Филтер
  • Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Нафта, бензин и течни нафтни гас

     

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе

    Број: 02/2016-1

    Датум: 27.01.2016.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

     

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

     

    1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности

     

    2.Предмет јавне набавке мале вредности је: Нафта, бензин и течни нафтни гас
    шифра из општег речника набавки: 09130000 –Нафта и дестилати

     

    3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене.

    4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.

    5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку добара-Нафта, бензин и течни нафтни гас број 02/2016 , са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

     

    6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 04.02.2016. године до 13,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 04.02.2016. године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

    8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда.
    Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

    Председник Општине
    Предраг Милошевић

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ МАЛЕ ВРЕДНОСТИ:

    НАФТА, БЕНЗИН И ТЕЧНИ НАФТНИ ГАС

    Преузми овде

     


     

  • Позив за увођење у војну евиденцију

     

     Позивају се сва лица мушког пола рођена 1998. год. и старијих годишта (1986.-1997. год.) која из одређених разлога нису уведена у војну евиденцију у календарској години у којој су навршила осамнаест година живота, са територије општине Сечањ, да се јаве Центру Министарства Одбране Зрењанин општинка канцеларија Сечањ, улица Вожда Карађорђа 69, ради увођења у војну евиденцију.

    Увођење у војну евиденцију вршиће се сваке среде, у периоду од 01. фебруара до 29. фебруара 2016. године од 09.00 - 14.00 часова.

    Регрут који се уводи у војну евиденцију треба да понесе личну карту. Уколико је не поседује, држављанство Републике Србије доказује изводом из матичне књиге рођених или уверењем о држављанству.

    Регрути који бораве у иностранству дужни су да се, ради увођења у војну евиденцију, јаве надлежном дипломатско-конзуларном представништву Републике Србије.

    Општи позив производи исто правно дејство као и појединачни позив (члан 10. Закона о војној, радној и материјалној обавези).

     

    ЦЕНТАР МИНИСТАРСТВА ОДБРАНЕ ЗРЕЊАНИН


     

  • ОДЛУКЕ О ДОДЕЛИ УГОВОРА

     ОДЛУКЕ О ДОДЕЛИ УГОВОРА

     

    УСВАЈА СЕ ИЗВЕШТАЈ О СТРУЧНОЈ ОЦЕНИ ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ У ОТВОРЕНОМ ПОСТУПКУ ЗА НАБАВКУ РАДОВА НА УРЕЂЕЊУ АТАРСКИХ ПУТЕВА У НАСЕЉЕНОМ МЕСТУ КОНАК БРОЈ 16/2015-8 ОД 05.01.2016. ГОДИНЕ  Преузми овде
     УСВАЈА СЕ ИЗВЕШТАЈ О СТРУЧНОЈ ОЦЕНИ ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ У ОТВОРЕНОМ ПОСТУПКУ ЗА НАБАВКУ РАДОВА НА УРЕЂЕЊУ АТАРСКИХ ПУТЕВА У НАСЕЉЕНОМ МЕСТУ СУТЈЕСКА БРОЈ 17/2015-9 ОД 05.01.2016. ГОДИНЕ  Преузми овде
     УСВАЈА СЕ ИЗВЕШТАЈ О СТРУЧНОЈ ОЦЕНИ ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ У ОТВОРЕНОМ ПОСТУПКУ ЗА НАБАВКУ РАДОВА НА УРЕЂЕЊУ АТАРСКИХ ПУТЕВА У НАСЕЉЕНОМ МЕСТУ НЕУЗИНА БРОЈ 18/2015-9 ОД 05.01.2016. ГОДИНЕ  Преузми овде
     УСВАЈА СЕ ИЗВЕШТАЈ О СТРУЧНОЈ ОЦЕНИ ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ У ОТВОРЕНОМ ПОСТУПКУ ЗА НАБАВКУ РАДОВА НА УРЕЂЕЊУ АТАРСКИХ ПУТЕВА У НАСЕЉЕНОМ МЕСТУ ШУРЈАН БРОЈ 21/2015-9 ОД 05.01.2016. ГОДИНЕ  Преузми овде

     

     


     

