Филтер
  • ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА - ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ МАЛЕ ВРЕДНОСТИ - За набавку пружања геодетских услуга

     ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРA

     

     

    УСВАЈА СЕ ИЗВЕШТАЈ Извештај о стручној оцени понуда за јавну набавку мале вредности за набавку пружања геодетских услуга број 05/2017-7 од 28.02.2017.године.

     

    ДОДЕЉУЈЕ СЕ Уговор за јавну набавку мале вредности за набавку пружања геодетских услуга понуђачу ГБ "Стамболија" из Зрењанина, ул. Краља Петра I бр.2, понуда заведена под бројем 363 од 27.02..2017. године.

     

    Преузми овдe

     

     

  • ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА - ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ ДОБАРА - Канцеларијцки материјал бр. 04/2017-7

     ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРA

     

     

    УСВАЈА СЕ ИЗВЕШТАЈ Извештај о стручној оцени понуда Комисије за јавну набавку добара - Канцеларијски материјал број 04/2017-7 од 20.02.2017. године.

     

    ДОДЕЉУЈЕ СЕ Уговор за јавну набавку добара- Канцеларијски материјал понуђачу СТР "Чуперак" из Сечња, ул. Партизански пут 64, понуда заведена под бројем 269 од 14.02.2017. године.

     

    Преузми овдe

     

     

  • Расписани нови конкурси Развојног фонда АП Војводине – повољнији услови кредитирања

     

     

    Расписани нови конкурси Развојног фонда АП Војводине – повољнији услови кредитирања

    Надзорни одбор Развојног фонда АП Војводине усвојио је нове конкурсе за правна лица и предузетнике, за регистрована пољопривредна газдинства и за локалне самоуправе.

    Како наводе у Развојном фонду Војводине нове кредитне линије су знатно повољније у односу на претходни период. Процедура је поједностављена, а средства обезбеђења значајно смањена.

    Каматне стопе годишње износе 1% уколико је средство обезбеђења банкарска гаранција и 2% уколико је средство обезбеђења хипотека када корисник кредита долази из локалне самоуправе са територије Војводине које се налазе у трећој и четвртој групи развијености ( Алибунар, Бач, Бела Црква, Жабаљ, Житиште, Ириг, Ковачица, Ковин, Мали Иђош, Нова Црња, Нови Бечеј, Оџаци, Пландиште, Сечањ, Србобран, Тител, Чока, Шид и Опово ). Каматне стопе су више за један процентни поен уколико корисник кредита долази из локалне самоуправе које спадају у прву и другу категорију развијености и у зависности од инструмента обезбеђења износе 2 или 3% годишње

    Директор Развојног фонда господин Горан Савић изјавио је да је у току 2017.године кроз конкурсе опредељено 2,5 милијарде динара, односно приближно 20 милиона евра. Такође, средства обезбеђења смо знатно прилагодили тренутној ситуацији на тржишту па ће привредницима и пољопривредницима бити у великој мери олакшано њихово коришћење.

    Када је реч о грејс периоду који пружамо нашим клијентима, морам да напоменем да су то тренутно најдужи рокови који се могу наћи у понуди кредитних линија. За инвестиционе пројекте опредељен је период мировања отплате до 24 месеца, а за обртна средства до 6 месеци.

    Такође, омогућено је и давање ручне залоге на новокупљену погонску механизацију код кредитирања регистрованих пољопривредних газдинстава па тако сада пољопривредници уз 20% учешћа могу дати залогу на предмет куповине. Важно је напоменути да је смањена и накнада за обраду кредитног захтева са 10.000 на 5.000 динара.

    Трудимо се да покретачима привредних активности маскимално изађемо у сусрет и то ћемо чинити у наредном периоду. Обилазимо војводјанске општине, причамо са привредницима и пољопривредницима и њиховим захтевима излазимо у сусрет.

     

    Региструјте се да би видели цео чланак...

  • ПРОДУЖЕЊE РОКА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ ГЕОДЕТСКИХ УСЛУГА БРОЈ 05/2017

     

    Општина Сечањ

    Вожда Карађорђа 57

    Сечањ

    Број: 05/2017-6

    Датум: 22.02.2017. године

     

     

     

    ОБАВЕШТЕЊЕ ПОНУЂАЧИМА О ПРОДУЖЕЊУ РОКА ЗА ПОДНОШЕЊЕ

    ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ ГЕОДЕТСКИХ УСЛУГА БРОЈ 05/2017

     

     

     

    Обавештавају се понуђачи да је продужен рок за подношење понуда за јавну набавку ГЕОДЕТСКИХ УСЛУГА БРОЈ 05/2017.

