Почетак Адресар
Филтер
  • ОДЛУКА О РАСПИСИВАЊУ ЈАВНОГ ПОЗИВА ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПРИЈАВА ЗАИНТЕРЕСОВАНИХ ПОЉОПРИВРЕДНИКА ЗА ОДЛАЗАК НА САЈАМ ПОЉОПРИВРЕДЕ "АГРА"-ГОРЊА РАДГОНА У СЛОВЕНИЈИ, У АВГУСТУ 2018. ГОДИНЕ

    ОДЛУКА О РАСПИСИВАЊУ ЈАВНОГ ПОЗИВА 

    ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПРИЈАВА ЗАИНТЕРЕСОВАНИХ ПОЉОПРИВРЕДНИКА ЗА ОДЛАЗАК НА САЈАМ ПОЉОПРИВРЕДЕ "АГРА"-ГОРЊА РАДГОНА У СЛОВЕНИЈИ, У АВГУСТУ 2018. ГОДИНЕ 

    Преузми овде
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Отворени поступак - Уређење атарских путева и отресишта

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Интернет страница: www.сецањ.рс
    Број: 14/2018-4
    Датум: 17.07.2018.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015)
    Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
    1. Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2. Предмет јавне набавке : Уређење атарских путева и отресишта

    Шифра из ОРН-45000000 грађевински радови

     

    3. Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене.
    4. Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.
    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку Уређење атарских путева и отресишта број 14/2018 са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.
    6. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 17.08.2018.године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.
    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 17.08.2018. године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.
    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда.
    10. Контакт лица за све додатне информације су: Ивана Пејовић, Бранка Вукоје е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

    Председник Општине
    Предраг Рађеновић

     

    KОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈA Преузми овдe
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ Преузми овде
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - ЈАВНА НАБАВКА МАЛЕ ВРЕДНОСТИ - Услуга хватања паса и мачака луталица и одношење анималног отпада

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Број: 16/2018-4
    Датум: 12.07.2018.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015)
    Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
    1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности
    2.Предмет јавне набавке мале вредности је: услуга хватања паса и мачака луталица и одношење анималног отпада - шифра из општег речника набавки 90700000
    3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене.
    4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.
    5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку услуге хватања паса и мачака луталица и одношење анималног отпада број 16/2018 , са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.
    6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 23.07.2018.године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.
    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 23.07.2018.године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.
    9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда. Контакт лица за све додатне информације су Бранка Вукоје и Ивана Пејовић, е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ Преузми овде

     

     

     

     

  • ОГЛАС О ПРОДАЈИ МОТОРНОГ ВОЗИЛА-АУТОБУСА ЈАВНИМ НАДМЕТАЊЕМ У ПОСТУПКУ ПРИКУПЉАЊА ЗАТВОРЕНИХ ПОНУДА

     

     

    ОГЛАС О ПРОДАЈИ МОТОРНОГ ВОЗИЛА-АУТОБУСА ЈАВНИМ НАДМЕТАЊЕМ У ПОСТУПКУ ПРИКУПЉАЊА

    ЗАТВОРЕНИХ ПОНУДА

    Преузми овде
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Јавна набавка мале вредности - УСЛУГА СУЗБИЈАЊА АМБРОЗИЈЕ

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе         
    Број: 19/2018-4
    Датум: 06.07.2018.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

    1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности

    2.Предмет јавне набавке мале вредности је:  услуга сузбијања амброзије - шифра из општег речника набавки 77312100 -Услуге уништавања корова.

    3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене.  

    4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.

