Филтер
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Jавне набавке: Отворени поступак - Уградња постројења централног грејања и гасног развода са заменом столарије у Основној школи у насељеном месту Неузина

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Интернет страница: www.secanj.rs
    Број: 18/2017-4
    Датум: 27.09.2017.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

    1.Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2.Предмет јавне набавке : Уградња постројења централног грејања и гасног развода са заменом столарије у Основној школи у насељеном месту Неузина

         шифра из општег речника набавки: 45000000-Грађевински радови

    3.Критеријум за доделу уговора је : Најнижа понуђена цена

    4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.

    5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнакомза Комисију за јавне   набавке за набавку радова- Уградња постројења централног грејања и гасног развода са заменом столарије у Основној школи у насељеном месту Неузина број 09/2017 , са назнакомНе отварати, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 27.10.2017. године до 10,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 27.10.2017. године у 11,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

    8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда.

    10.Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

    Председник Општине

                                                                                                              Предраг Рађеновић

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДГОВОР НАРУЧИОЦА НА ПОСТАВЉЕНO ПИТАЊE I
    Преузми овде
    ОДГОВОР НАРУЧИОЦА НА ПОСТАВЉЕНO ПИТАЊE II
    Преузми овде

     

     ИЗМЕНЕ И ДОПУНЕ КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ Преузми овде
    ПРОДУЖЕЊЕ РОКА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
    Преузми овде
    ОДЛУКА О ОБУСТАВИ ПОСТУПКА Преузми овде
    OДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Jавне набавке: Отворени поступак - Радови на реконструкцији вртића у насељеним местима Сечањ и Крајишник

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Интернет страница:www.secanj.rs
    Број: 13/2017-4
    Датум: 18.09.2017.године

     

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

     

    1.Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

     

     

    2.Предмет јавне набавке : Радови на реконструкцији вртића у насељеним местима Сечањ и Крајишник, шифра из општег речника набавки: 45454000радови на реконструкцији

     

     

    3.Критеријум за доделу уговора је : Најнижа понуђена цена

     

     

    4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.

     

    5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнакомза Комисију за јавне   набавке за набавку радова на реконструкцији вртића у насељеним местима Сечањ и Крајишник број 13/2017 , са назнакомНе отварати, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

     

    6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 18.10.2017. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

     

     

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 18.10.2017. године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

     

     

    8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

     

     

    9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда.

     

     

    10.Контакт лица за све додатне информације су Бранка Вукоје, Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

     

                                                                                                Председник Општине

                                                                                                              Предраг Рађеновић

     

    Конкурсна документација Преузми овде 
    Шема столарије
    Преузми овде
    Одлука о додели уговора
    Преузми овде
    Обавештење о закљученом уговору Преузми овде

     

  • Обавештење о поднетом захтеву за одлучивање о потреби процене утицаја пројекта на животну средину - ПП "Ратар" ДОО, Јаша Томић.

    Обавештење о поднетом захтеву за одлучивање

    о потреби процене утицаја пројекта на животну средину-Носилац пројекта

    ПП "Ратар" ДОО, Јаша Томић.

    Преузми овде

    Решење

    Преузми овде

  • ПРВИ МЕМОРИЈАЛНИ ТУРНИР КАРАСИ И ЛЕГЕНДЕ РУКОМЕТА

    KARASI PLAKAT FINAL copy

  • Јавна набавка мале вредности-ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА-Адаптација помоћне зграде –просторије фудбалског клуба „Крајина“

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе       
    Број: 12/2017-4
    Датум :07.09.2017.године

     

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

    1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности

    2.Предмет јавне набавке мале вредности је : Адаптација помоћне зграде –просторије фудбалског клуба „Крајина“, шифра из општег речника набавки: 45262700-адаптација зграда.

    2.Критеријум за доделу уговора је : економски најповољнија понуда.

    Елементи критеријума су:

               -       Понуђена цена ................................... .........     90      бодова

               -       Рок извођења            ....................................   10       бодова

    3.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.

    Понуда се доставља у затвореној коверти са назнакомза Комисију за јавне   набавке за набавку радова - Адаптација помоћне зграде –просторије фудбалског клуба „Крајина“, са назнакомНе отварати, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.         

    4.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 15.09.2017. године до 10,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    5.Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 15.09.2017. године у 11,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул.Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

    6.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    7.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда.

    8.Контакт лице за све додатне информације су: Бранка Вукоје и Ивана Пејовић

    е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

                                                                                                 Председник Општине

                                                                                                  Предраг Рађеновић

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА
    Преузми овде
    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉЗЧЕНОМ УГОВОРУ
    Преузми овде

  • Информација о конкурсима Развојног фонда АПВ

    Поштовани,

    Обавештавамо Вас да Развојни фонд и даље има отворене конкурсе за правна лица и предузетнике И за регистрована пољопривредна газдинства.

    Каматне стопе годишње износе 1% уколико је средство обезбеђења банкарска гаранција и 2% уколико је средство обезбеђења хипотека када корисник кредита долази из локалне самоуправе са територије Војводине које се налазе у трећој и четвртој групи развијености ( Алибунар, Бач, Бела Црква, Жабаљ, Житиште, Ириг, Ковачица, Ковин, Мали Иђош, Нова Црња, Нови Бечеј, Оџаци, Пландиште, Сечањ, Србобран, Тител, Чока, Шид и Опово ). Каматне стопе су више за један процентни поен уколико корисник кредита долази из локалне самоуправе које спадају у прву и другу категорију развијености и у зависности од инструмента обезбеђења износе 2 или 3% годишње

    Кредити се одобравају са роковима враћања до 7 година када је реч о кредитирању правних лица И предузетника, односно до 6 година када се ради о кредитирању пољопривредних газдинстава. Грејс период за поједине кредитне линије је чак 2 године.

    Такође, омогућено је и давање ручне залоге на новокупљену погонску механизацију код кредитирања регистрованих пољопривредних газдинстава па тако сада пољопривредници уз 20% учешћа могу дати залогу на предмет куповине.

    Сви конкурси су отворени током целе године.

    За правна лица и предузетнике расписани су следећи конкурси:

     

    - Конкурс за дугорочне кредите за инвестициона улагања са роком отплате 84 месеца

    Преузми овде

    - Конкурс за дугорочне кредите за трајна обртна средства са роком отплате 48 месеци

    Преузми овде

    - Конкурс за краткорочне кредите за обртна средства на 12 месеци,

    са периодом расположивости средстава од 36 месеци (три транше)

    Преузми овде

     За регистрована пољопривредна газдинства расписани су следећи конкурси:

    - Конкурс за дугорочне кредите за пољопривреду са роком отплате до 60 месеци

    Преузми овде

    - Конкурс за дугорочне кредите за куповину пољопривредног земљишта са роком оплате од 72 месеца

    Преузми овде

    - Конкурс за краткорочне кредите за обртна средства у пољопривреди са роком од 9 месеци И периодом

    расположивости средстава од 36 месеци (четири транше)

    Преузми овде

     

    Све додатне информације могу се добити лично на адреси Булевар цара Лазара 7а, Нови Сад, у Сектору за кредите, електронским путем: kreditno@rfapv.rs или телефонским путем на број: 021/454-334;