     

    Рок за подношење понуда је 27.02.2017од. до 14,00 часова, а јавно отварање понуда је 27.02.2017од. у 16,00 часова.

     

     

     

     

     

     

    Председник комисије

    Ивана Пејовић

    Службеник за јавне набавке

     

  • ИЗМЕНА КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ број 05/2017-5 за јавну набавку геодетских услуга

     

     

    Мења се конкурсна документација број 05/2017-5 за јавну набавку геодетских услуга тако што се мења Образац БР.10 „СПЕЦИФИКАЦИЈА СА СТРУКТУРОМЦЕНЕ САНИТАРНОГ МАТЕРИЈАЛА“ и исти сада гласи:

     

    Преузми овде

     


     

  • ГОДИШЊИ ПЛАН ИНСПЕКЦИЈСКОГ НАДЗОРА КОМУНАЛНЕ ИНСПЕКЦИЈЕ ЗА ПОВЕРЕНЕ ПОСЛОВЕ ПО ЗАКОНУ О ТРГОВИНИ ЗА 2017.ГОДИНУ


     
     
    ГОДИШЊИ ПЛАН ИНСПЕКЦИЈСКОГ НАДЗОРА КОМУНАЛНЕ ИНСПЕКЦИЈЕ ЗА ПОВЕРЕНЕ ПОСЛОВЕ ПО ЗАКОНУ О ТРГОВИНИ ЗА 2017.ГОДИНУ Преузми овде

     


  • Јавна набавка - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Геодетске услуге

     

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57,Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе

    Број: 05/2017-4

    Датум: 14.02.2017.године

     

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

     

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

     

    1.  Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности

    2. Предмет јавне набавке мале вредности јеГеодетске услуге
    шифра из општег речника набавки: 71250000- Архитектонске, техничке и геодетске услуге

     

    3. Критеријум за доделу уговора је : критеријум економски најповољније понуде.

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.
    Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку пружања геодетских услуга, са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    5. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 23.02.2017. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    6. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 23.02.2017. године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул.Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.

    7. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    8. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда.

     9. Контакт лице за све додатне информације су: Бранка Вукоје и Ивана Пејовић
    е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

     

    Председник Општине
    Предраг Милошевић

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ - Геодетске услуге

    Преузми овде

     


     

  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Услуге превоза ученика на територији општине Сечањ

     

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе

    Интернет страница: www.secanj.rs

    Број: 03/2017-4

    Датум: 14.02.2017.године


    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

     

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

     

    1. Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2. Предмет јавне набавке : Услуге превоза ученика на територији општине Сечањ
    шифра из општег речника набавки: 60100000 - Услуге друмског превоза

    3. Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене.

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.

    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Услуге превоза ученика на територији општине Сечањ број 03/2017 , са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 17.03.2017. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 17.03.2017. године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

     9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда.

    10. Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

    Председник Општине
    Предраг Милошевић

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА  - Услуге превоза ученика на територији општине Сечањ

    Преузми овде

     


     

  • Јавни позив спортски савез

    ЈАВНИ ПОЗИВ за расподелу средстава из буџета општине Сечањ за 2017.годину за суфинансирање потреба у области спорта  Преузми овдe

     

    ОБРАЗАЦ ЗА КОНКУРС  Преузми овдe

     


     

     

  • Јавна набавка - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА -Канцеларијски материјал

     

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57,Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе

    Број: 04/2017-4

    Датум: 07.02.2017.године


    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

     

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

     

    1.  Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности

     

    2. Предмет јавне набавке мале вредности је: Канцеларијски материјал

    шифра из општег речника набавки: 30192000

     

     

    3. Критеријум за доделу уговора је : критеријум економски најповољније понуде.

    Оцењивање и рангирање понуда засниваће се на следећим елементима критеријума:

     

    - Понуђена цена............................................ 85 бодова

     

    - Рок испоруке ..............................................10 бодова

     

    - Услови плаћања.............................................5 бодова

     


     

    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу

    јавних набавки и интернет страници наручиоца.

     

    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком за Комисију за јавне набавке

    за набавку добара- Канцеларијски материјал број 04/2017 , са назнаком Не

     

    отварати”, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На

     

    полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона

    понуђача и број телефона контакт особе.

     

    6. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 17.02.2017. године до 14,00

    часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте

     

    ће се неотворене вратити понуђачима.

     

     

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 17.02.2017.године у 16,00 часова у

    пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа

    бр.57, Сечањ

    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана

    и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави

    уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

     9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања

    понуда. Контакт лице за све додатне информације је Бранка Вукоје е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

     

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ - Канцеларијски материјал

    Преузми овде