГ МАТЕРИЈАЛА

    КОНАЧАНА ЛИСТА РЕДА ПРВЕНСТВА ЗА ДОДЕЛУ ПОМОЋИ ЗА РЕШАВАЊЕ СТАМБЕНИХ ПОТРЕБА ИЗБЕГЛИЦА НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ СЕЧАЊ ДОДЕЛОМ 21 ПАКЕТА ГРАЂЕВИНСКОГ МАТЕРИЈАЛА 

    Преузми овде
  • Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Противградне ракете

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Број: 05/2018-4
    Датум: 05.03.2018.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

    1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности

    2.Предмет јавне набавке мале вредности је: Противградне ракете
    шифра из општег речника набавки: 24613000

    3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум економски најповољније понуде. Оцењивање и рангирање понуда засниваће се на следећим елементима критеријума:
    - Понуђена цена............................................ 90 бодова
    - Рок испоруке ................................................5 бодова
    - Услови плаћања.............................................5 бодова

    4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.
    5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку добара- Противградне ракете број 05/2018 , са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.
    6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 14.03.2018.године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.
    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 14.03.2018.године у 16,30 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.
    9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда. Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић, е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ Преузми овде
  • РАНГ ЛИСТА КАНДИДАТА И ЗАПИСНИК О ИЗБОРНОМ ПОСТУПКУ ЗА ИМЕНОВАЊЕ ДИРЕКТОРА ЈАВНОГ КОМУНАЛНОГ ПРЕДУЗЕЋА "СЕЧАЊ" СЕЧАЊ

    РАНГ ЛИСТА КАНДИДАТА ЗА ИМЕНОВАЊЕ ДИРЕКТОРА

    ЈАВНОГ КОМУНАЛНОГ ПРЕДУЗЕЋА "СЕЧАЊ" СЕЧАЊ

     Преузми овде

    ЗАПИСНИК О ИЗБОРНОМ ПОСТУПКУ ЗА ИМЕНОВАЊЕ ДИРЕКТОРА

    ЈАВНОГ КОМУНАЛНОГ ПРЕДУЗЕЋА "СЕЧАЊ" СЕЧАЊ

    Преузми овде
  • ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА ИЗБОР КОРИСНИКА ЗА ДОДЕЛУ ПОМОЋИ НАМЕЊЕНУ ПОРОДИЦАМА КОЈЕ СУ БИЛЕ КОРИСНИЦИ ПРОГРАМА КУПОВИНЕ СЕОСКИХ КУЋА СА ОКУЋНИЦОМ ИЗ СЕДСТАВА БУЏЕТА РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ ОСТВАРЕНИХ КРОЗ ПРОДАЈУ ПОШТАНСКЕ МАРКЕ ДОДЕЛОМ 1 ПАКЕТА ГРАЂЕВИНСКОГ МАТЕРИЈАЛА

    ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА ИЗБОР КОРИСНИКА ЗА ДОДЕЛУ ПОМОЋИ НАМЕЊЕНУ ПОРОДИЦАМА
    КОЈЕ СУ БИЛЕ КОРИСНИЦИ ПРОГРАМА КУПОВИНЕ СЕОСКИХ КУЋА СА ОКУЋНИЦОМ ИЗ
    СЕДСТАВА БУЏЕТА РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ ОСТВАРЕНИХ КРОЗ ПРОДАЈУ ПОШТАНСКЕ
    МАРКЕ ДОДЕЛОМ 1 ПАКЕТА ГРАЂЕВИНСКОГ МАТЕРИЈАЛА

     Преузми овдe 
  • Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Услуга обезбеђења

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Број: 04/2018-4
    Датум : 02.03.2018.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
    1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности

    2.Предмет јавне набавке мале вредности је : услуга обезбеђења
    шифра из општег речника набавки: 98341120-услуге портира

    3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене.

    4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.
    Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку услуга обезбеђења, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    5.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 12.03.2018. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.
    6.Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 12.03.2018. године у 16,30 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул.Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.
    7.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.
    8.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда.

    9.Контакт лице за све додатне информације су: Бранка Вукоје и Ивана Пејовић
    е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

    Председник Општине
    Предраг Рађеновић

     

    KOНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА                                                                                             Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЊУЧЕНОМ УГОВОРУ Преузми овде
  • Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Геодетске услуге

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Број: 06/2018-4
    Датум : 02.03.2018.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
    1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности

    2.Предмет јавне набавке мале вредности је : Геодетске услуге
    шифра из општег речника набавки: 71250000- Архитектонске, техничке и геодетске услуге

    3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене.

    4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.
    Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку пружања геодетских услуга, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    5.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 12.03.2018.године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.
    6.Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 12.03.2018.године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул.Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.
    7.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.
    8.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда.

    9.Контакт лице за све додатне информације су: Бранка Вукоје и Ивана Пејовић
    е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

    Председник Општине
    Предраг Рађеновић

     

    KOНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ Преузми овде
  • ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА УЧЕШЋЕ НА КОНКУРСУ ЗА СУФИНАНСИРАЊЕ ПРОЈЕКАТА СРЕДСТВИМА ИЗ БУЏЕТА ОПШТИНЕ СЕЧАЊ У ЦИЉУ ОСТВАРИВАЊА ЈАВНОГ ИНТЕРЕСА У ОБЛАСТИ ЈАВНОГ ИНФОРМИСАЊА У 2018. ГОДИНИ

    ЈАВНИ ПОЗИВ

    ЗА УЧЕШЋЕ НА КОНКУРСУ ЗА СУФИНАНСИРАЊЕ ПРОЈЕКАТА СРЕДСТВИМА ИЗ БУЏЕТА ОПШТИНЕ СЕЧАЊ У ЦИЉУ ОСТВАРИВАЊА ЈАВНОГ ИНТЕРЕСА У ОБЛАСТИ ЈАВНОГ ИНФОРМИСАЊА У 2018. ГОДИНИ

    Преузми овде

    ПРИЈАВА ЗА ПРОЈЕКТНО СУФИНАНСИРАЊЕ ИЗ ОБЛАСТИ ЈАВНОГ ИНФОРМИСАЊA

    Преузми овдe

    БУЏЕТ ПРОЈЕКTA

    Преузми овдe

    РЕШЕЊЕ О ИМЕНОВАЊУ СТРУЧНЕ КОМИСИЈЕ ЗА ОЦЕНУ ПРОЈЕКТА У ОБЛАСТИ ЈАВНОГ ИНФОРМИСАЊА НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ СЕЧАЊ ЗА 2018. ГОДИНУ

    Преузми овде

     

    ODLUKU O RASPISIVANjU JAVNOG OGLASA ZA DAVANjE U ZAKUP I NA KORIŠĆENjE
    POLjOPRIVREDNOG ZEMLjIŠTA U DRŽAVNOJ SVOJINI U OPŠTINI SEČANj 
    I RASPISUJE OGLAS ZA JAVNU LICITACIJU ZA DAVANjE U ZAKUP I NA KORIŠĆ