Филтер
  • Обавештење о закљученом уговору - За јавну набавку Гориво

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Број: 08/2016-9
    Датум : 28.11.2016.године


    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ

     


    1.Опис предмета набавке: добра-Гориво
    Општи речник набавки- 09000000 - Нафтни деривати, гориво, електрична енергија и
    други извори енергије, 09130000 – нафта и дестилати
    2.Уговорена вредност: 3.634.166,67 динара без ПДВ-а
    3.Критеријум за доделу уговора: Економски најповољнија понуда
    4.Број примљених понуда: 2
    5.Највиша понуђена цена: 3.754.920,00 динара без ПДВ-а
    6.Најнижа понуђена цена: 3.634.166,67 динара без ПДВ-а
    7.Датум доношења одлуке о додели уговора: 08.11.2016.године
    8.Датум закључења уговора: 21.11.2016.год.
    9.Подаци о добављачу: ДОО "Кнез Петрол" Батајница , ул. Царице Јелене бр.28
    10.Период важења уговора: дванаест месеци

     

     

     

     

  • Обавештење о закљученом уговору - За јавну набавку услуге зимског одржавања путева на територији Општине Сечањ

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57,Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе

    Број: 10/2016-10 Датум : 29.11.2016.године

     


    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ

     


    1.Опис предмета набавке: услуге зимског одржавања путева на територији Општине Сечањ,

    Шифра из ОРН: 90620000 – услуга чишћења снега
    2.Уговорена вредност: 2.000.000,00 динара без ПДВ-а
    3.Критеријум за доделу уговора: Најнижа понуђена цена
    4.Број примљених понуда: 2
    5.Највиша понуђена цена: 11.000,00 динара 11.000,00 динара 11.000,00 динара 11.000,00 динара 11.000,00 динара без ПДВ-а
    6.Најнижа понуђена цена: 10.600,00 динара без ПДВ-а
    7.Датум доношења одлуке о додели уговора: 18.11.2016.године
    8.Датум закључења уговора: 24.11.2016.год.
    9.Подаци о добављачу: ДОО" МИЛ-РАД ГРАДЊА" Зрењанин, ул. Гимназијаска бр.8
    10.Период важења уговора: дванаест месеци

     

     

     

     

     

  • Ј А В Н И П О З И В за пријаву младих незапослених лица

    Untitled

     

     

    Ј А В Н И  П О З И В

     

    за пријаву младих незапослених лица

     

     

    Општина Сечањ, у партнерству са општином Житиште и Регионалним центром за друштвено- економски развој - Банат, реализује пројекат под називом “ЗНАЊЕМ И ПРАКСОМ ДО ЗАПОСЛЕЊА МЛАДИХ”, финасиран од стране Министарства омладине и спорта Републике Србије у оквиру Јавног конкурса за подршку јединицама локалне самоуправе у спровођењу омладинске политике на локалном нивоу.

    Региструјте се да би видели цео чланак...

  • Јавна набавка - ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ МАЛЕ ВРЕДНОСТИ БРОЈ 10/ 2016-4

     

    Општина Сечањ

    ОПШТИНСКА УПРАВА СЕЧАЊ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57,

    23240 Сечањ

     

    На основу чл. 55. став 1. тачка 2. и чл. 60. став 1. тачка 2. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“124/2012, 14/2015 и 68/2015), Наручилац, дана 08.11.2016. године упућује:

    ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ МАЛЕ ВРЕДНОСТИ

     

    БРОЈ 10/ 2016-4

    1.  Назив, адреса, врста наручиоца :

     

    Општинска управа Сечањ, улица Вожда Карађорђа бр.57 - 23240 Сечањ, позива понуђаче да поднесу писане понуде у складу са условима утврђеним овим позивом и конкурсном документацијом.

     

     

    2. Врста поступка јавне набавке: јавна набавка мале вредности.

     

    3. Опис предмета набавке, назив и ознака из општег речника набавке:

     

    Предмет јавне набавке: Услуге зимског одржавања путева на територији

     

    Општине Сечањ

    Ознака из општег речника набавке:

     

    90620000 - услуга чишћења снега

     

     

    4. Критеријум, елементи критеријума за доделу уговора:

     

    Одлуку о избору најповољније понуде донеће се применом критеријума ,,најнижа понуђена цена“.

     

    5. Начин преузимања конкурсне документације и интернет адреса где је конкурсна документација доступна:

     

    Заинтересована лица могу преузети конкурсну документацију сваког радног дана од 8,00 до 12,00 часова лично у просторијама Општинске управе Сечањ , ул. Вожда Карађорђа бр.57                          -    23240 Сечањ, на Порталу Управе за јавне набавке

     

    www.portal.ujn.gov.rs и на интернет страници Наручиоца www.secanj.гs

     

    6. Начин подношења понуде и рок за подношење понуде:

     

    Понуда се подноси лично или путем поште у затвореној коверти или кутији, овереној печатом подносиоца понуде.

     

    Рок за подношење понуда је до 12:00 часова дана 16.11.2016. године.

     

    Понуда се подноси на адресу: Општинска управа Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57 - 23240 Сечањ.

     

    Благовременим ће се сматрати све понуде које стигну на адресу до 12:00 часова.

     

    Отварање понуда је јавно на адреси наручиоца наведеној у овом Позиву и то дана 16.11.2016. године у 16:00 часова .

     

    Понуде се подносе у затвореној коверти или кутиј и са назнаком:________________

     

    ПОНУДА ЗА НАБАВКУ УСЛУГЕ ЗИМСКОГ ОДРЖАВАЊА ПУТЕВА ЈНМВ    

     

    бр. 10/2016 - НЕ ОТВАРАТИ ОПШТИНСКА УПРАВА СЕЧАЊ Ул. ВОЖДА КАРАЂОРЂА бр.57 23240 СЕЧАЊ

     

    На полеђини коверте или кутији навести: назив и адресу понуђача, телефон, име и презиме овлашћеног лица за контакт.

     

    У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти или кутији је потребно навести да се ради о групи понуђача и навести називе и адресе свих учесника у заједничкој понуди.

     

    Понуде поднете по истеку датума и сата одређених у овом Позиву, сматраће се неблаговременим, и биће по окончању поступка отварања понуда, враћене неотворене понуђачима, са назнаком да су поднете неблаговремено.

     

     

    7. Место, време и начин отварања понуда:

     

    Отварање понуда ће се обавити у просторијама Наручиоца: Општинска управа Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57 - 23240 Сечањ.

     

    Отварање понуда је јавно, по редоследу пријема понуда, и обавиће се са почетком у 16,00 часова, дана 16.11.2016. године

     

    8. Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда:

     

    Отварање понуда је јавно и може присуствовати свако заинтересовано лице. У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници понуђача. Представници понуђача дужни су да пре почетка отварања понуда Комисиј и за јавну набавку поднесу пуномоћје за учешће у поступку отварања понуда, које гласи на особу која присуствује отварању понуда, у противном наступају као јавност и не могу предузимати активне радње у поступку отварања понуда.

     

    Писано овлашћење мора имати заводни печат са бројем и датумом издавања, печат и потпис овлашћеног лица.

     

     9. Рок за доношење Одлуке о додели уговора:

    Одлука о избору најповољнијег понуђача биће донета у року од 10 дана од дана отварања понуда.

    10. Контакт: е-mail:nabavkasecanj@gmail.com

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ 

    Услуге зимског одржавања путева на територији Општине Сечањ

    Преузми овде