    5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнакомза Комисију за јавне   набавке за набавку услуге сузбијања амброзије број 19/2018 ,  са назнакомНе отварати, на  адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6.Понуђач је дужан да достави понуду  најкасније до: 16.07.2018.године до 14,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока  сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

     7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 16.07.2018.године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини  Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

     

     8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног  за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од  10 дана од дана отварања понуда. Контакт лице за све додатне информације је Ивана Пејовић, е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ Преузми овде

     

     

  • ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ - УСЛУГА ПОЉОЧУВАРСКЕ СЛУЖБЕ

    ОПШТИНА СЕЧАЊ

    - ОПШТИНСКА УПРАВА СЕЧАЊ -

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, 23240 Сечањ 

     

    На основу чл.  55.  став  1.  тачка  2.  И  чл.  60.  став  1.  тачка  2.  Закона  о  јавним набавкама („Службени гласник РС“124/2012,14/2015 и 68/2015), Наручилац,  дана  04.07.2018.године упућује:

    ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ 

                                                         БРОЈ 18/2018-4  

    1. Назив, адреса, врста наручиоца :
    Oпштинска управа Сечањ, улица Вожда Карађорђа бр.57- 23240 Сечањ, позива понуђаче да поднесу писане понуде у складу са условима утврђеним овим позивом и конкурсном документацијом.

    2. Врста поступка јавне набавке: отворени поступак јавне набавке.

    3. Опис предмета набавке, назив и ознака из општег речника набавке:

    Предмет јавне набавке: УСЛУГА ПОЉОЧУВАРСКЕ СЛУЖБЕ


    Ознака из општег речника набавке:
    79710000 – услуге обезбеђења

    4. Критеријум, елементи критеријума за доделу уговора:
    Одлуку о избору најповољније понуде донеће се применом критеријума ,,најнижа понуђена цена“.

    5. Начин преузимања конкурсне документације и интернет адреса где је конкурсна документација доступна:
    Заинтересована лица могу преузети конкурсну документацију сваког радног дана од 8,00 до 12,00 часова лично у просторијама Општинске управе Сечањ , ул. Вожда Карађорђа бр.57- 23240 Сечањ,на Порталу Управе за јавне набавке www.portal.ujn.gov.rs и на интернет страници Наручиоца www.secanj.rs.

    6. Начин подношења понуде и рок за подношење понуде:
    Понуда се подноси лично или путем поште у затвореној коверти или кутији, овереној печатом подносиоца понуде.
    Рок за подношење понуда је 07.08.2018. године до 14:00 часова.
    Понуда се подноси на адресу: Општинска управа Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57- 23240 Сечањ.
    Благовременим ће се сматрати све понуде које стигну на адресу до 14:00 часова без обзира на начин на који су послате.
    Отварање понуда је јавно на адреси наручиоца наведеној у овом Позиву и то дана
    07.08.2018. године у 16:00 часова .

    Понуде се подносе у затвореној коверти или кутији са назнаком:


    ПОНУДА ЗА УСЛУГУ ПОЉОЧУВАРСКЕ СЛУЖБЕ ЈН бр.18/2018 - НЕ ОТВАРАТИ 

    ОПШТИНСКА УПРАВА СЕЧАЊ                                                                                  

    Ул. ВОЖДА КАРАЂОРЂА бр.57                                                                                

    23240 СЕЧАЊ                                                                                                         

     

     

     

    На полеђини коверте или кутији навести: назив и адресу понуђача, телефон, име и презиме овлашћеног лица за контакт.
    У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти или кутији је потребно навести да се ради о групи понуђача и навести називе и адресе свих учесника у заједничкој понуди.
    Понуде поднете по истеку датума и сата одређених у овом Позиву, сматраће се неблаговременим и биће по окончању поступка отварања понуда, враћене не отворене понуђачима, са назнаком да су поднете неблаговремено.

    7. Место, време и начин отварања понуда:
    Отварање понуда ће се обавити у просторијама Наручиоца: Општинска управа Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57- 23240 Сечањ.
    Отварање понуда је јавно, по редоследу пријема понуда, и обавиће се са почетком у
    16,00 часова, дана 07.08.2018. године

    8. Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда:
    Отварање понуда је јавно и може присуствовати свако заинтересовано лице. У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници понуђача. Представници понуђача дужни су да пре почетка отварања понуда Комисији за јавну набавку поднесу пуномоћје за учешће у поступку отварања понуда, које гласи на особу која присуствује отварању понуда, у противном наступају као јавност и не могу предузимати активне радње у поступку отварања понуда.
    Писано овлашћење мора имати заводни печат са бројем и датумом издавања, печат и потпис овлашћеног лица.