  • Јавна набавка -ОРГАНИЗОВАЊЕ И РАД ПОЉОЧУВАРСКЕ СЛУЖБЕ НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ СЕЧАЊ, БРОЈ 23/2015-4

     

    ОПШТИНА СЕЧАЊ

    - ОПШТИНСКА УПРАВА СЕЧАЊ -

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, 23240 Сечањ

    На основу чл. 55. став 1. тачка 2. и чл. 60. став 1. тачка 2. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“124/2012,14/2015 и 68/2015), Наручилац, дана 11.01.2015. године упућује:

     

    ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ БРОЈ 23/ 2015-4

     

    1. Назив, адреса, врста наручиоца :

    Oпштинска управа Сечањ, улица Вожда Карађорђа бр.57 - 23240 Сечањ, позива понуђаче да поднесу писане понуде у складу са условима утврђеним овим позивом и конкурсном документацијом.

     

    2. Врста поступка јавне набавке: отворени поступак јавне набавке.

     

    3. Опис предмета набавке, назив и ознака из општег речника набавке:

    Предмет јавне набавке: ОРГАНИЗОВАЊЕ И РАД ПОЉОЧУВАРСКЕ СЛУЖБЕ НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ СЕЧАЊ

    Ознака из општег речника набавке:

    79710000 – услуге обезбеђења

    4. Критеријум, елементи критеријума за доделу уговора:

    Одлуку о избору најповољније понуде донеће се применом критеријума ,,најнижа понуђена цена“.

    5. Начин преузимања конкурсне документације и интернет адреса где је конкурсна документација доступна:

    Заинтересована лица могу преузети конкурсну документацију сваког радног дана од 8,00 до 12,00 часова лично у просторијама Општинске управе Сечањ , ул. Вожда Карађорђа бр.57 - 23240 Сечањ, на Порталу Управе за јавне набавке www.portal.ujn.gov.rs и на интернет страници Наручиоца www.secanj.rs

     

    6. Начин подношења понуде и рок за подношење понуде:

    Понуда се подноси лично или путем поште у затвореној коверти или кутији, овереној печатом подносиоца понуде. Рок за подношење понуда је 30 (тридесет) дана од дана када је објављен Позив за подношење понуда на Порталу Управе за јавне набавке, односно до 14:00 часова дана 10.02.2016. године.

    Понуда се подноси на адресу: Општинска управа Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57 - 23240 Сечањ.

    Благовременим ће се сматрати све понуде које стигну на адресу до 14:00 часова. Отварање понуда је јавно на адреси наручиоца наведеној у овом Позиву и то дана 10.02.2016. године у 16:00 часова, без обзира на начин на који су послате.

    Понуде се подносе у затвореној коверти или кутији са назнаком:

    ПОНУДА ЗА УСЛУГУ ОРГАНИЗОВАЊА И РАД ПОЉОЧУВАРСКЕ
    СЛУЖБЕ НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ СЕЧАЊ ЈН бр. 23 / 2015
    - НЕ ОТВАРАТИ -
    ОПШТИНСКА УПРАВА СЕЧАЊ
    Ул. ВОЖДА КАРАЂОРЂА бр.57
    23240 СЕЧАЊ

    На полеђини коверте или кутији навести: назив и адресу понуђача, телефон, име и презиме овлашћеног лица за контакт.

    У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти или кутији је потребно навести да се ради о групи понуђача и навести називе и адресе свих учесника у заједничкој понуди.

    Понуде поднете по истеку датума и сата одређених у овом Позиву, сматраће се неблаговременим, и биће по окончању поступка отварања понуда, враћене неотворене понуђачима, са назнаком да су поднете неблаговремено.  

    7. Место, време и начин отварања понуда:

    Отварање понуда ће се обавити у просторијама Наручиоца: Општинска управа Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57 - 23240 Сечањ.

