Почетак Адресар
Филтер
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Јавна набавка мале вредности - Геодетске услуге

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Број: 26/2018-4
    Датум : 26.09.2018.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015)
    Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
    1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности

    2.Предмет јавне набавке мале вредности је : Геодетске услуге       

    шифра из општег речника набавки: 71250000- Архитектонске, техничке и геодетске услуге

    3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене.
    4.Сви  заинтересовани  понуђачи  конкурсну  документацију  могу  преузети  на  Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне   набавке за  набавку  пружања  геодетских  услуга,  са  назнаком  “Не  отварати”,  на  адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.
    5.Понуђач  је  дужан  да  достави  понуду  најкасније  до:  05.10.2018.године  до  11,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока  сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.
    6.Јавно  отварање  понуда  ће  се  спровести  дана:  05.10.2018.године  у  12,00  часова  у пословним  просторијама  наручиоца  у  Општини  Сечањ,  ул.Вожда  Карађорђа бр.57, Сечањ.
    7.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног  за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    8.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда.

    9.Контакт лица за све додатне информације су: Бранка Вукоје и Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

    Председник Општине

    Предраг Рађеновић

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде

     

     

     

     

  • ЗАПИСНИК О ОТВАРАЊУ ПОДНЕТИХ ПРИЈАВА ЗА ДОДЕЛУ ПОДСТИЦАЈНИХ СРЕДСТАВА У ОБЛАСТИ ПЧЕЛАРСТВА НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ СЕЧАЊ ЗА 2018. ГОДИНУ - II

     

     

     

    ЗАПИСНИК О ОТВАРАЊУ ПОДНЕТИХ ПРИЈАВА ЗА ДОДЕЛУ ПОДСТИЦАЈНИХ СРЕДСТАВА У ОБЛАСТИ ПЧЕЛАРСТВА НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ СЕЧАЊ ЗА 2018. ГОДИНУ - II Преузми овде
  • ЗАПИСНИК О ОТВАРАЊУ ПОДНЕТИХ ПРИЈАВА ЗА ДОДЕЛУ ПОДСТИЦАЈНИХ СРЕДСТАВА У ОБЛАСТИ ПЧЕЛАРСТВА НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ СЕЧАЊ ЗА 2018. ГОДИНУ - I

     

     

     

    ЗАПИСНИК О ОТВАРАЊУ ПОДНЕТИХ ПРИЈАВА ЗА ДОДЕЛУ ПОДСТИЦАЈНИХ СРЕДСТАВА У ОБЛАСТИ ПЧЕЛАРСТВА НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ СЕЧАЊ ЗА 2018. ГОДИНУ - I Преузми овде
  • КОНКУРС ЗА ДОДЕЛУ ПОДСТИЦАЈНИХ СРЕДСТАВА У ОБЛАСТИ ПЧЕЛАРСТВА НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ СЕЧАЊ ЗА 2018. ГОДИНУ

     

     

    КОНКУРС ЗА ДОДЕЛУ ПОДСТИЦАЈНИХ СРЕДСТАВА У ОБЛАСТИ ПЧЕЛАРСТВА НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ СЕЧАЊ ЗА 2018. ГОДИНУ Преузми овде
    ПРАВИЛНИК О ДОДЕЛИ СРЕДСТАВА ЗА СУФИНАНСИРАЊЕ ИНВЕСТИЦИЈА У ПЧЕЛАРСТВО НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ СЕЧАЊ У 2018. ГОДИНИ Преузми овде

    ОБРАЗАЦ ПРИЈАВЕ

    -КОНКУРС ЗА ДОДЕЛУ СРЕДСТАВА ЗА СУФИНАНСИРАЊЕ ИНВЕСТИЦИЈА У ПЧЕЛАРСТВО НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ СЕЧАЊ У 2018. ГОДИНИ-

    Преузми овде
  • ЈАВНИ ПОЗИВ БАНКАМА

    ЈАВНИ ПОЗИВ

    БАНКАМА ЗАИНТЕРЕСОВАНИМ ЗА КРАТКОРОЧНО КРЕДИТИРАЊЕ РЕГИСТРОВАНИХ ПОЉОПРИВРЕДНИХ ГАЗДИНСТАВА НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ СЕЧАЊ. УЗ УЧЕШЋЕ ОПШТИНЕ СЕЧАЊ У СУБВЕНЦИОНИСАЊУ НАКНАДА ОБРАДЕ КРЕДИТА И КАМАТЕ ЗА НАБАВКУ ОБРТНИХ СРЕДСТАВА