    9. Рок за доношење Одлуке о додели уговора:
    Одлука о додели уговора биће донета у року од 25 (двадесетпет) дана од дана отварања понуда.

    10. Лице за контакт: Бранка Вукоје, Ивана Пејовић сваког радног  дана од 08-12 часова Е-mail:nabavkasecanj@gmail.com

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ Преузми овде

  • Обавештење о пријему захтева за издавање дозволе за складиштење чврстог неопасног отпада и механичку припрему отпада за транспорт на територији општине Сечањ, оператера "ОППС" ДОО Јаша Томић

    Обавештење о пријему захтева за издавање дозволе за складиштење чврстог неопасног отпада и

    механичку припрему отпада за транспорт на територији општине Сечањ, оператера "ОППС" ДОО Јаша Томић

    Преузми овде

  • Сагласност на Студију о процени утицаја на животну средину ПРОЈЕКТА "Складиштење чврстог неопасног отпада и механичка припрема отпада за транспорт" - "ОППС" ДОО Јаша Томић

     

     


     

    Р Е Ш Е Њ Е

    Даје се сагласност на Студију о процени утицаја на животну средину ПРОЈЕКТА

    "Складиштење чврстог неопасног отпада и механичка припрема отпада за транспорт",

    чија се реализација планира на кат. парцели 1207/1 и 1208/1, КО Јаша Томић,

    на територији општине Сечањ, носиоца пројекта "ОППС" ДОО Јаша Томић из Јаше Томић.,

    која је израђена у свему према одредбама Закона о процени утицаја на животну средину и другим прописима.

    Преузми овде

  • ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ - УСЛУГА ПОЉОЧУВАРСКЕ СЛУЖБЕ

       ОПШТИНА СЕЧАЊ

    - ОПШТИНСКА УПРАВА СЕЧАЊ -

    ул. Вожда Карађорђа бр.57, 23240 Сечањ

     

    Наоснову чл. 55. став 1. тачка 2. И чл. 60. став 1. тачка 2. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“124/2012,14/2015 и 68/2015), Наручилац, дана 24.07.2017. године упућује:

    ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ БРОЈ 11 / 2017-4

    1. Назив, адреса, врста наручиоца :

    Oпштинска управа Сечањ, улица Вожда Карађорђа бр.57- 23240 Сечањ, позива понуђаче да поднесу писане понуде у складу са условима утврђеним овим позивом и конкурсном документацијом.

    2. Врста поступка јавне набавке: отворени поступак јавне набавке.

    3. Опис предмета набавке, назив и ознака из општег речника набавке:

     

         Предмет јавне набавке: УСЛУГА ПОЉОЧУВАРСКЕ СЛУЖБЕ

     

     

    Ознака из општег речника набавке:

    79710000 – услуге обезбеђења

    4. Критеријум, елементи критеријума за доделу уговора:

    Одлуку о избору најповољније понуде донеће се применом критеријума ,,најнижа понуђена цена“.

    5. Начин преузимања конкурсне документације и интернет адреса где је конкурсна документација доступна:

    Заинтересована лица могу преузети конкурсну документацију сваког радног дана од 8,00 до 12,00 часова лично у просторијама Општинске управе Сечањ , ул. Вожда Карађорђа бр.57- 23240 Сечањ,на ПорталуУправе за јавне набавке www.portal.ujn.gov.rs и на интернет страници Наручиоца www.secanj.rs.

    6. Начин подношења понуде и рок за подношење понуде:

    Понуда се подноси лично или путем поште у затвореној коверти или кутији, овереној печатом подносиоца понуде.

    Рок за подношење понуда је 30 (тридесет) дана од дана када је објављен Позив за подношење понуда на Порталу Управе за јавне набавке, односно до 14:00 часова дана 24.08.2017. године.