    Отварање понуда је јавно, по редоследу пријема понуда, и обавиће се са почетком у 16,00 часова, дана 10.02.2016. године

    8.Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда:

    Отварање понуда је јавно и може присуствовати свако заинтересовано лице. У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници понуђача. Представници понуђача дужни су да пре почетка отварања понуда Комисији за јавну набавку поднесу пуномоћје за учешће у поступку отварања понуда, које гласи на особу која присуствује отварању понуда, у противном наступају као јавност и не могу предузимати активне радње у поступку отварања понуда. Писано овлашћење мора имати заводни печат са бројем и датумом издавања, печат и потпис овлашћеног лица.

    9. Рок за доношење Одлуке о додели уговора:

    Одлука о избору најповољнијег понуђача биће донета у року од 25 (двадесетпет) дана од дана отварања понуда.

    10. Лице за контакт: Бранка Вукоје, Ивана Пејовић сваког радног дана од 08-12 часова

    Е-mail:nabavkasecanj@gmail.com

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ У ОТВОРЕНОМ ПОСТУПКУ

    НАБАВКА УСЛУГА – ОРГАНИЗОВАЊЕ И РАД ПОЉОЧУВАРСКЕ СЛУЖБЕ

    НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ СЕЧАЊ БРОЈ: 23/ 2015-5

    Преузми овде

     


     

  • ОДЛУКЕ О ДОДЕЛИ УГОВОРА

     ОДЛУКЕ О ДОДЕЛИ УГОВОРА

     

    УСВАЈА СЕ ИЗВЕШТАЈ О СТРУЧНОЈ ОЦЕНИ ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ У ОТВОРЕНОМ ПОСТУПКУ ЗА НАБАВКУ РАДОВА НА УРЕЂЕЊУ АТАРСКИХ ПУТЕВА У НАСЕЉЕНОМ МЕСТУ СЕЧАЊ БРОЈ 12/2015-10 ОД 05.01.2016. ГОДИНЕ Преузми овде
     УСВАЈА СЕ ИЗВЕШТАЈ О СТРУЧНОЈ ОЦЕНИ ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ У ОТВОРЕНОМ ПОСТУПКУ ЗА НАБАВКУ РАДОВА НА УРЕЂЕЊУ АТАРСКИХ ПУТЕВА У НАСЕЉЕНОМ МЕСТУ ЈАША ТОМИЋ БРОЈ 13/2015-9 ОД 05.01.2016. ГОДИНЕ  Преузми овде
     УСВАЈА СЕ ИЗВЕШТАЈ О СТРУЧНОЈ ОЦЕНИ ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ У ОТВОРЕНОМ ПОСТУПКУ ЗА НАБАВКУ РАДОВА НА УРЕЂЕЊУ АТАРСКИХ ПУТЕВА У НАСЕЉЕНОМ МЕСТУ КРАЈИШНИК БРОЈ 14/2015-9 ОД 05.01.2016. ГОДИНЕ  Преузми овде
     УСВАЈА СЕ ИЗВЕШТАЈ О СТРУЧНОЈ ОЦЕНИ ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ У ОТВОРЕНОМ ПОСТУПКУ ЗА НАБАВКУ РАДОВА НА УРЕЂЕЊУ АТАРСКИХ ПУТЕВА У НАСЕЉЕНОМ МЕСТУ ЈАРКОВАЦ БРОЈ 15/2015-9 ОД 04.01.2016. ГОДИНЕ  Преузми овде
     УСВАЈА СЕ ИЗВЕШТАЈ О СТРУЧНОЈ ОЦЕНИ ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ У ОТВОРЕНОМ ПОСТУПКУ ЗА НАБАВКУ РАДОВА НА УРЕЂЕЊУ АТАРСКИХ ПУТЕВА У НАСЕЉЕНОМ МЕСТУ БОКА БРОЈ 19/2015-9 ОД 05.01.2016. ГОДИНЕ  Преузми овде
     УСВАЈА СЕ ИЗВЕШТАЈ О СТРУЧНОЈ ОЦЕНИ ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ У ОТВОРЕНОМ ПОСТУПКУ ЗА НАБАВКУ РАДОВА НА УРЕЂЕЊУ АТАРСКИХ ПУТЕВА У НАСЕЉЕНОМ МЕСТУ БАНАТСКА ДУБИЦА БРОЈ 20/2015-9 ОД 04.01.2016. ГОДИНЕ  Преузми овде