    Преузми овде
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Отворени поступак - Радови на санацији чворишта на водоводној мрежи у насељу Крајишник

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

    Орган јединице локалне самоуправе

    Интернет страница: www.secanj.rs

    Број: 25/2018-4

    Датум: 29.08.2018.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015)

    Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
    1. Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2. Предмет јавне набавке : Радови на санацији чворишта на водоводној мрежи у насељу Крајишник

    шифра из ОРН: 45232151- Радови на обнови водоводне мреже

    3. Критеријум за доделу уговора је : Најнижа понуђена цена
    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.
    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку радова на санацији чворишта на водоводној мрежи у насељу Крајишник број 25/2018 , са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.
    6. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 01.10.2018.године до 11,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.
    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 01.10.2018. године у 12,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.
    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда.
    10. Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

    Председник Општине

    Предраг Рађеновић

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ Преузми овде

     

     

  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Jавне набавке: Отворени поступак - Уградња постројења централног грејања и гасног развода са заменом столарије у Основној школи у насељеном месту Неузина

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Интернет страница: www.secanj.rs
    Број: 18/2017-4
    Датум: 27.09.2017.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

    1.Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2.Предмет јавне набавке : Уградња постројења централног грејања и гасног развода са заменом столарије у Основној школи у насељеном месту Неузина

         шифра из општег речника набавки: 45000000-Грађевински радови

    3.Критеријум за доделу уговора је : Најнижа понуђена цена

    4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.

    5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнакомза Комисију за јавне   набавке за набавку радова- Уградња постројења централног грејања и гасног развода са заменом столарије у Основној школи у насељеном месту Неузина број 09/2017 , са назнакомНе отварати, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 27.10.2017. године до 10,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 27.10.2017. године у 11,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

    8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда.

    10.Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

    Председник Општине

                                                                                                              Предраг Рађеновић

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДГОВОР НАРУЧИОЦА НА ПОСТАВЉЕНO ПИТАЊE I
    Преузми овде
    ОДГОВОР НАРУЧИОЦА НА ПОСТАВЉЕНO ПИТАЊE II
    Преузми овде

     

     ИЗМЕНЕ И ДОПУНЕ КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ Преузми овде
    ПРОДУЖЕЊЕ РОКА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
    Преузми овде
    ОДЛУКА О ОБУСТАВИ ПОСТУПКА Преузми овде
    OДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Jавне набавке: Отворени поступак - Радови на реконструкцији вртића у насељеним местима Сечањ и Крајишник

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Интернет страница:www.secanj.rs
    Број: 13/2017-4
    Датум: 18.09.2017.године

     

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

     

    1.Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

     

     

    2.Предмет јавне набавке : Радови на реконструкцији вртића у насељеним местима Сечањ и Крајишник, шифра из општег речника набавки: 45454000радови на реконструкцији

     

     

    3.Критеријум за доделу уговора је : Најнижа понуђена цена

     

     

    4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.

     

    5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнакомза Комисију за јавне   набавке за набавку радова на реконструкцији вртића у насељеним местима Сечањ и Крајишник број 13/2017 , са назнакомНе отварати, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

     

    6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 18.10.2017. године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

     

     

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 18.10.2017. године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

     

     

    8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

     

     

    9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда.

     

     

    10.Контакт лица за све додатне информације су Бранка Вукоје, Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

     

                                                                                                Председник Општине

                                                                                                              Предраг Рађеновић

     

    Конкурсна документација Преузми овде 
    Шема столарије
    Преузми овде
    Одлука о додели уговора
    Преузми овде
    Обавештење о закљученом уговору Преузми овде

     

  • Обавештење о поднетом захтеву за одлучивање о потреби процене утицаја пројекта на животну средину - ПП "Ратар" ДОО, Јаша Томић.

    Обавештење о поднетом захтеву за одлучивање

    о потреби процене утицаја пројекта на животну средину-Носилац пројекта

    ПП "Ратар" ДОО, Јаша Томић.

    Преузми овде

    Решење

    Преузми овде

  • ПРВИ МЕМОРИЈАЛНИ ТУРНИР КАРАСИ И ЛЕГЕНДЕ РУКОМЕТА

    KARASI PLAKAT FINAL copy

Контакт

  • Адреса: Вожда Карађорђа 57, Сечањ
  • Телефон: 023/ 3841-111, 023/ 3841-410
  • Фах: 023/ 3842-031
  • E-маил:  Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.  
  • Интернет презентација: www.secanj.rs