    Понуда се подноси на адресу: Општинска управа Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57- 23240 Сечањ.

    Благовременим ће се сматрати све понуде које стигну на адресу до 14:00 часова без обзира на начин на који су послате.

    Отварање понуда је јавно на адреси наручиоца наведеној у овом Позиву и то дана 24.08.2017. године у 16:00 часова .

     Понуде се подносе у затвореној коверти или кутији са назнаком:

    ПОНУДА ЗА УСЛУГУ ПОЉОЧУВАРСКЕ СЛУЖБЕ ЈН бр.11 / 2017 - НЕ ОТВАРАТИ

    ОПШТИНСКА УПРАВА СЕЧАЊ

    Ул. ВОЖДА КАРАЂОРЂА бр.57

    23240 СЕЧАЊ

     


    На полеђини коверте или кутији навести: назив и адресу понуђача, телефон, име и презиме овлашћеног лица за контакт.

    У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти или кутији је потребно навести да се ради о групи понуђача и навести називе и адресе свих учесника у заједничкој понуди.

    Понуде поднете по истеку датума и сата одређених у овом Позиву, сматраће се неблаговременим и биће по окончању поступка отварања понуда, враћене не отворене понуђачима, са назнаком да су поднете неблаговремено.

    7. Место, време и начин отварања понуда:

    Отварање понуда ће се обавити у просторијама Наручиоца: Општинска управа Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57- 23240 Сечањ.

    Отварање понуда је јавно, по редоследу пријема понуда, и обавиће се са почетком у 16,00 часова, дана 24.08.2017. године

    8. Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда:

    Отварање понуда је јавно и може присуствовати свако заинтересовано лице. У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници понуђача. Представници понуђача дужни су да пре почетка отварања понуда Комисији за јавну набавку поднесу пуномоћје за учешће у поступку отварања понуда, које гласи на особу која присуствује отварању понуда, у противном наступају као јавност и не могу предузимати активне радње у поступку отварања понуда.

    Писано овлашћење мора имати заводни печат са бројем и датумом издавања, печат и потпис овлашћеног лица.

    9. Рок за доношење Одлуке о додели уговора:

    Одлука о избору најповољнијег понуђача биће донета у року од 25 (двадесетпет) дана од дана отварања понуда.

    10. Лице за контакт: Бранка Вукоје, Ивана Пејовић сваког радног дана од 08-12 часова

    Е-mail:nabavkasecanj@gmail.com

     


    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА - УСЛУГA ПОЉОЧУВАРСКЕ СЛУЖБЕ  Преузми овде

    ИЗМЕНА И ДОПУНА КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ - УСЛУГE ПОЉОЧУВАРСКЕ СЛУЖБЕ

    Преузми овде

    ОДГОВОР НА ПИТАЊЕ У ВЕЗИ ЈАВНЕ НАБАВКЕ - УСЛУГE ПОЉОЧУВАРСКЕ СЛУЖБЕ

    Преузми овде

    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ

    Преузми овде
  • ОПШТИНА СЕЧАЊ У САРАДЊИ СА НАЦИОНАЛНОМ СЛУЖБОМ ЗА ЗАПОШЉАВАЊЕ РАСПИСУЈЕ ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА РЕАЛИЗАЦИЈУ ПРОГРАМА СТРУЧНЕ ПРАКСЕ У 2017. ГОДИНИ

     

    ЈАВНИ ПОЗИВ

    ЗА РЕАЛИЗАЦИЈУ ПРОГРАМА СТРУЧНЕ ПРАКСЕ У 2017. ГОДИНИ

    I ОСНОВНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ

    Преузми овде
    ЗАХТЕВ ЗА УЧЕШЋЕ У ПРОГРАМУ СТРУЧНE ПРАКСE 2017 Преузми овде

Контакт

  • Адреса: Вожда Карађорђа 57, Сечањ
  • Телефон: 023/ 3841-111, 023/ 3841-410
  • Фах: 023/ 3842-031
  • E-маил:  Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.  
  • Интернет презентација: www.secanj.rs